Olethros Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 TV3s trailer for xXx (filmen med Vin Diesel, altså): "Han har kanskje ikke hår, og heller ikke smoking, men damene avguder ham!" Å avgude, avguder, avgudet, har avgudet... Så lærte jeg et helt nytt verb i dag også! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Direkte oversatt fra svensk, kanskje? Dårlig utført av TV3... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Her er en sjelden godbit fra VG.no. Golf ballen lå der Pauline hadde falt om, så hunden må ha hentet den før hun falt. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=276416 Endret 7. mai 2005 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 bra film"! som går ut på at Van Helsing og ei skjærring skal drepe Dracula, så slekta til dama skal komme til himmelen. hvor mye koster det"! å bruke stor bokstav i begynnelsen av hver setning? er det slik at "så" erstatter "slik at"? ...og har "skj" erstattet "kj"? begynner å bli litt forvirret Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 bra film"! som går ut på at Van Helsing og ei skjærring skal drepe Dracula, så slekta til dama skal komme til himmelen. bæbæ lille lam har du noe ull? ja ja skjere barm jeg har kroppen full...... Lenke til kommentar
T.L Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Et utdrag fra en som kontaktet meg på msn i stad. Jeg kaller han Truls slik at jeg slipper unna problemer. Truls sier: er d frise eller fryse? Truls sier: når d er kaldt Stian sier: haha Stian sier: lol Stian sier: fryse Truls sier: frise Truls sier: seriøst? Stian sier: FRYSE Truls sier: i y samma driten Stian sier: hæ? Truls sier: fu Truls sier: hvordan skrives opphyset a? Stian sier: opphyset? Truls sier: kåt Stian sier: Opphisset Truls sier: k Tørr jeg tippe på en viss russisk, felles bekjent? Men ja, han sliter noe med forskjellen mellom i og y siden han er russisk, klarer faktisk ikke å si y, enda hvor mye han prøver. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Dårlig gjort å mobbe oss utlendinger. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/05/08/431203.html Ehm, først står det han kræsjer i en jaguar, så var det en Citroen. Var ikke Harry som kjørte bilen heller. Dagbladet bør bestemme seg. Lenke til kommentar
Zenith Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Harry ble fotografert utenfor klubben klokka fire på morgenen da han stupte inn i baksetet på sin Jaguar med sjåfør sammen med sine kompiser. Direkte oversatt? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 VG orddeler igjen Punk'd er navnet på et skjult-kamera program på MTV, red. anm. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Harry ble fotografert utenfor klubben klokka fire på morgenen da han stupte inn i baksetet på sin Jaguar med sjåfør sammen med sine kompiser. Direkte oversatt? Minner meg om en lapp jeg så på en tørketrommel her i går.... Ute av drift!/Out of work! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Politiet valgte da å forlate stedet, og brydde seg ikke om at paret uttrykte at de skulle bort i parken for å sex. *Hoppe i senga for å sex* Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 siste filmen æ så var The Godfather 1,2 og 3. æ må bare si at den ligg UTEN TVIL PÅ MINE TOPP 5 FILMA. Så utrulig genial film skal man leite lenge etter !!! digge alle de geniale komentarene !!! in the words of Vito Corleone "keep your friends close, but your enemy`s closer" Det er bare en annen film som e full av geniale kommentara, og det er Pulp Fiction. som æ har sett da SMULT RiNGER Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Star Wars biletter i salg? Den var grov. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Star Wars biletter i salg? Den var grov. Nei, ikke så. Jeg har sitt mange som er mye, mye verre enn den. F.eks. "Kreditt Kort Holder" og den der Europris-engangsgrillen. *grøsse* Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Haha, Kreditt Kort Holder :!: Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Anonym på forumet: Kun Data forhandlere ..ikke privat personer. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Denne er skikkelig grov: Har du komformert deg? I så fal: åfer komformerte du deg? vist ikke: fikk du penger får å la vær? Endret 9. mai 2005 av dD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå