Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Nettopp. Så hvordan skiller man mellom bil og bilde? Åpenbart vil det jo lage problemer å skrive det i et. Ta f.eks følgende: "Ola Nordmann A/S driver med bildemontering".

Det er jo mange ord som har flere betydninger, det eksemplet vil jeg tippe veldig sjeldent er ett problem, når man har en kontekst. Det blir som sagt her mye flere misforståelser av feilaktig orddeling, da setningen ofte skifter betydning når man gjør det.

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En artig liten sak som fikk meg til å humre litt:

har sett en del hjemmelagde filmer av wow i det siste, og da fikk jeg også lyst da 

men saken er at jeg ekke helt sikkert på hvordan man gjør dette da!

etter alt jeg har forstått så er det vel et program som tar opp alt som skjer på skjermen, Ikke sant?

men hva heter et slikt program da?

Fort gjort at alle setninger ender på da da. Jeg mener, hva eller skal man skrive da? Det er jo et fint ord, er det ikke det da? Eller hva sier du da?

Lenke til kommentar

Nettavisen:

- Folk ringer meg og klager over hvor motbydelig de synes det er å se seksuelt utfordrende bevegelser blant heiagjengene, sier Houston-demokraten Al Edwards ifølge Reuters.

Han mener de jentenes risting av rumper og pumper :hmm: ikke har noe å gjøre på fotballkamper og andre sportsbegivenheter.

Syns den var bra.. :D

Lenke til kommentar
hva med røyke låven?
hva syn,s dere om røyke låven, personelig er jeg for, syns det er dumt å måtte

bli utsatt for pasiv røyking overalt.  :thumbdown:  :)

Aaah. You beat me to it!

Ukas værste på Hw.no, og det sier ikke så lite!

Lenke til kommentar

Hentet fra en leksjon på høyskolenivå. Orddelingen er desverre gjennomgående i disse leksjonene. :cry:

- Maske topologi

- Stjerne topologi

- Bus (tre) topologi

- Ring topologi

Edit:

fant en stygg post!

Nå er jo hele siden fylt med sånne reklame bilder fra for skellige butikker, få bort det å sett eller inn link:P hehe

Endret av kjerts
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...