HolgerL Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Farlig gorilla på rømmen skutt. VG på god grammatikk ikke er Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 De er kreative med ord-kombinasjoner, det skal de ha. Det siste var vel "rottestengt". "Butikk rottestengt for andre gang!" Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Farlig gorilla på rømmen skutt. VG på god grammatikk ikke er Norsk? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 De er kreative med ord-kombinasjoner, det skal de ha. Det siste var vel "rottestengt". "Butikk rottestengt for andre gang!" Rottestengt er vel et ord? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Norsk? Zalo: Det kalles "ironi". Slå det opp. Endret 19. mars 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Her er noen gullord fra VG Nett: Mobil-jåleri Jenterush Bransje-halliker Homo-oppgjør Spill-fiskeboller En "spill-fiskebolle" er forøvrig et spill som er like kjedelig som å spise fiskeboller. Det var selvsagt innlysende for alle. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Norsk? Zalo: Det kalles "ironi". Slå det opp. Tror jeg skjønte det nå, er bare jeg som er litt treg av og til... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) tharon du kan mere pc en du tror assa nei du må ha den windows seden som gjør at pc byner på nytt men da er ingen ting aent en min data marskin og søpelkasa der da Edit: Tråden Endret 20. mars 2004 av el-asso Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Det var virkelig forkastelig! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 tharon du kan mere pc en du tror assa nei du må ha den windows seden som gjør at pc byner på nytt men da er ingen ting aent en min data marskin og søpelkasa der da Edit: Tråden Hva i all verden er det vedkommende prøver å si? Har forstått delvis det første, men liksom rundt "aent" blir alt feilt. Må bare nevne en gang til, utrolig bra forslag det der med at enkelte brukere får mulighet til å redigere innlegg. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 ... rundt "aent" blir alt feilt. "Feilt"? I en grammatikktråd bør man passe litt på. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 I en grammatikktråd bør man passe litt på. Viser til stort sett hvert innlegg på side 24. Bortsett fra mine. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hvordan er det mulig? Den tok kaka. Forresten, jeg har følgende idè til en evt. ny brukergruppe; "GrammarPolice": GrammarPolice er en gruppe, som blir håndplukket av en admin, som har muligheten til å redigere innlegg. Ikke slette eller stenge, men redigere. Dette er et seriøst forslag, og hadde dette evt. blitt tatt opp, så vil jeg gjerne være i ovennevnte brukergruppe. Noen som støtter forslaget? Må bare spørre om du leste posten min lenger oppe på siden. En gammel tråd, men her er et forslag jeg kom med for en god stund siden... Tror det var ment som ironi, men ingen røyk uten ild. Det var en liten mening bak det... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Viser til stort sett hvert innlegg på side 24. Bortsett fra mine. Jeg vil strengt tatt ha en komma mellom "24" og "bortsett". "Bortsett fra mine" er ikke en setning. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 ... rundt "aent" blir alt feilt. "Feilt"? I en grammatikktråd bør man passe litt på. Viktig-Per! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=222315&hl= Lenke til kommentar
knutby Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Vil klage på Nynorsk. Hele språket er en gramatisk skrivefeil. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Vil klage på Nynorsk. Hele språket er en gramatisk skrivefeil. Haha, du er en morsom en, du. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 "Han skulle bare ut å spille fotball" Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 "Han skulle bare ut å spille fotball" Send mail til damen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå