Jørgen Sørheim Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Outkast stjernen Andre 3000 hater saggebokser. Min gud. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Mekket min egen signatur med det beste orddelingen har å by på. Du har jo glemt noe så grunnleggende som "Selger PC pult". ahahahahahaha frekke mann! edit: var litt fjortiZZ derja Endret 22. april 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Det varmer meg om hjertet at diskusjonen i det siste i denne tråden har hovedsakelig handlet om orddeling og dens styggedom. Det er orddeling og annen skriftspråksanglifisering vi må få slutt på, ikke simple stavefeil! Så da sier jeg bare... ...utrydd styggedommen! Endret 22. april 2005 av Ole Johan Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Bare en liten ting sånn tidlig på ettermiddagen. Fikk igjen en kort skriveoppgave i norsk i dag. Fikk 5/4, noe jeg er fornøyd med i hvert fall. Så har jeg tenkt på hvor mye mer bevisst jeg har blitt på skriving i løpet av det siste året. Mye takket være denne tråden. Vet jeg har mye mer å lære, men gøy å se at forumvankingen faktisk fører til noe positivt. Takk, dudes og dudettes. ;p Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Bare en liten ting sånn tidlig på ettermiddagen. Fikk igjen en kort skriveoppgave i norsk i dag. Fikk 5/4, noe jeg er fornøyd med i hvert fall. Så har jeg tenkt på hvor mye mer bevisst jeg har blitt på skriving i løpet av det siste året. Mye takket være denne tråden. Vet jeg har mye mer å lære, men gøy å se at forumvankingen faktisk fører til noe positivt. Takk, dudes og dudettes. ;p Flotte saker! Men er du en 10-åring som har stiler og får karakterer på dem? Jeg trodde barneskoleelever ikke fikk karakterer. Eller har det endret seg radikalt i det siste, uten at jeg har fått det med meg? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Juger litt på alderen i profilen. Jeg er en 88-modell. Det vil si 16 år gammel. Fødselsdatoen stemmer. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 hater nynork så jeg skriver på bok mål Fnis. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 ...utrydd styggedommen! stygge dommen åje Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 - Mannen skal ha kommet ut fra et tutsedet da han kom i klammeri med en gjeng utenfor som skal ha vært provoserende, sier Hjulstad. Et desperat forsøk på å skrive utested? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 har samme problem. den krasjer hele tiden.Har tengt å laste ned den gamle versjonen heller. Nå sitter jeg på IE Hvor kan jeg laste ned Gamle versjonen? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Bremse kraft forsterkeren ryker om og om igjen! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 GSM tri bandFinger avtrykk scanner Øye skanner Odúr skanner Papir skanner ikke noe poly foniske ringetoner sammen legg bar. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Dette stod på ei eske med kredittkortholdere på den lokale bensinstasjonen: KREDITT KORT HOLDER Det der er en skikkelig stygg orddeling. Noe av det verste jeg har sett. De idiotene som lager de produktene er tydeligvis så lavpannede at de ikke gidder å lese korrektur. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) TIL ALLE ANTI-ORDDELERE: Lim denne snutten med HTML-kode inn i signaturen din for å vise for alle hva du synes om orddelingen og dens styggedom: [color=RED][u][b]Til alle dere som ikke vet det:[/u][/color] • På norsk deler vi ikke opp sammensatte ord. • Apostrofen er til høyre for æ-tasten på tastaturet, ikke til venstre for backspace.[/b] | [URL=http://www.amo.no]AMO[/URL] | [URL=http://www.fmo.moo.no/]Folkeaksjonen mot orddeling[/URL] | [URL=http://www.sprakrad.no/]Norsk språkråd[/URL] | [URL=http://folk.uio.no/jholden/sprakfeil.html]Rettskrivingsregler[/URL] | Det er en ny signaturstandard som skal ta HW-nettverket med storm. Endret 23. april 2005 av Ole Johan Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Stå oppreist mens du holder en vektstang på tvers over skuld rene Endret 23. april 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Stå oppreist mens du holder en vektstang på tvers over skuld rene skremmende Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Stå oppreist mens du holder en vektstang på tvers over skuld rene Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Virker heller som en som har vært litt kjapp på tastaturet og kommet borti spacetasten uten å være klar over det. Hender titt og ofte med meg at det mangler noen bokstaver eller er noen for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå