Aquabat Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 PS: Hva hardware skal du ha i? Det heter "hvem hardware skal du ha i?". HVEM! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hei sann er riktig, heisann er feil. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j aha PS: Hva hardware skal du ha i? Det heter "hvem hardware skal du ha i?". HVEM! :!: Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 PS: Hva hardware skal du ha i? Det heter "hvem hardware skal du ha i?". HVEM! Pøh, det heter da vel for pokker "hvordan hardware skal du ha i?"! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Det kan jo hende at jephque tøyset litt. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) "Hvis", kanskje? Evt. "hvor". Edit: Psilo, jeg tror vi skjønte det. Endret 12. april 2005 av G2Petter Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Ja, skreven ironi er ikke så lett å oppfatte... Ironi er en kunst! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 "Hvis", kanskje? Evt. "hvor". Edit: Psilo, jeg tror vi skjønte det. Ikke alle, tydeligvis. "Hvis hardware skal du ha i?", fungerer jo. Betydningen blir dog en helt annen. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Det kan jo hende at jephque tøyset litt. And Bingo was his name-o! Jeg beklager på det sterkeste hvis noen lider av sjokkrelaterte sinnslidelser grunnet min lille harselas med de av oss som velger å besudle det ellers så vakre språket vårt med løssluppen bruk av "hvem". Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg beklager på det sterkeste hvis noen lider av sjokkrelaterte sinnslidelser grunnet min lille harselas med de av oss som velger å besudle det ellers så vakre språket vårt med løssluppen bruk av "hvem". Jeg er fortsatt i sjokk. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Ikke alle, tydeligvis. Virker som om du siktet til meg der, så jeg vil bare gjøre oppmerksom på at jeg var og er fullt klar over jephque tullet. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 "Hvis", kanskje? Evt. "hvor". Edit: Psilo, jeg tror vi skjønte det. Ikke alle, tydeligvis. "Hvis hardware skal du ha i?", fungerer jo. Betydningen blir dog en helt annen. Kanskje det er et kodeord for kriminelle? På høyde med "tyveri sikring"? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 men i samme sted fant jeg at d600 skal komme vet noen når det skal komme og hvor mye det vil koste og hva komemr til å være forskjellen mellom de 2 Lenke til kommentar
T.L Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Register deg som frittfall-journalist her » For å skrive en artikkel, må du være registert, er du allerede registrert, holder det med å fylle ut e-post adresse og passord. Noen små artikkel regler: - Ikke skriv feil - Prøv å bruk de felter som er angitt - Ta deg god tid og les igjennom før du sender artikkelen, da det ikke er muligheter for å gå inn å endre etter at artikkelen er sendt - Artikkelen vil bli sendt til redaksjonen som publiserer artikkelen ved anledning - Lykke til! :!: Fant det her. Legg også merke til menyen på siden, med blant annet "tandem hopp", "fallskjerm kurs" og "foto galleri". Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 I tillegg har vi jo den spennende infinitiven "å bruk" :!: Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 men det jeg lurte på tv outport support står det på den bilden du viste ohny fungere det samme som tv outport support som skjermkort i datamaskin som du kan se i tv? sorry for at jeg spør mye men trenger å vite takker på forhånd Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 men det jeg lurte på tv outport support står det på den bilden du viste ohny fungere det samme som tv outport support som skjermkort i datamaskin som du kan se i tv? sorry for at jeg spør mye men trenger å vite takker på forhånd BlææææhhH!! Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Ja. Fant bare en feil. En skrivefeil (dobblet) og en ganske dårlig formulert setning ([...] prioriterte fotballkamp foran konas fødsel. [...]). é Endret 13. april 2005 av Ole Johan Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Denne er stygg, ekstremt stygg: Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 - Ta deg god tid og les igjennom før du sender artikkelen, da det ikke er muligheter for å gå inn å endre etter at artikkelen er sendt Lykke til! Ja, du kan så si! :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Denne er stygg, ekstremt stygg:http://folk.uio.no/tfredvik/amo/jpg/Ingera...nBraversjon.jpg Europris. EDIT: Fjernet bilde. Endret 13. april 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå