el-asso Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Noen som støtter forslaget? Hvorfår ikke. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Jeg har sett mange for/får-feil opp igjennom tidene, men jeg tror kanskje denne tar kaken:hvorfår Er den så gale da? Jeg har skrevet "hvorfår" mange ganger.. [aldri igjen] Endret 18. mars 2004 av AimAr Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg har sett mange for/får-feil opp igjennom tidene, men jeg tror kanskje denne tar kaken:hvorfår Er den så gale da? Jeg har skrevet "hvorfår" mange ganger.. [aldri igjenn] Der sparte du deg for en bot, men dessverre fikk du annen bot for "igjenn". Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Jeg har sett mange for/får-feil opp igjennom tidene, men jeg tror kanskje denne tar kaken:hvorfår Er den så gale da? Jeg har skrevet "hvorfår" mange ganger.. [aldri igjenn] Ja, kanskje du skal droppe den ekstra n'en i "igjen" også, sånn for sikkerhets skyld? Forresten, skal spørre en Administrator om det er stemning for det. EDIT: ARGH! Zalo var før meg! Endret 18. mars 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg viste jeg burde holdt meg unna denne tråden! Viste det! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg viste jeg burde holdt meg unna denne tråden! Viste det! Hva skal vi si? En eller to boter for "viste"? (Siden det står to ganger?) Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg viste jeg burde holdt meg unna denne tråden! Viste det! Hva skal vi si? En eller to boter for "viste"? (Siden det står to ganger?) boter? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg viste jeg burde holdt meg unna denne tråden! Viste det! Hva skal vi si? En eller to boter for "viste"? (Siden det står to ganger?) boter? Ehh, ikke si det til noen? Hæ? Bøter... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg viste jeg burde holdt meg unna denne tråden! Viste det! Hva skal vi si? En eller to boter for "viste"? (Siden det står to ganger?) Haha, boter, ja det var dette med å koste sin egen trappeoppgang Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Snakk om å grave sin egen grav! Velvel, det er forskjell på skrivefeil og slurvefeil... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Snakk om å grave sin egen grav! Velvel, det er forskjell på skrivefeil og slurvefeil... Velvel? Og hva er det jeg ser på slutten der? tre punktum? Skjerpings! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Og hva er det jeg ser på slutten der? tre punktum? Den siste setningen din begynner med liten bokstav, du. Tre punktum er tillatt, må jeg nok be. Så lenge du ikke bruker to, fire eller flere. Mange som kaster stein i glasshus, og slikt... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 *Puh* Ikke bare jeg som driter meg ut av og til. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Tre punktum markerer nøling eller uavsluttet periode eller ord Kan ikke bruke tre punktum som et vanlig punktum. Eks. på korrekt bruk. Hva f... mener du med det? Var ikke det ...? osv. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Tre punktum markerer nøling eller uavsluttet periode eller ord Kan ikke bruke tre punktum som et vanlig punktum. Eks. på korrekt bruk. Hva f... mener du med det? Var ikke det ...? osv. Er mulig jeg tar feil, men jeg tror heller Toolshed har rett. EDIT: Ooops, leste ikke quoten din, min feil. Men den stemmer nok. *Litt i tvil* EDIT2: ... Per gikk mot Ole... Fortsettelse følger. Noe sånt blir vel ikke feil? Min stil å skrive stiler slik. Endret 19. mars 2004 av zalo Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Noe som irriterer meg skakk, er folk som spør "hvordan musikk liker du" HVORDAN?! Hva slags amøber isolert fra sivillisasjonen er det som tror det er "hvordan"?! EDIT: Får nevne at "skakk" er et mer lokalt utrykk Endret 19. mars 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Noe som irriterer meg skakk, er folk som spør "hvordan musikk liker du" HVORDAN?! Hva slags amøber isolert fra sivillisasjonen er det som tror det er "hvordan"?! EDIT: Får nevne at "skakk" er et mer lokalt utrykk Irriterer meg også, ikke hvordan, men at de ikke bruker spørsmålstegn (?) etter spørsmålet. EDIT: Kan si deg at ut fra min dialekt (nordpå), sier faktisk ganske mange "kordan musikk...". Mange skriver gjerne bokmål av det de sier. Av og til jeg og, men som regel omformulerer jeg hele setningen. Endret 19. mars 2004 av zalo Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Noe som irriterer meg skakk, er folk som spør "hvordan musikk liker du" HVORDAN?! Hva slags amøber isolert fra sivillisasjonen er det som tror det er "hvordan"?! EDIT: Får nevne at "skakk" er et mer lokalt utrykk Irriterer meg også, ikke hvordan, men at de ikke bruker spørsmålstegn (?) etter spørsmålet. EDIT: Kan si deg at ut fra min dialekt (nordpå), sier faktisk ganske mange "kordan musikk...". Mange skriver gjerne bokmål av det de sier. Av og til jeg og, men som regel omformulerer jeg hele setningen. Det var selvsagt akkurat det jeg ville påpeke også. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Kan si deg at ut fra min dialekt (nordpå), sier faktisk ganske mange "kordan musikk...". Et fenomen her på østlandet er at ordet "åssen" både betyr hvordan og hvilken/hvilket. Det er ikke feil, bare et dialekttrekk. Jeg kan for eksempel si: "Åssen bil skal jeg velge?" "Åssen fungerte den igjen?" Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Farlig gorilla på rømmen skutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå