Fredrik Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hovedsakelig, ja. Helst burde det vært ""Det beste jeg har gjort", sier Turid etter friåret.". Ellers formulerer banner-kreatøren seg utrolig famlende. Siste setning kunne heller vært "Sport: les alt om tippeligaens første runde". Takk, takk. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 -Husker ikke Jackson-slikking Tro det eller ei, men dette har ikke noe med slikking av MJ å gjøre, men at MJ slikket! Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Aaargh! Dagbla' gjøre' igjennnn. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Fantastisk.. Ja. Fant bare en feil. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 hehe, avanserte greijer...fårstokke hallparten engang Ja, det ble kanskje litt for avansert... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Satt og leste litt på forumet i dag, og kom over denne setningen: Noen kommen tarer? Noen liker å dele ord. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Noen liker å dele ord. Opplever litt for ofte på jobben at folk deler ord for å bli kvitt de stygge røde strekene som dukker opp i Word-dokumenter. Endret 12. april 2005 av Feynman Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Pussig måte å skrive på. Lenke til kommentar
saltebanan Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Ord Deling irriter-rer meg gan-ske mye Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Ja. Fant bare en feil. En skrivefeil (dobblet) og en ganske dårlig formulert setning ([...] prioriterte fotballkamp foran konas fødsel. [...]). Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Ja. Fant bare en feil. En skrivefeil (dobblet) og en ganske dårlig formulert setning ([...] prioriterte fotballkamp foran konas fødsel. [...]). Pluss at gruppa BigBang ikke skrives med mellomrom... Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Pluss at gruppa BigBang ikke skrives med mellomrom... Kanskje ikke fullt så åpenlyst. Sikkert ikke så lett å være bannermannen i Dagbladet. Endret 12. april 2005 av Feynman Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 jeg har endelig fått rydda.det ser ut som en drøm inni kabbiset mitt Edit: Innihelvetes mye skrivefeil Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Tja, evner man ikke å formulere seg skikkelig, er kanskje ikke "bannermann" den riktige jobben for vedkommende. Han/hun er tross alt Dagbladets ansikt utad. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 det var en jorings skrue i bagasjerommet som ikke var helt skrudd inte. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Som noen sikkert har sett, så er det en tråd i Annet-forumet som heter "klagemuren- over dårlige kjærlighets forhold". Trådstarter har en tekst som ville fått enhver norsklærer til å grine. Jeg ønsker ikke med dette å henge ut trådstarter, men heller påpeke til vedkommede at det kanskje ville vært på sin plass å lese gjennom teksten før den postes. jeg har mange "syke" kjærlighets historier fra min fortid, som jeg ler av nå, så jeg deler noen med dere. gjærne dele dere historier også. for med kjærligheten kommer det mye morsomt,trist og en go del domme ting ut av. så del deres "gammle" historier med andre her. For ca.3 år siden var jeg i det sykeste forholdet jeg noen gang har hørt snakk om. jeg var sammen med en av skolens peneste jenter(er 300stk på skolen)hun var dom og deili kan man si da. jeg var forelsket som bare det, men så ble jeg lei av forholdet, det var alt for kjederlig for meg. men da jeg skulle gjøre det slutt så nekten hun, hun truet meg med at hvis jeg gjorde det slutt ville hun få onkelen til kusina si til og banke meg. for ingen kunne gjøre det slutt med henne, mente hun, og det tror jeg hun mener den dag i dag også. men idag er det ingen "glupe" folk som går i noe forhold med henne. jeg tok meg ikke så veldig nær av det hun truet meg med så jeg svarte at, jaja hvis du ikke klarer og banke meg selv så får du bare sende onkelen til kusina di på meg, han er sikkert like dom og svak som deg. i ettertid har jeg sett denne karen, det var fakktisk ingen hun diktet opp. jeg så han på treningstudioet, han var ikke slik som hun, han var stor og sterk, så er egentli glad at jeg ikke var frekkere til henne en det jeg var så jeg vet ikke jeg da om kjærligheten er så deilig som alle skal ha det til. Det er mange gullegg her Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hei sann er riktig, heisann er feil. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Upresise setninger! GRRRRRRRRR (Har selv ikke rent mel ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå