Dorian Gray Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 VG.no "Går løs på hønse-hjerne-stempel" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) VG.no"Går løs på hønse-hjerne-stempel" Er det ikke slik at ved tre eller flere sammensatte ord kan man velge å bruke bindestrek? Mener jeg leste det i denne tråden, men det kan godt være at det omhandlet noe annet innenfor orddeling. Uansett, utrolig stygt. Endret 7. april 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Ord på samme linje kan deles opp med bindestrek for å lette lesingen, men det er vanligst i bøker for lave klassetrinn: statstjenestemanns-organisasjoner, skole-elev, diva-aktig Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg har instalert et Programm som heter SpeedFan 4.22, og jeg har en annen programm (følgte med hovedkorte) som bare viser temperatur og omdreininger. Smeg! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 30 prosent av de spurte visste ikke at avokado skal er moden når den er myk. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 30 prosent av de spurte visste ikke at avokado skal er moden når den er myk. Jeg klarer rett og slett ikke å forstå hvordan slike skrivefeil går gjennom. Det tar maks fem minutter å lese over og finne alle slike små feil. Helt utrolig at det fortsetter. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) jeg har en nokia 6610 som er ca 1,5 år gammal den var jeg henne og skulle oppgradere softwearen på å da skulle de ha 360+ moms siden den var over 1 år gammal. kan dette bevises på noen måte det du skriver så jeg kan vise til det neste gang jeg er henne. Hæ? Endret 8. april 2005 av Swag Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg liker ikke at ingen klarer å skrive "Hearthstone" så jeg prøvde å ta heartstone hjem fra skolen haertstone er jo en mulighet Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Kanskje fordi folk ikke vet hva "hearth" er for noe. Dagens ungdom bruker gjerne ordet "fireplace" om sånt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Dagens Dagbladet-banner: Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Helt utrolig. Jeg klarer ikke å forstå hvordan det er mulig. Det er tross alt ikke en elevavis på barneskolen det er snakk om. Edit: VG Nett kan forresten melde om at "Petter Solberg har fått en bedre start enn han kunne frykte i rally New Zealand". Endret 8. april 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 NORKT INNSLAG: Denne steinen og det pussige navnet NASA-forskerne ga den dukket opp i oktober i fjor. Helt utrolig.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) VG Nett om det nye barnet til Märtha og Ari, hold dere fast: Botolvsen mener navnet fungerer gått sammen med Maud Angelica, men at Leah Isodora er enda mer spesielt. Edit: Grov skrivefeil. Endret 8. april 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Jeg brukte ca 0.5 sek på å rette det, tror du jammen ikke noen snappet det opp! Endret 8. april 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Forresten, jeg så en ny banner fra Dagbladet. "Blabla er blitt 85 år gammel og har gitt ut en bok". Personlig ville jeg skrevet "Blabla har blitt 85 år gammel", i og med at det er en hendelse som er i fortid. Hvorledes stiller folk seg til dette? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Forresten, jeg så en ny banner fra Dagbladet. "Blabla er blitt 85 år gammel og har gitt ut en bok". Personlig ville jeg skrevet "Blabla har blitt 85 år gammel", i og med at det er en hendelse som er i fortid. Hvorledes stiller folk seg til dette? Enig med deg. Men banner er et intetkjønnsord, ikke hankjønn. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Forresten, jeg så en ny banner fra Dagbladet. "Blabla er blitt 85 år gammel og har gitt ut en bok". Personlig ville jeg skrevet "Blabla har blitt 85 år gammel", i og med at det er en hendelse som er i fortid. Hvorledes stiller folk seg til dette? Enig med deg. Men banner er et intetkjønnsord, ikke hankjønn. Jepp. Et nytt banner.... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hehe, det var en liten leif det der, Psilo Ingen er perfekt. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Så så jeg at det var uten moms. Ble dypt skuffet og sværget aldri gå inn på siden dies igjen:p Dies? som i amme? ...og sværge, hva er det? Sukk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå