Jørgen Sørheim Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Den lille Sport's Fiske tråden! It burns, it buuurns! Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Hva synes egentlig folket angående orddelingsfeil på produkter? F. Eks. Appelsin Juice Er det greit, siden en binnestrek muligens ville ødelagt design? En binnestrek? Blir rett og slett redd jeg nå. :!: Endret 5. april 2005 av zetor;) Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ossen rengjørings program? Gud bevare meg vel! Orddelingsfeil og bruk av dialektord som attpåtil er grammatisk uriktig - så mye verre enn dette kan det ikke gjøres. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hvilken film morder er du? Når begynte filmer å drepe da? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Tidligere i tråden ble plutselig orddelingsondskapen ved Sunkost på Maxi Stormarket bragt opp på bane av wh1te. Nå har de slått til igjen på Kvadrat: http://folk.uio.no/tfredvik/amo/selvbetjent.html Er det mulig å gjøre samme grove feil på to butikkfilialer uten å engang oppdage det i ettertiden? Utrolig nok ser jeg fremdeles den tåpelige plakaten når jeg går forbi denne butikken i matpausen på Maxi Stormarket, og den hjelper for alt annet en blodtrykket. Jeg får en slik ubeskrivelig trang til å illsint skrike til de ansatte om inkompetanse. Det er rett og slett ikke til å holde ut. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg får en slik ubeskrivelig trang til å illsint skrike til de ansatte om inkompetanse. Hvis du har problemer med temperamentet bør du holde deg langt unna Europris. Der er stort sett alle vare navn ord delt. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 samme stoffet brukes i det amerikanske forsvarets humre. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 hva er det egentlig skjerm kort minne gjør for noe ? tja si det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 its and random drop? i dont think any people understood anything you tried saying, you have the grammer of a 4 year old. and also, it isnt a random drop it drops in MC Så flaut.. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Saddam fikk se president- valg på tv Ja vel... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Dagens Dagbladet-banner. Har sett verre, men den føyer seg inn i den allerede lange rekken. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 En binnestrek? Blir rett og slett redd jeg nå. :!: En slik? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hehe. Helt genialt. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 UNNTAK: Jørgen Honningsvåg kjøper musikk i butikk. Så er han også 3As eneste musikkkjenner. Fra Dagbladet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Dagbladet kommer med rasismepropaganda, ja... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 I 740 km/t svingte to F16-jagerflyene fra Ørlandet ved Trondheim inn rett foran et helikopter med 20 om bord. *Sukk* Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 UNNTAK: Jørgen Honningsvåg kjøper musikk i butikk. Så er han også 3As eneste musikkkjenner. Fra Dagbladet. Ja fy faen der ble jeg provosert, skal ikke gå dypere inn i dette. Dagbladet blir dårligere for værr dag såm gårh. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Liker denne. Endret 6. april 2005 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) At mange setter sin/sitt istedetfor s-genitiv, er også ødeleggende. For eksempel, det er det feil å skrive "Hardware.no sitt supportforum" eller "Jon Fredrik sin sykkel". Det er korrekt å skrive "Hardware.nos supportforum" og "Jon Fredriks sykkel". Når et egennavn slutter på s (f.eks. Markus), da setter vi et apostrof ('). Korrekt blir da å skrive f.eks. "Markus' skriveferdigheter...". Merk: På norsk setter vi ikke apostrof foran s-genitiv (eks.: "Johan's hjemmeside"). Det diskuteres innad i Norsk språkråd om man skal implementere apostrofen, fordi vi har vent oss til å bruke den i engelsk. På samme grunnlag argumenteres det for å endre regelen for anførselstegn. Istedenfor å skrive første anførselstegn nede og siste anførselstegn oppe, skal begge settes oppe for enkelhets skyld. (Som på engelsk.) En slik internasjonalisering kan neppe være av det onde. Edit: Skrivefeil. * skamme meg dobbelt * Endret 6. april 2005 av hilram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå