Rikky Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 MRN: "Automagisk" er et velkjent ord som blir brukt ganske mye, selv om det kanskje ikke står i ordboka. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 det er jo bare og skrive en meil til microsot norge på web sia som dem har så får du jo svar raskt Lenke til kommentar
gspr Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Automagisk er da et helt kosher ord å bruke . Det har faktisk sine røtter helt tilbake til en 40-tallsreklame. Or so sayeth The Jargon File... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hundre tusener av mennesker er smalet på Petersplassen for å minnes paven. Johnny Depp skulle egentlig dynte Ben Stiller, men falt for sitt eget triks. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 alle barna var fatige, untat frode, han hade pappas mini bank kode Oi. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 sen en melding til vennen din å si att du må ringe dette nomre.........å spør etter arnt Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Etter å ha forbarmet meg over at "nabokidsa" har stukket 2 store hull på framhjulet på sykkelen min, var det på tide å finne fram lappesakene. Disse var av typen: "standard grønn boks med lappesaker inni". Her er en nøyaktig beskrivelse av bruksanvisningen: How to use 1.The side of Aluminium foll Is adhesive and care should be taken so that a finger. 2.Pick a corner of the paper and remove the paper softly from the aluminum foll. 3.When the rubber solution coated on the tube s about dry put this patch on with paper as it is. 4.Snap the paper by folding the patch on the center. 5.Remove the paper by folding the anapped parts. 6.Place the repaired part of the tube on a stand and pat it with a small hammer several times. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hihi, det er engrishen sin, det. :!: Lenke til kommentar
gspr Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Du burde ta bilde av lappesakinstruksjonene dine, og sende det inn. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Den er nok ikke SÅ fancy at den er verdt bryet. Den er i tillegg primitivt laget. Men det er definitivt engrish :!: Lenke til kommentar
gspr Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Hmm, nå begynte jeg å lure litt. Ta en titt på denne reklamen fra Komplett på hw.no. Latterlige lave priser (eller aller helst "latterlige, lave priser", hvis skrevet riktig) henspiller vel på at prisene er både latterlige og lave? Siden Komplett nok prøver å si at prisene er latterlig lave, burde de vel utelatt e-en fra latterlige, eller hur? Edit: Hvor ble det av bildet mitt? Hmm... Edit 2: Jaja, når forumet har hikke, får man vel ty til universitetet for bildehosting, da. Endret 3. april 2005 av gspr Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jepp, jeg stemmer også for det. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hvorfor skal vi ha en prøve der man blir kritisert etter på unasett? Jeg boikotter så det holder. Denne prøven visser jo bare hvor dårlige lærere vi har, og ikke hvor dårlige vi er. Dropp nasjonale prøver. Oh, the irony! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg er litt i tvil om denne egentlig passer her, men: 1024 Mbps (1 megabit) eller 2048 Mbps (2 megabit) nedlastingshastighet Opplastingshastighet 256 Mbps Når ble 1024 megabit det samme som 1 megabit? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hvorfor skal vi ha en prøve der man blir kritisert etter på unasett? Jeg boikotter så det holder. Denne prøven visser jo bare hvor dårlige lærere vi har, og ikke hvor dårlige vi er. Dropp nasjonale prøver. Oh, the irony! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hvorfor skal vi ha en prøve der man blir kritisert etter på unasett? Jeg boikotter så det holder. Denne prøven visser jo bare hvor dårlige lærere vi har, og ikke hvor dårlige vi er. Dropp nasjonale prøver. Oh, the irony! Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 FEIL!! man trenger ikke å ta ut hoved kortet for og ta ut HDD & CD rom, men man må av med bakplaten for og komme til skruene.. FEIL! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hundre tusener av mennesker er smalet på Petersplassen for å minnes paven. Johnny Depp skulle egentlig dynte Ben Stiller, men falt for sitt eget triks. De der og dinside begynner mer og mer å ligne itavisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå