atrax Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 /me tar selvmord... Siden du kom inn på emnet: Det heter begå selvmord, og ta sitt eget liv. Man kan verken ta selvmord eller begå sitt eget liv. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Jeg tror alle feilene kommer av så mye snakk om feil... Mente vel den "e-en" på den måten du som jeg ikke husker nicket til mente jeg mente, men vet ikke hvordan jeg lager den... Joda, mente vel /me begår selvmord, gikk vel etter talemåten, sier jo "ta selvmord". Han tar selvmord. Hun tar selvmord.... Men nå ser jeg at det er feil Den store PSP tråden Snabbens Store Musikk Quizz! overdrive på cpu vifte Endret 30. mars 2005 av notalive Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 /me tar selvmord... Det heter begå selvmord, og ta sitt eget liv. Jøss, "og" var et tøft infinitivsmerke! Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 /me tar selvmord... Det heter begå selvmord, og ta sitt eget liv. Jøss, "og" var et tøft infinitivsmerke! Karen bruker det ikke som infinitivsmerke... Du må lese setninga litt annereledes: - Det heter "begå selvmord", og "ta sitt eget liv" Han understreker at ordet "ta" bare kan brukes i konteksten "ta sitt eget liv", og ikke i "ta selvmord".... Er ikke helt sikker på om han faktisk har helt rett i at man ikke kan si "ta selvmord" men... Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg fikk en god ide da jeg så gjennom de første programmene av "Typisk Norsk" på nrk.no; hvorfor kan ikke alle på HW-forumet skrive "nynorsk"? (eller engelsk som mange kaller det). Hvis alle skrev engelsk slipper vi å ergre oss over triste orddelingsfeil, og bruk av engelske ord i norske setninger. Som alle vet, er LAN-party-fjortisene flinkere i engelsk enn norsk, og derfor tror jeg at nivået blir hevet. Isn't that a jolly good idea, or what? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Man kan da ikke ta et mord? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hallo!Hvordan lager man en eplekakke? Har aldri bakket før.. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hvordan bakke eplekakker? Pwned! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 har dønn harde lår muskler... Du har det ja. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Nytt gaming headset. Dine vår/sommer sanger! (?) Vis nye innlegg... EDIT: Fant en til. (en?) Kjøp av usb tastatur - Hvilket? Endret 30. mars 2005 av notalive Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg fikk en god ide da jeg så gjennom de første programmene av "Typisk Norsk" på nrk.no; hvorfor kan ikke alle på HW-forumet skrive "nynorsk"? (eller engelsk som mange kaller det). Hvis alle skrev engelsk slipper vi å ergre oss over triste orddelingsfeil, og bruk av engelske ord i norske setninger. Som alle vet, er LAN-party-fjortisene flinkere i engelsk enn norsk, og derfor tror jeg at nivået blir hevet. Isn't that a jolly good idea, or what? Jeg forstår at du ikke har spilt noe særlig WoW. Engelsken som ytres der er om mulig enda mer grusom enn norsken på forum.hardware.no. Islendingene står for det verste, men nordmenn og svensker er også flinke bidragsytere. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Orddelingsfeil er vel vanlig i engelsk også. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg tror ikke de vet om ordsammenføying i det engelske språket... MYE orddeling der! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Man bruker vel ikke orddeling i det engelske språket? Endret 30. mars 2005 av flodhest Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Man bruker vel ikke orddeling i det engelske språket? Hva mener du? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Man bruker vel ikke orddeling i det engelske språket? Orddeling skal vel eigentleg ikkje bli brukt i norsk heller. Edit: Minor skrivefeil Endret 30. mars 2005 av Earendil Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Man bruker vel ikke orddeling i det engelske språket? Orddeling skal vel eigentleg ikkje bli brukt i norsk heller. Edit: Minor skrivefeil Orddeling er HYPPIG brukt i norsk av mange uvitende, selv om det ikke skal det. På engelsk SKAL ord deles (vet ikke hvilke regler det er for det). Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Eg er godt klar over at orddeling blir brukt i norsk. Har eg sagt noko anna? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Du har vel ikke det, nei. Beklager. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 heldigvis ble ikke jeg sykk ;o)Derre har sikkert hvert forlenge oppe og da blir imunforsvare derres dårlig og da blir derre veldig lett smitet ;( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå