Feynman Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Kanskje ikke feil, men litt komisk: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Åsen lagger man hjeme side? Hvordan klarer folk å skrive sånne ting feil? Prøver man å lese det merker man jo med en gang at det blir helt feil. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Åsen lagger man hjeme side? Hvordan klarer folk å skrive sånne ting feil? Prøver man å lese det merker man jo med en gang at det blir helt feil. Enda verre er det at i første post står det "hjemmeside" i ett ord EDIT: Skrivefeil rettet med hjelp fra svamp og fredrikb. Endret 29. mars 2005 av notalive Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Vi har søkt støtte (tilskudd) i fra Nøtterøy kommune i forbindelse med russerevyen vår, og fikk svar tilbake: Vi beklager, men dere kan dessverre ikke få til skudd til revyen deres. Det er bra de ikke støtter narkotikabruk blant oss unge! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Enda værre er det at i første post står det "hjemmeside" i et ord Du tuller nå sant? "hjemmeside" er jo rett! Håper ikke du mener at det heter "hjemme side" :!: Dessuten, for å være pirkete heter det ett ord Edit; åh, kanskje jeg misforsto, du mente kanskje at det var verre at det var rett skrevet ett sted, og feil et annet sted? I så fall, unnskyld meg Endret 29. mars 2005 av svamp Lenke til kommentar
notalive Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Stemmer det, ett, ikke et. Nei, mente at jeg synes det er rart at folk orddeler emnet, men neste gang ordet skrives skrives det rett. EDIT: Du var litt raskere enn meg Endret 29. mars 2005 av notalive Lenke til kommentar
svamp Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Men for å være enda mer pirkete (og nå nye pirkehøyder): Det heter "verre", og ikke "værre" edit: Og der var fredrikrb før meg Endret 29. mars 2005 av svamp Lenke til kommentar
notalive Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) /me tar selvmord... Det der er èn ting jeg aldri klarer å skrive riktig. Verre og dessverre, de to ordene er vanskelig å huske... Endret 29. mars 2005 av notalive Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 æ har bestandi lurte på koffør d e d røde goderiet som e bæst og koffør d bestandig e minst av dæm i posen..... tenke da på seigmenn og slikt wink.gif e det nån som veit om det e ett salgstriks.. eller e det bare eg som bestandi har fådd minst røde seigmen?? nån som e irritert over det samme? hmm.gif Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Det der er èn ting jeg aldri klarer å skrive riktig. Så lenge grammatikken er rett er det ikke sååååå ille. Grammatikk > staving. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hehe. Meget bra. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=398227&hl= Lenke til kommentar
notalive Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hvordan mener du kort-tidshukomelsen min skal huske at staving er det motsatte av grammatikking? Skal prøve å klare det. Hvordan bakke eplekakker? Papir til Canon Pixma skrivere For ikke til å logge inn. Leveringstid i fra psdata? Håper den med eplekakker er feil med vilje... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hvordan mener du kort-tidshukomelsen min skal huske at staving er det motsatte av grammatikking? Jeg håper virkelig du skriver som en idiot med vilje nå. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Er det bare meg, eller er nordlendinger Norges mest frekke tilhengere av å skrive dialekt? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Er det bare meg, eller er nordlendinger Norges mest frekke tilhengere av å skrive dialekt? Neh, koffør sei du dæ? Dæ e no uansett ikke såååå jævli. Og dåkker førstår no uansett ka vi sei, så koffør i faan sku vi gidd å skriv bokmål eller nynorsk? EDIT: Enn så mye jeg hater nynorsk ville det vært barnslig av meg å unnlate det. Og strengt tatt ligner vel nordnorske dialekter mer på nynorsk enn bokmål, så det burde vel faktisk stått før bokmål. Noe det hadde gjort, hadde jeg ikke hatet det så mye som jeg gjør. Endret 29. mars 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
notalive Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg skrev som en idiot med vilje, ja...! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Det der er èn ting jeg aldri klarer å skrive riktig. Du mener vel ordet "én"? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Er det bare meg, eller er nordlendinger Norges mest frekke tilhengere av å skrive dialekt? Riktig. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Men det er ikke vi som forsøpler språket med feil bruk av spørreord (eks: hvem bil?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå