Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Heizan jeg fant ut at det var feil på mitt grafikkorte Asus v8460 geforce 4 ti 4600 deluxe det var det kraftigste grafikk korte på market når jeg kjøpte det til 4500 kr.

Jeg sende det inn og de fant ut at det var feil på det, De sende meg AOpen geforce fx 5800 til bake men hvar det hvert det er ikke så førnøyd med det grafikk korte. Hvis du hvet om jeg ble lurt da så skriv det in :thumbs:

Jøss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enkelte folk er helt ekstreme. Lurer, som mange andre her inne, på om det er latskap eller idioti som skitner til det norske språk. Spesiellt blandt landets mange fjortisser (fjortiss er ikke en alder, det er en tilstand).

 

Jeg er langt i fra uskyldig selv, og lider av et for godt bekjentskap med vår venn Leif. Men jeg har en følelse av at det grunnes min tilstand når jeg surfer HW.no. Det skjer som regel godt ut på kvelden, og da er min hjernes kapasitet ofte redusert og ligger på et skremmende lavt nivå.

 

Og så vil jeg si lykke til til våre (forhåpentligvis) nye Leif-moderatorer/spåknazier.

 

BTW: Har noen av mine poster blitt tatt opp her inne?

Lenke til kommentar

En gammel tråd, men her er et forslag jeg kom med for en god stund siden... Tror det var ment som ironi, men ingen røyk uten ild. Det var en liten mening bak det... :)

 

Edit: Husker jeg fikk mye pepper av Osram der, ja... :p Og irriterende at gamle BBCode-tags ikke fungerer!

Endret av Toolshed
Lenke til kommentar
Hvem Har Den Kuleste Deskop`en Her `?

 

Selv Har Jeg Ikke Noe Bilde Akkurat No , Så !

 

 

Legg Link Ut Til Bilde Eller Bare Legg Det Ut Her På Temaet..

Haha, fatter det ikke. De kan vel ikke ha lært å skrive sånn?

Caps lock på - Caps lock av - Caps lock på - Caps lock av - Caps lock på - Caps lock av - Caps lock på - Caps lock av - Caps lock på - Caps lock av - Caps lock på - Caps lock av - Caps lock på - Caps lock av - Caps lock på - Caps lock av - Caps lock på - Caps lock av - Caps lock på - Caps lock av - Caps lock på - Caps lock av - Caps lock på - Caps lock av - Caps lock på - Caps lock av - Caps lock på - Caps lock av - Caps lock på - Caps lock av - Caps lock på - Caps lock av - Caps lock på - Caps lock av - Caps lock på - Caps lock av - Caps lock på - Caps lock av - Caps lock på - Caps lock av - Caps lock på - Caps lock av - Caps lock på - Caps lock av.

 

Slik lyder hverdagen til "unknown" med denne setningen:

Hvem Har Den Kuleste Deskop`en Her `?

 

Selv Har Jeg Ikke Noe Bilde Akkurat No , Så !

 

 

Legg Link Ut Til Bilde Eller Bare Legg Det Ut Her På Temaet.

 

Hvordan går det an? Jeg stemmer for for gruppen "grammar police". Det var en god idè, og idèen bør bli tatt opp til admin.

 

Jeg stiller meg til disposisjon, om det evt. skulle gå igjennom!

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar

Vi får begynne å rapportere som bare det på alle dårlige innlegg. Folk gidder som regel ikke rapportere et dårlig formulert innlegg som de ikke skjønner, de bare hopper over det, eller legger det inn i denne tråden. ;)

 

Blir det for mye arbeid å rette på alt, så har de jo ikke noe annet valg enn å opprette en egen språknazi-gruppe. Alternativt bare drite i at folk skriver uforståelig. Den siste er nok mest sannsynlig når du ser svarene til Ueland i den tråden du viste til.

Lenke til kommentar

Noen som kan mekke et ID-kort? Jeg akter å utgi meg selv som en agent for GrammarPolisen. ;)

Jeg er i mot feil forever, selv om jeg selv også har en del feiler... Men men... ;)

 

EDIT:

- Special Agent zalo from the Grammar-Police!

We have recently detected that one person in this house has problem writing "artig". This is a crime, and blablabla"

 

Nei, jeg har vært alt for lenge oppe nå. God natt!

Endret av zalo
Lenke til kommentar
Jeg har sett mange for/får-feil opp igjennom tidene, men jeg tror kanskje denne tar kaken:
hvorfår

 

:scared:

:lol:

 

Hvordan er det mulig? Den tok kaka. Forresten, jeg har følgende idè til en evt. ny brukergruppe; "GrammarPolice":

 

GrammarPolice er en gruppe, som blir håndplukket av en admin, som har muligheten til å redigere innlegg. Ikke slette eller stenge, men redigere.

 

Dette er et seriøst forslag, og hadde dette evt. blitt tatt opp, så vil jeg gjerne være i ovennevnte brukergruppe.

 

Noen som støtter forslaget?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...