Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har i den senere tid blitt mer og mer opptatt av orddelingsfeil. Da jeg var på Hamar under TG var det en del forskjellige orddelingsfeil. Noen av de verste var:

Aria - Herre frisør.

På LaRoza resturanten i menyen: Ny bakt brød.

Statoil: Bil service

Lenke til kommentar
Postmann path

Den papir gakk gakk fulen

Branmann sam

TOMAS TÅGET!!!!

DISNY DAGS!! Det var helt konge. En time med disny stuff!

Åsså her vi de jeg ikke husker navnet på, og ikke gidder beskrive.

:wallbash:

Hjelp! Det gjør vondt å lese.

---

En jeg har lagt merke til noen ganger er når man kjører forbi Sundance Massasjebad langs E18 mot Oslo, så har de en stor tilhenger med reklame på, der det blant annet står noe slikt som "Kampanje dager!". Det skremmer meg litt. Når det er brukt mange tusen kroner på dekor, så bør det ikke være stavefeil.

Lenke til kommentar
En jeg har lagt merke til noen ganger er når man kjører forbi Sundance Massasjebad langs E18 mot Oslo, så har de en stor tilhenger med reklame på, der det blant annet står noe slikt som "Kampanje dager!". Det skremmer meg litt. Når det er brukt mange tusen kroner på dekor, så bør det ikke være stavefeil.

Har lagt merke til den jeg også. Grøss!

Lenke til kommentar
Har noen sider som jeg gjærne skulle hat flere medlemmer på, (Som er inntressert riktig nok) men det blir litt vanskelig når ikke søkemaskinene finner siden din før blandt de siste når du søker.

Skulle gjærne hatt noen tips på dette. Har hørt noen legger til samme ordet flere ganger, men dette er vell sperret på de fleste sider?

.

:cry:

Endret av Grundig
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Det skrives internett, og enhver norsk lærer ville gitt deg stryk for alle de !!!!!!!! og de storebokstavene.
Lenke til kommentar
Drev nettop å skisset min egen marskin, men har ikke tegnet så mye i cad før..men ser at jeg trenger ikke tegne lenger fordi din plan var mye enklere og bedre en min veldi kompliserte og tunge løsning...

Som sakt aurstad du er hervet geni erklært!

Flott for aurstad!

Lenke til kommentar

Trykka på "vis nye innlegg".

Åsen lagger man hjeme side?

når kommer 64 bits windows på markedet? (?)

min Subwoofer worklog

Program til tv kort

Den store Sketchup tråden

EDIT: Enda en...

Er hjemme siden min ulovlig?

EDIT2: Flere...

Hardware.no cup - vær med  (?)

Verne seg mot guild spørsmål?

Trance eksempler, er hekta!

Det kan hende jeg ser feil på noen ting angående orddelingsfeil. Setter (?) bak om jeg er usikker. Ikke glem å korrigere meg når jeg skriver feil, lærer av slikt, tror jeg.

Sett bort fra at det ikke ville blitt noen tråder(ikke så mange uansett) så kunne man jo hatt en egen kategori der alle tråder med skrive- orddelings-feil automatisk ville blitt. Da ville ikke vi "anti-skrive- orddelings-feilere"(noen som har et passende ord??) fått sjokk så ofte, med mindre vi hadde lest der... Men selv da ville vi jo vært klar over at det kan være farlig for øynene å lese der.

Endret av notalive
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...