MRN Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Norsk-Engelsk, Engelsk-Norsk (Og mange andre) Ordebøker Skulle kanskje tro at han mente "ordrebøker", men det er nok "ordbøker" han mente å skrive. *rekke fram en ordbok* Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg har i den senere tid blitt mer og mer opptatt av orddelingsfeil. Da jeg var på Hamar under TG var det en del forskjellige orddelingsfeil. Noen av de verste var: Aria - Herre frisør. På LaRoza resturanten i menyen: Ny bakt brød. Statoil: Bil service Lenke til kommentar
JimL Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Sett i Bodø. Securitas: TV overvåket område Jack & Jones: Bytte Salg! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Postmann pathDen papir gakk gakk fulen Branmann sam TOMAS TÅGET!!!! DISNY DAGS!! Det var helt konge. En time med disny stuff! Åsså her vi de jeg ikke husker navnet på, og ikke gidder beskrive. Hjelp! Det gjør vondt å lese. --- En jeg har lagt merke til noen ganger er når man kjører forbi Sundance Massasjebad langs E18 mot Oslo, så har de en stor tilhenger med reklame på, der det blant annet står noe slikt som "Kampanje dager!". Det skremmer meg litt. Når det er brukt mange tusen kroner på dekor, så bør det ikke være stavefeil. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 En jeg har lagt merke til noen ganger er når man kjører forbi Sundance Massasjebad langs E18 mot Oslo, så har de en stor tilhenger med reklame på, der det blant annet står noe slikt som "Kampanje dager!". Det skremmer meg litt. Når det er brukt mange tusen kroner på dekor, så bør det ikke være stavefeil. Har lagt merke til den jeg også. Grøss! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Har noen sider som jeg gjærne skulle hat flere medlemmer på, (Som er inntressert riktig nok) men det blir litt vanskelig når ikke søkemaskinene finner siden din før blandt de siste når du søker.Skulle gjærne hatt noen tips på dette. Har hørt noen legger til samme ordet flere ganger, men dette er vell sperret på de fleste sider? . Endret 28. mars 2005 av Grundig Lenke til kommentar
notalive Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 hei kommer du hjem på tirs dag eller ons dag? Fikk en melding fra en i klassen for en stund siden, fikk sjokk... var heldigvis en spøk da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Det skrives internett, og enhver norsk lærer ville gitt deg stryk for alle de !!!!!!!! og de storebokstavene. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Det skrives internett, og enhver norsk lærer ville gitt deg stryk for alle de !!!!!!!! og de storebokstavene. Så en ikke-norsk lærer godtar sånt ja. Nyttig info. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Drev nettop å skisset min egen marskin, men har ikke tegnet så mye i cad før..men ser at jeg trenger ikke tegne lenger fordi din plan var mye enklere og bedre en min veldi kompliserte og tunge løsning... Som sakt aurstad du er hervet geni erklært! Flott for aurstad! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hvorfor i hälvette er det ingen som klarer å skrive SKJERM!!?!?!?!??! sjermen min er ikke så bra. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hvorfor i hälvette er det ingen som klarer å skrive SKJERM!!?!?!?!??! sjermen min er ikke så bra. Ikke glem denne måten: hvorfor er kjermen min føkka???? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 hvordan sider spionerer du på? Hvordan kan folk se at det er rett? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Hvorfor i hälvette er det ingen som klarer å skrive SKJERM!!?!?!?!??! Det er fordi de har brukt opp "skj"-kvoten på "skjøpe", "skjekt" osv. Endret 29. mars 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 hiade snokes Jeg tror det skulle være "ha det, snakkes". Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg tror det skal være "hide the snakes". Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Skolereglemang for Grunnskolen Så derfor skulle jeg hatt en marskin... Jeg har snudd om på døgne. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Trykka på "vis nye innlegg". Åsen lagger man hjeme side? når kommer 64 bits windows på markedet? (?) min Subwoofer worklog Program til tv kort Den store Sketchup tråden EDIT: Enda en... Er hjemme siden min ulovlig? EDIT2: Flere... Hardware.no cup - vær med (?) Verne seg mot guild spørsmål? Trance eksempler, er hekta! Det kan hende jeg ser feil på noen ting angående orddelingsfeil. Setter (?) bak om jeg er usikker. Ikke glem å korrigere meg når jeg skriver feil, lærer av slikt, tror jeg. Sett bort fra at det ikke ville blitt noen tråder(ikke så mange uansett) så kunne man jo hatt en egen kategori der alle tråder med skrive- orddelings-feil automatisk ville blitt. Da ville ikke vi "anti-skrive- orddelings-feilere"(noen som har et passende ord??) fått sjokk så ofte, med mindre vi hadde lest der... Men selv da ville vi jo vært klar over at det kan være farlig for øynene å lese der. Endret 29. mars 2005 av notalive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå