Aquabat Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Da Berlusconi stilte til valg i 2001, trykket hans forlag opp en bok på glanset papir. Man kan trygt si boka handlet om Berlusconi. På 128 sider hadde boka 150 bilder av konsernsjefen og partilederen. Ni millioner eksemplarer ble delt ut gratis til hver eneste husstand i Italia. Det er bra mange bøker, det. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 I følge teksten fikk hver eneste husstand i Italia tildelt 9 millioner bøker. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Ah, jeg så etter grammatiske feil. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 jephque: OT: Hva mener du med propaganda? Forteller de ikke historien akkurat slik den skjedde, kanskje? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) jephque: OT: Hva mener du med propaganda? Forteller de ikke historien akkurat slik den skjedde, kanskje? Nei. Avisen intervjuer en senator fra oposisjonen, og hun er vel ikke akkurat upartisk, er hun vel? Hun kommer med påstander hun ikke kan bevise, og når Dagbladet bedriver utstrakt bruk av "Some say"-argumenter, mister artikkelen all sin kredibilitet. Hvilket forøvrig, for kuriositetens skyld, også brukes som et argument for at Fox ikke er til å stole på. Dagbladet og Fox i samme båt? Har du sett... Men nå er vi laaaangt OT, så jeg foreslår at du oppretter en egen tråd om emnet hvis du er interessert i mine tanker om temaet. Edit: jeg mener ikke at utsagnet jeg quotet var feil, men resten av artikkelen smaker utvilsomt stygt av at vi har med en journalist å gjøre som hadde en klar agenda _før_ han begynte å skrive. Endret 26. mars 2005 av jephque Lenke til kommentar
gspr Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Edit: jeg mener ikke at utsagnet jeg quotet var feil, men resten av artikkelen smaker utvilsomt stygt av at vi har med en journalist å gjøre som hadde en klar agenda _før_ han begynte å skrive. Nuvel. Om Dagbladets artikkel er biasert eller ei, er egentlig ganske irrelevant dersom det er korrekt at Berlusconi delte ut 9 millioner eksemplarer av en personlig skrytebok. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Reklamepopup som kom fram på ImageShack : Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Finner ikke ut hva lyd kort driver Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Den der var stygg Rikky. Men det kunne vært verre: "Jeg finner ikke ut hvem lyd kort driver" for eksempel. *grøss* Lenke til kommentar
gspr Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Er det bare meg, eller er det grunn til å bli nervøs når en kommer på legevakten og blir møtt av en sykepleier som sier "har du legimitasjon?", og som gir deg et skjema hvor 90% av overskriftene er orddelt? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Er det bare meg, eller er det grunn til å bli nervøs når en kommer på legevakten og blir møtt av en sykepleier som sier "har du legimitasjon?", og som gir deg et skjema hvor 90% av overskriftene er orddelt? "Bare vent litt, så skal jeg skrive ut en resept til deg..." Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 det hat jeg aldri tengt på før!! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Du tilhører selvfølgelig hærskaren av World of Warcraft spillere som har lest all informasjonen i Blizzards EULA (End User License Agreement) og spillets Terms of Use? Utmerket! Da er du selvfølgelig klar over at: 2) Din WoW konto er personlig. Du har sagt deg enig i at spillet ikke kan selges, gis bort eller på noen som helst annen måte overføres til andre (EULA pkt 3, B). 9) WoW kontoen er din personlige konto. Det er ulovlig å selge eller på annen måte overføre den. (Terms of Use pkt. 1E) 10) Det er ikke tillat å monitorere/innhente forbindelsesinformasjon mellom din PC og WoW serveren (eks Packet sniffing), selv om denne typen programmer allerede er installert på datamaskinen før WoW ble lagt inn. (Terms of Use 2C) Inntil da, hold hodet lavt og for guds skyld IKKE gjør noe som Blizzard kan tolke som u-WoW aktig (ref Terms of Use 3C). Endret 27. mars 2005 av INGaR Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Det er en anmelder (en voksen mann) som har skrevet det der, er det ikke? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Jeg digger de viftene som føller meg pentium Denne likte jeg godt. AMD AMD AMD AMD AMDsjefs cpu Pentium går til nød (celeron) AMD grisebankte pentium i en test i et pc-blad Jeg trur AMD fikk 8/10 Pentium slo AMD på 2 av testene, ikke det viktigste AMD er billig stabilt. Pentium er beregnet for cloking AMD for alle penger Men hviket hoved kort er best da??? bør få en avstemming på det Denne hadde også noen gullkorn. Endret 27. mars 2005 av Grundig Lenke til kommentar
atrax Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 For en fantastisk setning: - VIL IKKE BO I SPANIA: Victoria vil hjem igjen til Spania, hevder ifølge avisen The Peoples kilder. Selvfølgelig er Dagbladet ansvarlig. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Det er en anmelder (en voksen mann) som har skrevet det der, er det ikke? Regner med det mtp. at det publisert på dagbladet sin nettside. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Postmann pathDen papir gakk gakk fulen Branmann sam TOMAS TÅGET!!!! DISNY DAGS!! Det var helt konge. En time med disny stuff! Åsså her vi de jeg ikke husker navnet på, og ikke gidder beskrive. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Postmann pathDen papir gakk gakk fulen Branmann sam TOMAS TÅGET!!!! DISNY DAGS!! Det var helt konge. En time med disny stuff! Åsså her vi de jeg ikke husker navnet på, og ikke gidder beskrive. AAAH! The spelling, it burnsss usss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå