Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234
Påskequiz 23. mars 2005

Gratulerer du svarte riktig på alle spørsmålene. Send inn ditt navn og adresse så er du med i trekningen om en fet premie fra Deal.no

Lenke til kommentar

Det er forferdelig at de som srkiver dette ikke kan se over det de har skrevet før de legger det ut på nettet. Tror dessverre ikke at det hjelper å sende redaktøren i Dagbladet mail. Men det er verdt et forsøk ;)

Endret av Grundig
Lenke til kommentar
Og mens det jobber kan du stikke en tur innom www.sprakradet.no.

hvis det skulle være et hint på hvor dårlig mitt språk er. så er je enig

norksen min suger rett og slett

men, for å kompensere for mt dårlige språk, kan jeg snakke tysk,engelsk of norsk, og skrive de (duh) kansje jeg burde gi litt mer oppmerksomhet til skråket mitt

Skråket faktisk.

Lenke til kommentar
keg hater hotel cæsar!! for eksempel: ein gang jeg og en kompis var ute å skj ørte så sisykt på skjelker og hadde det så sinsykt gøy så hører jeg han sier nede i bakken: HADE!! og da spurte jeg hvorfor han skulle draog da fik jeg til svar: DET ER JO HOTEL CÆSAR. og da for nå han hjem han da mens jeg skjørte litt alene!!

og jeg så litt på tvprogrammet :jeg gjør hva som helts. og da skulle en man med sceneskrekk kle seg ut som en dame å synge en sang for at kona skulle få vere med i 5 sekunder eller noe sånt i en liten scene i hotel cesar!!

så jeg hater hotel cesar!!! :thumbdown:  :wallbash:

Gakk! :cry:

Lenke til kommentar
Det samme gjelder forsovet søkefunskjonen såvidt jeg vet kan ikke gjester bruke denne og da lager de gjerne bruker for å bruke den og da bruker dere jo bare mer bånbredde på en måte...

Kan en søkefunksjon forsove seg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...