Musty Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 hahah.. godt gjort å få det til å gå uvanlig godt vanligvis... Lenke til kommentar
gspr Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Selvfølgelig, men folk som spiller foppball, ski(inkludert meg), sykler(Igjen ink meg..) eller hva nå F*** man driver med har mulighet litt mer enn en dag i året...Sier ikke at man skal kunne dra på bane når man vil, men om man hadde fått litt mer interesse rundt bilkjøring på denne måten som man har i Storbritania hvor billøp omtrent er en folksport i helgene så tror jeg det kan ha positiv effekt på trafikken generellt sett. Noen vil kanskje si at det oppmuntrer til hard kjøring ellers, men en annen ting her...på bane lærer du hvirkelig bilen å kjenne Fopp? Fopp, fopp, fopp... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Ordførerens bil (til høyre) står parkert utenfor rådhuset i Haugesund. Bombe eksperter fra Håkonsvern er på vei fredag kveld for å undersøke bilen. Tatt fra denne artikkelen. Selv etter at de endret teksten under bildet har de ikke oppdaget den enorme orddelingsfeilen. Endret 19. mars 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) *ups* Endret 18. mars 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hvem program kan jeg bruke? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hvem program kan jeg bruke? Akk og ve. Når skal språkvandaliseringen ende? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hvem program kan jeg bruke? hehe, akkurat gitt et lite svar til denslags skrivefeil... Ja, så var det grunnen til at jeg kom inn her da: Folk som åpenlyst blir tipset om at emnetittelen deres er skrevet feil, og som ikke gidder å gjøre noe med det. Enda verre er det at en moderator kommer innom og ikke gjør noe! Hilsen en som er veldig opphengt i å skrive riktig(+ å få andre til å gjøre det også). <Med forbehold om såkalte "skriveleifs"> Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Ny fiskeart ? trenger råd med, kaslaks er best, ka butikk eg skal bestile frå/ eller at eg kjøper med expert, trenger råd :/ Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 kaslaks Salmo salar. Opptrer som rov- og vandringsfisk i den nordlige halvkules tempererte hav og ferskvann. Gyter i elver i oktober—januar. Det er jo looogisk Lenke til kommentar
gspr Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hehehe! Men hva med varianten "kalla", da? Den bruker jeg ofte selv _MUNTLIG_. *Plystre*. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Snart koker det over for meg... har sett flere og flere tilfeller der folk skriver "sjekke" isteden for "kjekke" og lignende. Jeg bare HATER DET SÅ INNI ******'. Vræææl. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Dette burde dog ikke være noe problem så lenge man er klar over problemet. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hvem jente Skjønner ikke folk hvor fantastisk feil det er? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 kom ein litt dum kis som mener han hadde skjett meg før Lenke til kommentar
hylo Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Ove(Findusjævel):''halla Lars'' Lars(Hylo):''Morn du.'' Ove(Findusjævelen): hvem nedlastningsprogramm bruker du'' Lars(Hylo) ser ut til å være frakoblet og svarer kanskje ikke. Hvis man har mange og store nok grammatiske setningsfeil/skrivefeil per dag, skulle man blitt kappet av penis og pung. Jeg leifa selv. Endret 21. mars 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 klagemur- over dårlige kjærlighets forhold jeg har mange "syke" kjærlighets historier fra min fortid, som jeg ler av nå, så jeg deler noen med dere. gjærne dele dere historier også. for med kjærligheten kommer det mye morsomt,trist og en go del domme ting ut av. så del deres "gammle" historier med andre her. For ca.3 år siden var jeg i det sykeste forholdet jeg noen gang har hørt snakk om. jeg var sammen med en av skolens peneste jenter(er 300stk på skolen)hun var dom og deili kan man si da. jeg var forelsket som bare det, men så ble jeg lei av forholdet, det var alt for kjederlig for meg. men da jeg skulle gjøre det slutt så nekten hun, hun truet meg med at hvis jeg gjorde det slutt ville hun få onkelen til kusina si til og banke meg. for ingen kunne gjøre det slutt med henne, mente hun, og det tror jeg hun mener den dag i dag også. men idag er det ingen "glupe" folk som går i noe forhold med henne. jeg tok meg ikke så veldig nær av det hun truet meg med så jeg svarte at, jaja hvis du ikke klarer og banke meg selv så får du bare sende onkelen til kusina di på meg, han er sikkert like dom og svak som deg. i ettertid har jeg sett denne karen, det var fakktisk ingen hun diktet opp. jeg så han på treningstudioet, han var ikke slik som hun, han var stor og sterk, så er egentli glad at jeg ikke var frekkere til henne en det jeg var så jeg vet ikke jeg da om kjærligheten er så deilig som alle skal ha det til. Likte spesielt godt denne delen: men idag er det ingen "glupe" folk som går i noe forhold med henne. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Fæn? Åssen? Jaffal? Jeg tror ikke noen av de ordene er godkjent av det norske språkrådet. Jaffal of fæn er nok ikke det, men åssen er da et normalt norskt (heter det norskt eller norsk) ord? Kanskje hvordan er mer normalt, men åssen er da ofte brukt det også? Er da ganske sikker på at "åssen" er et normalt ord... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Roman Stately sier at guttens besteffar er idendifisert som Daryl Lussier[...] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå