Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tog begge eg (å sga snart ta 250 :D). for mg kåssta moped lappen 500 kr (tog an på sgolen), å mc lappen kåssta vl ca. 13k...

Jeg blir så utrolig oppgitt av å lese slikt. :(

Vært en tur i "vis alle innlegg av denne personen" du også? ;)

Lenke til kommentar

Nå kan eg jo bare innrømma med ein gong her, når det gjelder skrive- og grammatikk feil, så e eg ganske flinke til det sjøl, MEN

Eg kan ikkje forstå alle de postane på HW som begynne med

"Hvordan utstyr"...

eller

"Skal ha ny grafikk kort hvordan er best"

etc etc etc.

Hvordan må jo være det ordet som oftest brukes feil her på forumet? -Hvor vannskelig kan det være å se/"høre" at det er helt på tryne å spørre om

"Hvordan cpu-kjøler er best?"

Visse topics kunne blitt reddet dersom det stod f.eks.

Hvordan: Utstyr til bredband via kabel

men de fleste er bare håpløse. Det verste er egentlig når man går inn i tråden og forfatteren faktisk ikke er så håpløs på språket i selve tråden, noe som indikerer at de faktisk kan skrive, noe som igjen gjør det ennå mer forvirrende at de ikke kan bruke ordet "hvordan" mer korrekt.

<flås, fruste, puste> skal se om denne terapi-utblåsningen fungerer, men svar for all del, så vet jeg at jeg ikke er alene om å irritere meg over alle "hvordan XXXX er best" trådene!

Lenke til kommentar
Jeg har alltid vært litt hobby rasist å de bygger ikke akkurat opp tilliten min til dem med slike saker!
dæven!!! nå blir jeg seriøst oppgitt altså....... innvandrer gjenger... er det det eneste innvandrer i norge har talent til eller????
omfg!!! du kødder nå ikke sant?? gjør han det?!?!?!!? fy faen.......

jævla iraker ... han kan pelle seg til nærmeste gass kammer... vetta søren hvor det er.. men hvis han hadde kommet ditt, skulle jeg "moona" han før han dæva!

Seriøst, dere gir resten av oss rasister et dårlig rykte

Lenke til kommentar

Den setningen var utrolig pussig. Jeg klaget litt til journalistlæreren min for noen dager siden at det stadig var manglende korrekturlesing i avisene. Hun var enig i det, og sa noe om at det ikke var lesing av korrektur av egne personer, men heller desken som kikket over etter feil.

:no:

Lenke til kommentar

Litt mer kongelig klaffenytt fra VG:

- Aortastenose er en potensielt farlig tilstand men operasjonen gir vanligvis et uvanlig godt resultat, sier Jan Erik Nordrehaug, professor og avdelingsleder på hjerteavdelingen ved Haukeland Universitetssykehus, til VG Nett.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...