Skurupu Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 morrowind kan se litt dødt ut med en gang men gi det en sjanse for det er best! synd jeg er lei det Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 ...en blad som skriver om... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 tog begge eg (å sga snart ta 250 ). for mg kåssta moped lappen 500 kr (tog an på sgolen), å mc lappen kåssta vl ca. 13k... Jeg blir så utrolig oppgitt av å lese slikt. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 tog begge eg (å sga snart ta 250 ). for mg kåssta moped lappen 500 kr (tog an på sgolen), å mc lappen kåssta vl ca. 13k... Jeg blir så utrolig oppgitt av å lese slikt. Vært en tur i "vis alle innlegg av denne personen" du også? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hehe, nei, bør jeg det? Eller, tør jeg det? Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Nå kan eg jo bare innrømma med ein gong her, når det gjelder skrive- og grammatikk feil, så e eg ganske flinke til det sjøl, MEN Eg kan ikkje forstå alle de postane på HW som begynne med "Hvordan utstyr"... eller "Skal ha ny grafikk kort hvordan er best" etc etc etc. Hvordan må jo være det ordet som oftest brukes feil her på forumet? -Hvor vannskelig kan det være å se/"høre" at det er helt på tryne å spørre om "Hvordan cpu-kjøler er best?" Visse topics kunne blitt reddet dersom det stod f.eks. Hvordan: Utstyr til bredband via kabel men de fleste er bare håpløse. Det verste er egentlig når man går inn i tråden og forfatteren faktisk ikke er så håpløs på språket i selve tråden, noe som indikerer at de faktisk kan skrive, noe som igjen gjør det ennå mer forvirrende at de ikke kan bruke ordet "hvordan" mer korrekt. <flås, fruste, puste> skal se om denne terapi-utblåsningen fungerer, men svar for all del, så vet jeg at jeg ikke er alene om å irritere meg over alle "hvordan XXXX er best" trådene! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Du er ikke alene, og: www.fmh.moo.no - nesten det samme Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Thanx, huskte riktig altså Det er noe her som ikke er helt rett... Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg har alltid vært litt hobby rasist å de bygger ikke akkurat opp tilliten min til dem med slike saker! dæven!!! nå blir jeg seriøst oppgitt altså....... innvandrer gjenger... er det det eneste innvandrer i norge har talent til eller???? omfg!!! du kødder nå ikke sant?? gjør han det?!?!?!!? fy faen....... jævla iraker ... han kan pelle seg til nærmeste gass kammer... vetta søren hvor det er.. men hvis han hadde kommet ditt, skulle jeg "moona" han før han dæva! Seriøst, dere gir resten av oss rasister et dårlig rykte Lenke til kommentar
atrax Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 ITavisens siste blinkskudd: Synes du at Windows-skrivebordet ditt er fryktelig kjedelig. Slik manglende bruk av spørsmålstegn er forferdelig, rett og slett. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Tsk, tsk.. disse østlendingene, altså. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Leifen var så god at de brukte den en gang til: Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Samme fyren som skrev "friskemeldt" tidligere i dag ser jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 "Klaffefeil" er vel heller ikke helt 100%. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Den setningen var utrolig pussig. Jeg klaget litt til journalistlæreren min for noen dager siden at det stadig var manglende korrekturlesing i avisene. Hun var enig i det, og sa noe om at det ikke var lesing av korrektur av egne personer, men heller desken som kikket over etter feil. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Ja, avisene burde vel egentlig ha egne korrekturlesere.. Men de fleste skal vel effektivisere, og da "går det ikke an" å bruke penger på slike stillinger Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg så i en boligkatalog for litt siden og jeg bladde fram til en hytte. Der sto det nemlig: Salgs pris: 2 miljoner krone At det finnes skrivefeil er greit nok, men å ha det i seriøse blader som boligkataloger er å gå saftig over streken. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Litt mer kongelig klaffenytt fra VG: - Aortastenose er en potensielt farlig tilstand men operasjonen gir vanligvis et uvanlig godt resultat, sier Jan Erik Nordrehaug, professor og avdelingsleder på hjerteavdelingen ved Haukeland Universitetssykehus, til VG Nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå