Dahl Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...00#entry3833391 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Kunne godt tengt med en fungsjon Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Her har vi en som kommer til å komme langt: Jeg er veldig opptatt animasjon isualisering å 3D objekter er veldig glad i å spill PS2 o.s.v og kunne tenkt meg å utdanne meg innen det. hva er mulig hetene mine? Hva må jeg gjøre etter jeg er ferdig med Teknisk Tegning? Jeg bor i ski å lurer da også på hvor man kan gå på skoler med utanning innen 3D? Jeg går nå 2 året Teknisk Tegning å når denne terminen e ferdig er jeg har jeg da fagbrev i det.jeg gikk også allmen første åre mitt på V.G M.V.H Stian Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Her har vi en som kommer til å komme langt: Jeg er veldig opptatt animasjon isualisering å 3D objekter er veldig glad i å spill PS2 o.s.v og kunne tenkt meg å utdanne meg innen det. hva er mulig hetene mine? Hva må jeg gjøre etter jeg er ferdig med Teknisk Tegning? Jeg bor i ski å lurer da også på hvor man kan gå på skoler med utanning innen 3D? Jeg går nå 2 året Teknisk Tegning å når denne terminen e ferdig er jeg har jeg da fagbrev i det.jeg gikk også allmen første åre mitt på V.G M.V.H Stian Likte veldig godt (...)gikk også allmen første åre mitt på V.G.M.V.H Stian Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hehe LOLMVH Holger Du glemte punktum. Ønsker du å skjekke eksakt service alternativ, leveringstid og kostnad for deres forsendelse? Gå til "Shipping" på www.ups.com for et enkelt og sikkert svar. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Homer: To find Flanders I just have to think like Flanders. (han tenker da) "Im a big foureye lameo. And I were the same stupid sweather every day and.." Homer: Yeah Moe that team sure suck last night, they just play suck! I seen team suck before, but they were the suckyest bunch of suck that ever suck! Knis... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 setningene dine beyr ingenting du gjentar bare det samme svadet. Right back at ya. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg så på en vevside hvor det stod drivstoff for kjøretøyer. Er ikke dette litt feil? Ett kjøretøy, flere kjøretøy og alle kjøretøy... det høres rett ut! Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 før eg formaterte pc'en og instalerte xp, så var der xp home edition på den, og då fungerte det bra.Men nå kommer det bare feil mld. i det an er i ferd med og bote opp xp. Men når eg skal formateran, kommer de bare ei liste opp me: 'formater me ntfs' og formater me ntfs (hurtig.).... det kommer ikke fat32, så de har pledd å gjer på den cd'en før. Kan de ver at pc'en må ha fat32 filsystem? Men hallo! Selv om du skriver dialekt, må det da for guds skyld være mulig å skrive rett! ...og apropos kjøretøy vs. kjøretøyer, så er jeg fremdeles ikke overbevist. Det kan hende du har rett, så jeg skal ikke krangle om det Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hei! Hva skjedde med "ikke mer enn tre konsonanter etter hverandre"-regelen? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Hei! Hva skjedde med "ikke mer enn tre konsonanter etter hverandre"-regelen? Den har jeg ikke hørt om, men sinnssykt er i alle fall med "nnss". Din første? Edit: Har kun hørt om regelen som sier ikke mer enn 2 like konsonanter etter hverandre. Edit 2: Postmann pathDen papir gakk gakk fulen Branmann sam TOMAS TÅGET!!!! DISNY DAGS!! Endret 14. mars 2005 av svamp Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Dette settet med tastatur og mus, som jeg tilfeldigvis kom over på Europris taler vel for seg selv... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Det er tastatur og mus som går på elektrisk kraft i stedet for tråkraft, ikke sant. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Det er tastatur og mus som går på elektrisk kraft i stedet for tråkraft, ikke sant. Ja, må være noe sånt Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) nå er vi lei av å bli hersja med! derfor slenger jeg ned en "fasit". har regna sjæl Det gjelder narsjonale prøver i mattematikk for 10 trinn den 15 mars 05 kan ikke garantere riktige svar, men det er nok 99% rektig. Ja, det er en "fasit" jeg fester enorm lit til. Endret 15. mars 2005 av G2Petter Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Ja, det er en "fasit" jeg fester enorm lit til. Bra det ikke var en nasjonal prøve i norsk det var snakk om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå