Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her har vi en som kommer til å komme langt: :roll:

Jeg er veldig opptatt animasjon isualisering å 3D objekter er veldig glad i å spill PS2 o.s.v og kunne tenkt meg å utdanne meg innen det. hva er mulig hetene mine? Hva må jeg gjøre etter jeg er ferdig med Teknisk Tegning? Jeg bor i ski å lurer da også på hvor man kan gå på skoler med utanning innen 3D? Jeg går nå 2 året Teknisk Tegning å når denne terminen e ferdig er jeg har jeg da fagbrev i det.jeg gikk også allmen første åre mitt på V.G M.V.H Stian
Lenke til kommentar
Her har vi en som kommer til å komme langt: :roll:

Jeg er veldig opptatt animasjon isualisering å 3D objekter er veldig glad i å spill PS2 o.s.v og kunne tenkt meg å utdanne meg innen det. hva er mulig hetene mine? Hva må jeg gjøre etter jeg er ferdig med Teknisk Tegning? Jeg bor i ski å lurer da også på hvor man kan gå på skoler med utanning innen 3D? Jeg går nå 2 året Teknisk Tegning å når denne terminen e ferdig er jeg har jeg da fagbrev i det.jeg gikk også allmen første åre mitt på V.G M.V.H Stian

Likte veldig godt (...)gikk også allmen første åre mitt på V.G.M.V.H Stian :dribble:

Lenke til kommentar
Homer: To find Flanders I just have to think like Flanders. (han tenker da) "Im a big foureye lameo. And I were the same stupid sweather every day and.."

Homer: Yeah Moe that team sure suck last night, they just play suck! I seen team suck before, but they were the suckyest bunch of suck that ever suck!

Knis...

Lenke til kommentar
før eg formaterte pc'en og instalerte xp, så var der xp home edition på den, og då fungerte det bra.

Men nå kommer det bare feil mld. i det an er i ferd med og bote opp xp.

Men når eg skal formateran, kommer de bare ei liste opp me: 'formater me ntfs' og formater me ntfs (hurtig.)....

det kommer ikke fat32, så de har pledd å gjer på den cd'en før.

Kan de ver at pc'en må ha fat32 filsystem?

Men hallo! Selv om du skriver dialekt, må det da for guds skyld være mulig å skrive rett!

...og apropos kjøretøy vs. kjøretøyer, så er jeg fremdeles ikke overbevist. Det kan hende du har rett, så jeg skal ikke krangle om det :D

Lenke til kommentar
Hei! Hva skjedde med "ikke mer enn tre konsonanter etter hverandre"-regelen?

Den har jeg ikke hørt om, men sinnssykt er i alle fall med "nnss". Din første? :p

Edit: Har kun hørt om regelen som sier ikke mer enn 2 like konsonanter etter hverandre.

Edit 2:

Postmann path

Den papir gakk gakk fulen

Branmann sam

TOMAS TÅGET!!!!

DISNY DAGS!!

:no:

Endret av svamp
Lenke til kommentar
nå er vi lei av å bli hersja med! derfor slenger jeg ned en "fasit". har regna sjæl

Det gjelder narsjonale prøver i mattematikk for 10 trinn den 15 mars 05

kan ikke garantere riktige svar, men det er nok 99% rektig.

Ja, det er en "fasit" jeg fester enorm lit til.

Endret av G2Petter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...