Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eplehuset

"Nye Shuffle er let å intuitiv å bruke"

"... men har ike stavekontrol."

Kunne godt tengt med en fungsjon som "siste 24 timer" bare at man selv velger hvilke forum man har lyst til å se innlegg fra.
Endret av atrax
Lenke til kommentar

Nå har jeg lyst til å klage litt. Jeg er forundret og sjokkert over hvor mange på dette forumet som ikke er i stand til å skrive ordentlig norsk. Jeg leser stadig grove grammatiske skrivefeil som ikke ligner grisen. Jeg kan forstå at enkelte kanskje har dysleksi eller lignende, og de er unnskyldt, men hva med resten?

Lenke til kommentar

Det ramlet et A4-ark i postkassa i dag med reklamering for et konkurssalg:

BARNE KLÆR (REGNTØY-FRITIDSDRESSER-SNØREBUKSER-FLEECEDRESSER) *gisp*

LUER/SKJER

KNIV BLOKK (LASER SLIPT EN KJØKKENBRUKERS DRØM)

JAKKER MED VANNAVISENDE FØR 1999

TUR OG FRITIDS OG TUR DRESS (?)

BOMULS LONGS

VILLMARKS GENSRE

FORETE FELT OG SNØREBUKSE

Det var virkelig en nytelse å lese to A4-sider med store bokstaver og en drøss med skrivefeil.

Lenke til kommentar
Ellers har MX-motoren blitt oppgradert til å bruke et 16-bits format for dataoverføringen, der andre ofte nøyer seg med åtte. Dette gjjør at musen kan flytte mer data om gangen, som fjerner "lag" og tregheter i det fleste spill.
Endret av salif
Lenke til kommentar
Nå har jeg lyst til å klage litt. Jeg er forundret og sjokkert over hvor mange på dette forumet som ikke er i stand til å skrive ordentlig norsk. Jeg leser stadig grove grammatiske skrivefeil som ikke ligner grisen. Jeg kan forstå at enkelte kanskje har dysleksi eller lignende, og de er unnskyldt, men hva med resten?

Ingen fler som har synspunkter på dette?

Lenke til kommentar
hallo.. håbe någen gidde å svara meg ! ;)

Eg lurte på åm någen vettom någen piercing studioer dei tar piercing i tungen på 14 (bler 15 i år) åringar ? Helst i Oslo eller Sandnes??

Eg får lov av foreldre! HÅBE NÅGEN KAN SVARA !! :)

*Grøss*

Pøh ! En enkel sak for deg, psilocybe ! Du tar piercing på tungen og tatoverer

ordboken på samme plass.

Lenke til kommentar
Haha! Tror han er fra Telemark. Er noen gudsforlatte steder i Telemark de prater sånn. :D

Sikkert rundt Flatdal, Seljord eller der i området. *grøss*

Rjukan kanskje :no:

Takker gud hver dag for at jeg ikke bor der.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

Ingen fler som har synspunkter på dette?

Vel, hva skal man si?

Ja, det er mange fjortiser som ikke akkurat har S i grammatikk... Men denne tråden er vel mest egnet for morsomme sitater, slik at vi kan le rått av de stakkars analfabetene. Skal du har oppriktige synspunkter, anbefaler jeg deg til å starte en ny tråd.

Lenke til kommentar

Her er en konge på haugen!

Topic: "hvil menneske lande på mars?"

er litt i tvil når det gjelder det

det er jo hveldig krevende å være fra kompisene sine koner å slikt i nesten 1-2 år

hadde aldri klart det jeg az

noen som tror vi kommer til å lande på mars en gang???

jeg tviler litt

hehe... h'er i tide og utide og ingen punktum ...og stor bokstav? hva er det? :!:

Lenke til kommentar
Haha! Tror han er fra Telemark. Er noen gudsforlatte steder i Telemark de prater sånn. :D

Rjukan kanskje :no:

Er Rjukan så ille? Eller kanskje jeg bare kjenner de rette folkene. :)

Jeg er ingen Rjukanguru, men jeg opplevde en del rånere av verste sort da jeg var der. Flesteparten av folket som bor der er sikkert ikke så ille som en skulle tro ved første inntrykk, men selve plassen. Fysj. Nedi en dal der solen aldri kommer til om vinteren ? Neitakk. Og det er så lite...

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...