Saftis Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Ogsen fikk du plass til det? Har det slik at istedenfor heimside så er det ftp du vil ha det til .Bare at folk logger inn på ei side som de gjør vanligvis bare de kommer til en ftp istedenfor vanlig heimside lagring !!?!! Det er da lettere å sette opp heimside plass på din maskin for flere brukere osv og kopiere opp det de trenger på demses plass som har fått "plass" du trenger da ikke brukernavn eller noe da når enn henter ned "filene" på "heimsidene" Endret 31. mars 2005 av Saftis Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 http://www.dinside.no/php/kontakt/kontakt.php?aid=210150 Jeg sendte en liten mail til artikkelforfatteren, og påpekte at overskrifte høres ut som den spør om hvilken kjendis leserne har lyst til å pule. Hehe. Fikk mail fra artikkelforfatteren nå, han hadde visstnok fått en del mailer fra sinte lesere. Nå skal alt (bortsett fra avstemningen) være fikset. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det er velskjent at folk har "Velskjent" - nytt ord for noe som har fått mye skjenn? Eks. "Han gjør så mye ugagn at han har blitt en velskjent gutt" Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Psilocybe: Hva var det denne artikkelforfatteren skrev før han fikk fikset det? Btw: Turbo trykks måler Endret 7. mars 2005 av Rikky Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Psilocybe: Hva var det denne artikkelforfatteren skrev før han fikk fikset det? Btw: Turbo trykks måler "Hvem har du mest lyst på". Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Som de fleste vet handler filmen om Hitler's 3 siste dager. Huff. Endret 7. mars 2005 av Tchernobog Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Boeing-sjef sex-sparket Kreativ bruk av binde-streker? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Tenkte jeg skulle ta en på ryggen.. Altså nede me korsryggen lr på armen kanskje.. Jør d veeeeeeeldig vondt? R d nån såm har nån tegninger over stilige tattoveringer som dere kan sende til mg?? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 - "The Burns", som området heter er et snøfattig område som er kjent for å være snøfattig.Så det er snøfattig, dette området? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Mer fra Dagbladets elendige banner-person: Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 nån såm har nån :!: Hehe, nesten i samme klasse som "-Æ e i a. -Æ e i a æ å." Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Håkken? Spenstig. Dialekt i skriftlig form er alltid like gøy. Mer fra Dagbladets elendige banner-person: Hvordan er det mulig å rase superfeigt? :!: Er det mulig? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Organaiser and extras Endret 10. mars 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 hallo.. håbe någen gidde å svara meg ! Eg lurte på åm någen vettom någen piercing studioer dei tar piercing i tungen på 14 (bler 15 i år) åringar ? Helst i Oslo eller Sandnes?? Eg får lov av foreldre! HÅBE NÅGEN KAN SVARA !! *Grøss* Lenke til kommentar
gspr Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 nerdVANNA: Det er bra at de på forhånd advarer folk om kvaliteten på skolen, da. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 nerdVANNA: Det er bra at de på forhånd advarer folk om kvaliteten på skolen, da. Hehe! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå