DevN Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Windows-grensesnittprogrammering Langt ord, skulle det vært "splittet" mellom "grensesnitt" og "programmering"? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Så enig, så enig. Men muntlig er det generelt akseptert at kilo i den rette sammenheng betyr kilogram. Det er synd det ville blitt et rot om SI skulle blitt omdefinert slik at gram (=1 av dagens kilogram) skulle blitt den nye enheten for masse. Å, det varmer så utrolig godt om hjerterota å se at jeg ikke er den eneste som har tenkt det. AtW Jeg vet dette er langt utenfor tema, men jeg kom akkurat over det og tenkte du kanskje var interessert: http://www.physorg.com/news3178.html (SI tenker på å redefinere kilogram til å være basert på et naturfenomen istedet for en gjenstand) Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Kom over en artig skrivefeil. Kjenner en som mente at fargen "grå" ble skrevet slik: "Gråd" Og dette var han bombesikker på, jeg holdt på å le meg i hjel før jeg fant fram litt motbevisende stoff til han Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) det kalles kunde-orientert vare-beholdning Edit: er d noen som vet hvordan man kan bli Spillanmelder...også får man spillene man prøver, send en mail til [email protected] vess du vet d eller lægg den til på Msn.. Tror jeg vet hvilken ende han burde begynne med. Endret 27. februar 2005 av Saftis Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Windows-grensesnittprogrammering Langt ord, skulle det vært "splittet" mellom "grensesnitt" og "programmering"? Det skulle ikke vært splittet i det hele tatt, tror jeg: Windowsgrensesnittprogrammering. ............................................ Noen som ikke kan stave [...]volusjon-ord: En slags "revlusjon" istedet for "evlusjon". Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Går så forbanka treigt å update... Forbanka? *Legge til i "Ord jeg skal bruke minst en gang om dagen"* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Windows-grensesnittprogrammering Langt ord, skulle det vært "splittet" mellom "grensesnitt" og "programmering"? Det skulle ikke vært splittet i det hele tatt, tror jeg: Windowsgrensesnittprogrammering. Fordi Windows er egennavn skal det vel være bindestrek mellom Windows og resten? Windows-grensesnittprogrammering? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Åja, jo, du har vel rett der Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Gaming head sett, trenger en hjelp. Noen burde tenke litt over hva de egentlig skriver. EDIT: Feil i quote. Endret 27. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Gaming head sett, trenger en hjelp. Noen burde tenke litt over hva de egentlig skriver. EDIT: Feil i quote. Hadde tolket det der som et sett med gaming head, jeg, hva enn det kan være Lenke til kommentar
DevN Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 "Counter-strike tegne filmer" for øvrig. Kanskje vedkommende prøver å påstå at Counter-Strike tegner filmer ... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) fordan butikker er det og se i oslo som er masse tøffe ting i??pc, skuter, tøffe ting og andre stash sakker. Nooo! Endret 27. februar 2005 av Cheezcake Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 misi dvd leser 1 multi neon lys 2 hvite neon lys som kan følge bass rytme og eller lyse konstant eller blinke + følger med et reserve PS: det er ikke noe hdd i den den jeg hadde gikk i stykker men dere kan få med 2 andre hdd som jeg ikke har brøvd enda. det følger også med en farge printer ring(ikke send mail) vis du lurer på noe. Sukk... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Ja, var vel en grunn til at vedkommende ønsker at man ringer, og ikke sender e-post. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Ja, var vel en grunn til at vedkommende ønsker at man ringer, og ikke sender e-post. Haha. Oppegående mennesker vil nok lese annonsen og se at det er best å ta en telefon. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Å gud så mongo itavisen er. De klarer jo ikke å skrive en artikkel rett. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Reklame for Dagbladet. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 hvet dette for jeg har sammen liknet dem. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Reklame for Dagbladet. Er det en spøk? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 bruker bare te Cs spilling på nette me en 800 prosseord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå