Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ser ut som en grei PC, men det er nu bare og spørre netshop om de har alle delene inne til den.

Er du interisert til å joine en R:TW klan? Du er sikkert gjertelig velkomen. vi har et eget forum hvis du er interisert, og få lit mer info  . Her er forumet vårt  .

Arg!

Lenke til kommentar

Helt enig.

Forkortelser er en ting, men det skal naturligvis ikke gå utover hvor forståelig teksten blir. Beviste skrivefeil er et bevist forsøk på å undergrave standardliseringen av skriftmålet – man skriver ikke dialekt eller staver ordene slik man vil, rett og slett ettersom alle og enhver skal kunne forstå hverandre.

Akk, hvor skal det ende? :ermm:

Lenke til kommentar
Companies like IGE sell World of Warcraft gold for real world money. Currently they are selling five World of Warcraft gold for $10.49. At those prices the epic mount I bought in beta for 1000 gold would cost nearly $2000 if I bought the gold from IGE. Crazy, eh? Blizzard would like to put a stop to this and if they take IGE (and others) to court, we could see some interesting rulings

Slik er det blitt i USA. Noen som gjør slikt i europa også?

Kan noen lage eit sammen drag av det på norsk :dribble:

Edit er ikkje sprenk i eng :cry:

Ikke i norsk, heller. Måtte også få med den enkle engelske teksten vedkommende ikke forstod

Jeez.

Edit: Glemte altså å fjerne brukernavnet. Åhuffda.

Endret av atrax
Lenke til kommentar
Det er sant..men, skal man ikke bruke kortet til spilling så er det jo ett godt kort..Det skal sies..men, dette er IKKE ett spillekort..Det duger ikke noe i det hele tatt..Mitt gamle GF3 TI200 banker det kortet..hehe..

Mens enkelte..ikke bruker..punktum i det hele tatt..velger andre å..kjøre dobbelt opp..her og der..for sikkerhets..skyld..

Lenke til kommentar
avis-innlegg

Interessant. Jeg har lagt merke til at våre nettaviser er mildt sagt kreative når det gjelder bruk av bindestrek for å dele ord ved linjeskift. Hva for et system det er de bruker for å formatere artiklene sine, lurer jeg virkelig på, ettersom det er tydelig at linjeskift og deling av ord i sammenheng med dette er noe systemet ikke får til.

Lenke til kommentar
Ka det sitate har me saken å jør? kom dåkker over det!!!! hærregud at d går ann å ver barnsli!!

:)

Ønsket han/hun og ikke være anonym?

Siden jeg er en av de som gjør mest feil på hele forumet med å/og, skrev jeg riktig nå?

EDIT: Fiksa "quoten".

Endret av DevN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...