Ernie Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hva er mest riktig å si: Ok, okay, okey, oki, okai, oukai, okei eller oukei? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hva er mest riktig å si:Ok det sier no jeg... Lenke til kommentar
guezz Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Det ser ut som en grei PC, men det er nu bare og spørre netshop om de har alle delene inne til den. Er du interisert til å joine en R:TW klan? Du er sikkert gjertelig velkomen. vi har et eget forum hvis du er interisert, og få lit mer info . Her er forumet vårt . Arg! Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Har forumetr begynt å klikke om du abbonemerer på en emne, eller er det mobilen min som har klikka? Takker for svar abbonemerer....hihi....har humra over denne i flere dager nå T'Weed Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Det har jeg hørt oxo, tror det stemmer. SMS språk er helst mye værre enn "vanlig" skrivefeil... blærk! Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Helt enig. Forkortelser er en ting, men det skal naturligvis ikke gå utover hvor forståelig teksten blir. Beviste skrivefeil er et bevist forsøk på å undergrave standardliseringen av skriftmålet – man skriver ikke dialekt eller staver ordene slik man vil, rett og slett ettersom alle og enhver skal kunne forstå hverandre. Akk, hvor skal det ende? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 en av di verste episodene mine i livet mitt var nor cpu blokka i lekte vann å det gjore 2 monder med sending fram og tilbake av hw Lenke til kommentar
atrax Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Companies like IGE sell World of Warcraft gold for real world money. Currently they are selling five World of Warcraft gold for $10.49. At those prices the epic mount I bought in beta for 1000 gold would cost nearly $2000 if I bought the gold from IGE. Crazy, eh? Blizzard would like to put a stop to this and if they take IGE (and others) to court, we could see some interesting rulings Slik er det blitt i USA. Noen som gjør slikt i europa også? Kan noen lage eit sammen drag av det på norsk Edit er ikkje sprenk i eng Ikke i norsk, heller. Måtte også få med den enkle engelske teksten vedkommende ikke forstod Jeez. Edit: Glemte altså å fjerne brukernavnet. Åhuffda. Endret 19. februar 2005 av atrax Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) atrax: Tror du bør fjerne brukernavnet hans/hennes. Det er tross alt ikke lov å henge ut folk her. Endret 18. februar 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Det er sant..men, skal man ikke bruke kortet til spilling så er det jo ett godt kort..Det skal sies..men, dette er IKKE ett spillekort..Det duger ikke noe i det hele tatt..Mitt gamle GF3 TI200 banker det kortet..hehe.. Mens enkelte..ikke bruker..punktum i det hele tatt..velger andre å..kjøre dobbelt opp..her og der..for sikkerhets..skyld.. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Virker som når du belastet datamaskinen, så vil den ikke fungere. Da er det nok varme problemer. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 avis-innlegg Interessant. Jeg har lagt merke til at våre nettaviser er mildt sagt kreative når det gjelder bruk av bindestrek for å dele ord ved linjeskift. Hva for et system det er de bruker for å formatere artiklene sine, lurer jeg virkelig på, ettersom det er tydelig at linjeskift og deling av ord i sammenheng med dette er noe systemet ikke får til. Lenke til kommentar
kag Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Ka det sitate har me saken å jør? kom dåkker over det!!!! hærregud at d går ann å ver barnsli!! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Ka det sitate har me saken å jør? kom dåkker over det!!!! hærregud at d går ann å ver barnsli!! Ønsket han/hun og ikke være anonym? Siden jeg er en av de som gjør mest feil på hele forumet med å/og, skrev jeg riktig nå? EDIT: Fiksa "quoten". Endret 22. februar 2005 av DevN Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Siden jeg er en av de som gjør mest feil på hele forumet med å/og, skrev jeg riktig nå? Nei. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Blir det ikke "å" som er riktig? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg hater folk som må uttale "og" som "og" og ikke som "å", særlig hvis de ikke kan å/og-regelen. Blir gal av det... Denne feilen plager vettet av meg. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg uttaler "og" som "og". Ellers hadde jo "og/å-regelen" blitt uttalt "å-å-regelen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå