tine69 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Håper det er riktig å sette spørsmålstegnet utfor ... kan noen gi meg et ord? Spørsmålstegnet skal stå utenfor, helt riktig det... Lenke til kommentar
gspr Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Men utfor brukes om å sette utfor en bakke, ikke om å sette noe utenfor noe. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 hei jeg er veldig interessert i tunge piercing stenger med forskjellige kuler osv.. Jeg gav selvfølgelig adressen til Folke aksjonen mot ord deling. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Folk må du ha lov til og legge musiik som de for sine egne penger inn på mp3 spilleren sin.. Hater disse fjortisene som absolutt må spamme tråder med sine ubegrunnede "slik jeg ser det"-innlegg, som i tillegg er fulle av skrivefeil og slurv! Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hele denne tråden passer vel inn her? Grusom tråd, først og fremst innholdmessig, men også grammatisk. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hele denne tråden passer vel inn her? Grusom tråd, først og fremst innholdmessig, men også grammatisk. Akk, nå ble jeg deprimert. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Fikk nettopp denne inteligente meldingen av en kamerat på MSN: har du gjort ny norsk stilen? og bok rapporten? Dessuten fant jeg en annonse for utdanning innen forsvaret hvor denne lekre setningen ble servert: [...]alene hjemme fester[...] Lenke til kommentar
svamp Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Patruljebil purk eller Dataetterforsker, Det siste hadde vært døds fett da. Bokstavelig talt! Har veldig lyst å bli noe inne politiet da. Konge jobb! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 her var det mye mas Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 De vanligste feilene er vel blandt og når/da feil. Gjør litt feil på dem selv, men pleier å reagere på det. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Ja huff, skjønner ikke hvordan det går an å skrive f.eks: -Går det and -I blandt -I grund (som i "hva er grunnen til") Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Fikk nettopp denne inteligente meldingen av en kamerat på MSN: har du gjort ny norsk stilen? og bok rapporten? Dessuten fant jeg en annonse for utdanning innen forsvaret hvor denne lekre setningen ble servert: [...]alene hjemme fester[...] Jeg tror den er bevisst, siden det er en parodi på "ansvarsbevisste" ungdommer. Endret 15. februar 2005 av G2Petter Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 noen har dysleksi og andre har ikke det Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 her var det mye mas Hvis du tenker litt over det er ikke det så rart. Det er nødvendig å kunne uttrykke ønsker og meninger for å kunne fungere normalt i dagens samfunn, og det blir ganske vanskelig hvis man skriver eller snakker på en slik måte at det lett kan feiltolkes eller ikke tolkes i det hele tatt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 noen har dysleksi og andre har ikke det Så enten har man dysleksi, eller så skriver man som en gud? Særlig. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 noen har dysleksi og andre har ikke det Så enten har man dysleksi, eller så skriver man som en gud? Særlig. ja det er sånn det er Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 noen har dysleksi og andre har ikke det Ja, 5-10% har dysleksi, og de andre bare skylder på det i forsvar for egen latskap. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 noen har dysleksi og andre har ikke det Ja, 5-10% har dysleksi, og de andre bare skylder på det i forsvar for egen latskap. Er det virkelig mellom fem og ti prosent av landets befolkning som er dyslektikere, eller var dette bare tall som du tok rett ut av luften? Forøvrig: I'm so agree... Me two. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Lese- og skrivevansker (dysleksi), tallblindhet/regnevansker (dyskalkuli): 4% i Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå