Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, dette er bare så vidt helvetes forgård. Jeg er russ i år, og har det flotte privilegiet at jeg får lov til å logge meg på russ.no hvor hver tiende bokstav er en "z".

"Så vidt helvetes forgård" - gullkorn!

Og du har helt rett. Jeg var russ i fjor, og russ.no inneholdt en noe ekstraordinær konsentrasjon av analfabeter, ja.

Lenke til kommentar
(...)da er du gammel nok til å kjønne hva du gjør.

:w00t:

det er lov å bomme på en tast...

Tror faktisk det var jeg som skrev det :blush:

Hehe, klart det er lov å bomme, bare det at det sikkert er folk som hadde skrevet det slik..

Så er det jo ganske langt mellom k-tasten og s-tasten :p

Lenke til kommentar
Heh, gameinformer ja, du vet at det er ikke en pålitelig side, DMC3 er ikke ute en gang, og de gir den allerede 90%, og jeg har sett veldig mye mer info en det de har sett, det eneste grunnlaget de kan ha er den japanske demoen, som var en uferdig presantasjon av spillet, jeg har demoen, og DMC3 er allerde annerledes en demoen, demoen var 2 brett lang, med en boss, nå er de 2 brettene strekket over til 3 brett, med to bosser, og den nye bossen kan blokke angrep, jeg har sett en pressefyr som har slåss mot han, han greide han knapt, og det var på Easy Auto, som er Very Easy, og ikke fortell meg om hva Ninja Gaiden fikk, jeg vet at det fikk 92%, jeg har det, jeg har greid alt, også på Very Hard, pluss Hurricane Pack, dessuten så er jeg blant de 2 personene som har Xbox Live som har Ninja Gaiden i Norge.

Giii-iii-hiiiisp!

*Hive etter pusten*

Lenke til kommentar
Ikke vet jeg om kat5 er "lovlig" å skrive på norsk, men opererer er ihvertfall ikke norsk!

Et lite tips: Uttrykket «i hvert fall» skrives ikke i ett ord.

Noen andre som la merke til at «quoten» hadde én P i ordet «opererer»?

Håper det er riktig å sette spørsmålstegnet utfor ... kan noen gi meg et ord?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...