Jørgen Sørheim Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hvem film bør vinne? Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg nekter å tro at det er bevisst. Det må være at folk har forandret på tittelen, men glemt å skifte. Hvem film bør vinne? Forfatteren har tenkt, hvem bør vinne, så har han ombestemt seg, og tilføyer film, hvilken film bør vinne, men glemt å forandre spørreordet. Evt. at originalt var det hvilken film bør vinne, så bestemte han seg for hvem bør vinne, men glemte å fjerne film. Å bevisst gjøre så grove feil tror jeg ikke er mulig, med mindre man ikke har norsk som morsmål. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) hAyhAy!! she ra?? =) cHiLLerN rIgTh?!sTeMMe LiTT pÅ MiTT NyE LoKA BiLde??!! hØhØ, D r vEEEEldi nAAjs asa !!ÅwYeAh!g00d NiGht&sleep tight T Di s0m skL såva=P Vi snÆkZ mAyBe dah!! .+.ChEcK OuT aLL Of Ma PiCs.+. LoooTz Of KiSseS.. *LiNNiiiiE Å herregud, noe verre har jeg seriøst ikke sett! Skulle vært skutt. edit: og ja, det er fra deiligst.no Endret 26. februar 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
DevN Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Typisk jenter. Spesielt på nettet, MSN, osv... Lenke til kommentar
kag Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Vedder en femmer på at det er en gutt som har skrevet det. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Vedder en femmer på at det er en gutt som har skrevet det. Har ikke noe i mot jenter som skriver det, MEN GUTTER??? Hit med femmern kompis! Lenke til kommentar
kag Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Poenget mitt var bare at det er mer likt en gutt å gjøre noe sånt, enn det er for ei jente. *knipser en femmer bortover til zalo* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Poenget mitt var bare at det er mer likt en gutt å gjøre noe sånt, enn det er for ei jente. *knipser en femmer bortover til zalo* eh...EGENTLIG IKKE??? bevis på dette: se på signaturen min... og du sier dette er typisk for gutter? du er skrudd! Endret 26. februar 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
DevN Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Poenget mitt var bare at det er mer likt en gutt å gjøre noe sånt, enn det er for ei jente. *knipser en femmer bortover til zalo* Mer likt en gutt?? Ehh? Skjønner ikke helt dette. Har da aldri sett en gutt som driver på sånn, men jenter som gjør sånt har jeg sett mange ganger... (MSN girls) Hva sier du, 10 kroner til? Får ikke en flaske Cola for 5 kroner. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 hey jeg lurer på om sis 740 er et bra skjerm kort jeg har en bærbar pc som heter packard bell easy note med amd 2400+x-m lurer på om det er en bra bærbar pc Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 SET630-SEp800-lg7400-samsung E700- har E700 jg eier men den skulle hatt bedre STASH mere stash !! MEN KAMERAET EIER MASSE OG MERE EN D... z600 tror jef er en fin en da og e700 da seff Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Popcornet sto for lenge i microen!!!! :mad: Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=216000 "Hadde værdens værste oplevelse i dag.." Dæt ær væl unødvændig mæd kommæntar. :-) Mulig dette er en dialekt eller noe sånt, men stygt er det. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hmmm to ord jeg har problemer med. Fult Fullt Hva er forskjellen? Har ikke anelse om "fult", om det er et ord eller om det er skrivefeil..? Men "fullt" er vel en bøyning av "full"? Blir følgende riktig? - Huset var fullt... - Fullt hus... osv. Hvis det ER riktig, hva i all verden betyr "fult"? *Søke på Google etter norsk ordbok* Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 det er ihvertfall svensk for stygt tror jeg.. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 - hvilkent operativsystem har du/skal du ha webserveren på?- skal du bruke et server-side-scriptingspråk og eventuelt hvilkent? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hjelpes. "Hvilkent" høres ut som noe en unge som nettopp har lært å snakke ville sagt... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) - hvilkent operativsystem har du/skal du ha webserveren på?- skal du bruke et server-side-scriptingspråk og eventuelt hvilkent? Haha... Najs. Ehh, tar jeg feil hvis jeg sier at jeg og Nimzo'en er de eneste som er aktive i denne tråden? EDIT: Og kanskje gspr ?? Endret 9. mars 2004 av zalo Lenke til kommentar
qwerty2002 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Er med jeg. Jeg reagerer med det samme jeg ser dårlig språk (men jeg skriver selvsagt mange leifer selv) Det er åpenbart at dårlig språk ikke akkurat øker leserens forståelse for innholdet. Et annet moment er at leseren lett oppfatter dårlig språk som ufullstendig arbeid. Det er viktig å vise at du har jobbet litt med innpakkningen av budskapet ditt. Fokuserer du på å skrive riktig så tror jeg også at budskapet vil virke mer troverdig og logisk. Jeg tror også at språket og et ønske om å skrive riktig er svært viktig i mer formelle sammenhenger. Et godt språk assosierer jeg gjerne med andre egenskaper som ordenssans og logisk tankevirksomhet bak innholdet. Jeg oppfordrer alle å være litt kritisk til hva de skriver og tenke litt på språket sitt når en ønsker å si noe. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Er med jeg. Jeg reagerer med det samme jeg ser dårlig språk (men jeg skriver selvsagt mange leifer selv) Det er åpenbart at dårlig språk ikke akkurat øker leserens forståelse for innholdet. Et annet moment er at leseren lett oppfatter dårlig språk som ufullstendig arbeid. Det er viktig å vise at du har jobbet litt med innpakkningen av budskapet ditt. Fokuserer du på å skrive riktig så tror jeg også at budskapet vil virke mer troverdig og logisk. Jeg tror også at språket og et ønske om å skrive riktig er svært viktig i mer formelle sammenhenger. Et godt språk assosierer jeg gjerne med andre egenskaper som ordenssans og logisk tankevirksomhet bak innholdet. Jeg oppfordrer alle å være litt kritisk til hva de skriver og tenke litt på språket sitt når en ønsker å si noe. Leker du eller er du proff? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå