wunderbaum Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Irriterer meg egentlig veldig lite over skrivefeil på forumet. JA, jeg bruker to punktum veldig mye.. Så det så Men siden jeg ikke irriterer meg over skrivefeil på forumet, hva irriterer jeg meg over da? Jo... Skrivefeil på hjemmesider (private og bedrifter osv) irriterer meg veldig. Sånn som for eksempel på HW klanen sin side. Orker rett og slett ikke å lese på sånne sider. Må si meg enig med herr Psyettellerannet. Er deilig å få ut ting en gang i blandt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hahahaha, og det tror du ikke var meningen wunderbaum? Skrivefeilene laget vi fordi vi skulle gjøre narr av en viss klan *HOST NORWEGIAN SPECIAL FORCE*. HW Clanen er så useriøst som du kan få det til å bli. Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ok, men jeg klarer ikke å se på den siden fordet Uansett om det er skrivefeil laget med vilje, så er det et helvete å lese. Skjønner ikke hva folk mener og sånn (var ikke så ille på deres side). Men ang. det med at jeg ikke irriterer meg over ting på forumet... I enkelte tilfeller er det så ille at selv jeg irriterer meg over det. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Dagbladet:(...) de var også de flittigste til å opp søke valglokalene (...) Lenke til kommentar
gspr Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) er litt morsomt å kjenne på hodet til en "nylaget" baby.. en kjenner tydelig at skallen består av flere "løse" deler som etterhvert skal gro sammen... dette er gjort for at babyen skal få en bedre "utfart".... Én ting er alle "anførselstegnene", men det artigste er jo de nøye utvalgte ordene, som nylaget og utfart. Endret 5. februar 2005 av gspr Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 program til å convertere filmer til mobil Tøft, nå kan man konvertere filmene sine til et adjektiv. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) I en tråd hvor en lærer beskrives: Når hun gjør det stryker hun ømt på armene til jentene eller drar henda gjennom håret dems. Det gjør jentene ubehagelige. Whiskey, Tango, Foxtrot, over? Endret 7. februar 2005 av bfisk Lenke til kommentar
DevN Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Skrev nettopp ett innlegg i CS-forumet, fikk meg faktisk til å lure på en ting jeg tidligere har tenkt på. Noe slikt så innlegget ut: Testet forskjellige verdier for:-> ati_npatch (default 1.0) -> ati_subdiv (default 2.0) Her brukte jeg ikke et spørsmålstegn, til tross for at jeg faktisk spør om han har testet andre verdier. Synes det virker mer oversiktlig når jeg setter alternativene opp som en liten liste. Noen som kan si meg hvordan dette gjøres, så kan jeg slutte å ha tusenvis av feil i innleggene mine. (Forbehold på skrivefeil i dette innlegget, hvis tilfelle.) Lenke til kommentar
notorled Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) [LIST] [*] <- Den taggen for hvert list item du vil oppgi [*] Så begynner man på ny linje med punkt 2 [/list] Og avslutter med den lukkende 'list' taggen Slik ser det ut Og på linje nr2. Endret 6. februar 2005 av Delroton Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Noen som kan si meg hvordan dette gjøres, så kan jeg slutte å ha tusenvis av feil i innleggene mine. Jeg foreslår følgende: Har du testet følgende verdier? ati_npatch (default 1.0) ati_subdiv (default 2.0) Endret 6. februar 2005 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
DevN Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg foreslår følgende: Har du testet følgende verdier? ati_npatch (default 1.0) ati_subdiv (default 2.0) Ok, skal prøve å huske det litt spesielle ordet "følgende". Angående opplistinga, så gadd jeg ikke bruke den innebygde funksjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kom over denne i dag: Selv Betjent Blodtrykks Måler Tok bilde av det også. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 wh1te: Hehe, genialt! Kom selv over denne da jeg trykket på feil link på forsiden til hw.no. Nydelig! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kom over denne i dag: Selv Betjent Blodtrykks Måler Tok bilde av det også. PICTURE! :!: Lenke til kommentar
gspr Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ikke optimalt, da. Skulle gjerne sett at det var Blod Trykk, men en kan jo ikke få alt en ber om... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 program til å convertere filmer til mobil Tøft, nå kan man konvertere filmene sine til et adjektiv. Når ble "mobil" et adjektiv? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 mobi´l a1 (fra lat., av movere 'sette i bevegelse') bevegelig, flyttbar, transportabel, løs m-e tropper / m- arbeidskraft / med sykkel blir en mer m- / jeg er lite m- for tiden . Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kom over denne i dag: Selv Betjent Blodtrykks Måler Tok bilde av det også. På Maxi Stormarket ("Max Sormarket" som det heter nå til dags) på Sandnes, formoder jeg? Har lagt merke til den utallige ganger, men jeg orket ikke å bry personalet om særskrivningen. Det er nemlig langt mer vittig dersom en slik slående negativ reklame står til skue for alle og enhver. Men jeg kan godt skaffe et bilde, jeg òg, ettersom jeg etter all sannsynlighet kommer til å ta turen ned dit i morgen også. Ok, skal prøve å huske det litt spesielle ordet "følgende". Et ord jeg selv ei kan være foruten, da jeg benytter det ustanselig her på forumet. Skjønt, man bør nok variere setningsbygingen en smule, slik at man ikke alltid velger det samme ordet - klisjéer er ikke å foretrekke! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kom over denne i dag: Selv Betjent Blodtrykks Måler Tok bilde av det også. På Maxi Stormarket ("Max Sormarket" som det heter nå til dags) på Sandnes, formoder jeg? Jepp. Heter forresten i Sandnes. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Når vi først er inne på det, det heter "Sanniz"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå