Daniel Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 I morgen skal jeg bestille ADSL trykt hos min lokale forhandler, Tekst Data! Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg bare lurer på hva dere synes.. skal norge melde seg inn i eu eller ikke?. jeg synes ikke at vi ikke skal. jeg er mot eu Hmm... Er det bare jeg som stusser over den? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Nei, du er nok ikke alene. Så litt merkelig ut den der. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Fikk meg til å tenke på slike "hvilket-samband-har-Per-og-Ole"-gåtene (f.eks. Per er onkelen til søskenbarnet til broren til Ole, hvilket samband har Per og Ole?) EDIT: "Samband", ikke "sambånd". Kom forresten ikke på et bedre ord, "forhold" passer vel også litt dårlig. "Beslektskap", eller noe sånt kanskje? Endret 4. februar 2005 av DevN Lenke til kommentar
Ayanez Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Begynner å bli rimelig lei av folk som sier "rouge" istedenfor "rogue" i wow forumet. :| Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Intet nytt fenomen. Du har tross alt "rouge" i Diablo 1 også. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Begynner å bli rimelig lei av folk som sier "rouge" istedenfor "rogue" i wow forumet. :| Hehe Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Begynner å bli rimelig lei av folk som sier "rouge" istedenfor "rogue" i wow forumet. :| Hehe Du glemte punktum. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Begynner å bli rimelig lei av folk som sier "rouge" istedenfor "rogue" i wow forumet. :| Hehe Du glemte punktum. Å? Jeg trodde det var greit å avslutte med en smiley. Det ser så dumt ut med punktum før smilefjeset! Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hm, har fått en oppgave hvor en del av beskrivelsen inneholder ordet "sikkerhetsfunksjonaliteter"... heter det ikke "funksjonalitet" i flertall også ? Fagstaben har gitt oss streng beskjed om at de slår hardt ned på skrivefeil, morsomt hvis jeg kunne påpekt en feil fra deres side. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 hvilken boter er best for cs 1.6? (det med steam) trenger de best og de vanskligeste! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Skrivefeil, ja. Dem finnes det mildt sagt mange av. Jeg bryr meg ikke om bagateller som liten bokstav etter punktum, men feil orddeling, derimot... I nynorsk skulle vi lese en pervers bok skrevet av en pedofil galning som åpenbart hadde lite annet å bli enn forfatter. I boka sto det ord som "kyrkje-gard", "skule-gard", og lignende. Det er jo mulig å forstå dette, men det blir litt tungt å lese. Det verste var ord som "opp-vask", "inn-kjøp" og "vind-auget" (det tok litt tid å finne ut at forfatteren egentlig mente vindauget. Et vindøye er noe helt annet enn et vindu...). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Takk for påmindelsen Geeeez.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hva er det med disse doble punktumene? Har de alltid vært her? Hvorfor har jeg aldri hørt om dem før? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Fet avatar, fredrikb. Takk. Du er den første som har kommentert det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hva er det med disse doble punktumene? Har de alltid vært her? Hvorfor har jeg aldri hørt om dem før? Bruker dem bare når jeg er litt oppgitt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Nå glemte du punktum. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Men slik jeg har forstått det kan man bruke ett punktum for å slutte en setning, og tre for å markere nøling eller utelatelse av ord. Men to punktum har jeg aldri hørt noe om. Endret 4. februar 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hvorfor ble det tøffe care-toget mitt sletta? :-/ Kanskje jeg bomma på "." tasten? Er ikke alltid jeg følger så godt med på antall punktum . . .............. ....................... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå