Jørgen Sørheim Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Merkelig, det der. Kanskje de burde brukt tiden på å lære å skrive istedenfor å sprenge bilen til rektor. Lenke til kommentar
knert Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Merkelig, det der. Kanskje de burde brukt tiden på å lære å skrive istedenfor å sprenge bilen til rektor. Du har et poeng der. btw: heter det interresant.? Skrev jeg det rett...? Jeg har aldri helt klart det ordet.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Interessant heter det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Interessant. http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html <- bør være i alle norsk-fanatikeres bokmerker. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Merkelig, det der. Kanskje de burde brukt tiden på å lære å skrive istedenfor å sprenge bilen til rektor. Du har et poeng der. btw: heter det interresant.? Skrev jeg det rett...? Jeg har aldri helt klart det ordet.. Sliter som en hest med det ordet selv, en huskeregel jeg har lagd er å huske på "interesse" som jeg synes er mye lettere å stave, og dermed blir det interessant. AtW Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html <- bør være i alle norsk-fanatikeres bokmerker. Det bør den. "Kjekt å ha". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Linux basert laptop ? HVEM? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Interessant? Er det ett ord jeg ikke har problemer med å skrive, er det "interessant". Tror jeg. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Gir ikke bilde her på hw forumet, sier ikke en ord om henne, men er samen med henne. bortskjemte drittunge!! og gå ikke nå og klag til mamma fordi noen er sure på deg!! (det vil si:ikke noen,men alle ABSOLUTT!!) og nå runder jeg av med Tre som vi er gal jente pga Dally-post! Tozz-post! Og Q-man-post! ta deg Rauko...du skriver 0 innlegg du sagt hacket Haha tror du klar det? Hø jeg vet hvordan MEN på 0 i hw.no feil din d**t HW.NO BRUKENAVN/PASSORD SÅ MANGE VEL Som jarmo sa i "Posting teller ikke i off-topic......" juppzia rett! Halo moderator... De som "politi" Rauko du bare skrev noen I Off topic jeje! Og ødelegger moroen inkl Q-man! eller Rauko få ikke gavene av i 24:12:04!.............berræ Kødda alt få det jaa,.,.,., Qwseyvnd+Linda= hehe!! jeg? spør han vel! jeg kalt han Q-man <Halla Q-man du kan bare vider i litt post då> her post jeg bare tippe litt Endret 21. januar 2005 av Saftis Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 [...]en gang hvær uke p.g.a den hendelsen, og karakterene falt på grund av at jeg hadde oppført meg så frekk og uhøflig forand denne læreren Hva skjer med alle disse d-ene på slutten av diverse ord? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hva skjer med alle disse d-ene på slutten av diverse ord? Det er rester fra den gangen de aldri brukte D på slutten av ord som skulle ha D. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) hjemme kino annlegg til 1mill Hvordan er det mulig å ha seks feil i en så kort setning? Endret 21. januar 2005 av guezz Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 på barne skolen hadde vi en lærer som hver eneste time utviset den i klassen som var neger. en i klassen min ringte en gang 112 fra rektors kontor og sa de måtte komme med en gang, og det gjorde de 2 politibiler med ful sirene. dette resulterete i at hele skolen måtte sitte igjen til de fant ut hvem det var. etter 2 timer fikk vi gå. syndern ble aldri tatt. hadde også en lærer som aldri kunne klare en eneste time uten av at han ble så oppgitt at han begynte og grine og vi fikk fri. vi hadde også en lærer som klarte og få kartea i hue (så en som hadde klart det samme) han besvimte og lå der i et par minutter før han reiset seg og gikk i 9. kl var vi på klassetur og da var det en fyr i klassen som klarte og sviav et par trær med det velkjente deo og lighter trikse (læreren ble ikke speilt blid) husker også godt siste dagen i 7 klasse etter vi var ferdig. da var det ful styr med og spytte i samtlige seko som sto i gangen, vanbalong på alle lærerene, og et lite maligs støk midt på veggen på hoved bygnigen Kanskje ikke rart at vedkommende ikke lærte norsk med alle de episodene på skolen Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 hjemme kino annlegg til 1mill Hvordan er det mulig å ha seks feil i en så kort setning? Denne her fanget meg ganske klart også. Orddelinga alene er nok til å kaste seg utfor Golden Gate. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Raptor og varme spørsmål Tja, bedre med varme spørsmål enn en kald skulder. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 hjemme kino annlegg til 1mill Hvordan er det mulig å ha seks feil i en så kort setning? Denne her fanget meg ganske klart også. Orddelinga alene er nok til å kaste seg utfor Golden Gate. Det er vel bedre å kaste orddelerne utfor? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 hjemme kino annlegg til 1mill Hvordan er det mulig å ha seks feil i en så kort setning? Denne her fanget meg ganske klart også. Orddelinga alene er nok til å kaste seg utfor Golden Gate. Det er vel bedre å kaste orddelerne utfor? Hehe, da tror jeg vi har en laaang karriere som brokastere foran oss AtW Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Litt snacks fra en side som kan minne om deiligst.no. Heijah!! ja..tror jeg har sett deg dr... men r ikke helt sikker... ;P men seff en 10r tilbake... *kozz* Og sist, men absolutt ikke minst: dæven dcr va pen<3 Å dcr ligna nokka sinnsjukt:O:O sett dcr før:) **10 i hvert fall* Noen som knekker koden? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 På forsiden til VG.no ser det ut til at de nyeste nyhetene mangler punktum enkelte plasser. Eckhoff i slåss- kamp(hva?)Stian Eckhoff slåss med illsint franskmann. Mamma på nyttIngvild Bryn blir adoptivmamma igjen. Erklærer krig mot Irak-valgNytt lydbånd fra Abu Musab al-Zarqawi. Hybrid- hysteriBilgigantene kappes om å være miljøvennlige. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 er litt i tvil når det gjelder det det er jo hveldig krevende å være fra kompisene sine koner å slikt i nesten 1-2 år hadde aldri klart det jeg az noen som tror vi kommer til å lande på mars en gang??? jeg tviler litt rolleyes.gif La oss se bort fra alle de åpenbare og forferdelige feilene, og se på den morsomme. Hva er det for ekteskapelige forviklinger som pågår blant dagens astronauter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå