atrax Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg synes faktisk det er verre å lese spørsmål som mangler spørsmålstegn, f.eks. "Hva kan være galt." Argh. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Har nettopp fått en _phet_ lønning, ubevist, så har en del kroners til overs Skattevesenet får nok en hard jobb med å bevise den lønningen. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg synes faktisk det er verre å lese spørsmål som mangler spørsmålstegn, f.eks. "Hva kan være galt." Argh. Syns du det. Det syns jeg også? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Lenge leve Dagbladet: Sætre kan misse resten av sesongen - Kan ikke utelukke Iran-angrep Deilig norsk! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Siden det var snakk om det; Trenger info om arveavgift? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Defentlig Ahh, lenge siden jeg har hørt det ordet, gitt. Det var en slager blant jentene på ungdomsskolen, husker jeg. "Deffentli" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 aopen dvd brenner Sånt gir dårlig PR. Synd for Aopen. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Defentlig Ahh, lenge siden jeg har hørt det ordet, gitt. Det var en slager blant jentene på ungdomsskolen, husker jeg. "Deffentli" Aldri hørt, tror jeg ikke. Hva betyr det? Er det fra engelsk, "definitely"? Obs. Engelsken min er ikke særlig god, så kan hende jeg har skrevet ordet feil. EDIT: Eller kanskje fra norsk, definitivt? Tenkte ikke på det norske ordet. Endret 19. januar 2005 av DevN Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 "Deffentli" hører jeg ofte fortsatt. Det er noen fjerteberter i klassen som sier det når de skal ut å f.eks "shoppe". "Shoppe" og "deffentli" er vel to engelske ord i utgangspunktet. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Aldri hørt, tror jeg ikke. Du tror altså ikke du aldri har hørt det? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Devold bør så appsolitt ikke gå. Nei, det gjør hun nok helt sikkert ikke. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hva betyr det?Er det fra engelsk, "definitely"? Stemmer, det er det engelske "definitely". Det må deffentli være ganske vanskelig å uttale. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Russiske styrker beskjøt huset der terroristene hadde forskanset seg med en stridsvogn, og la hele huset i ruiner. Hm.. til og med jeg vet at stridsvogner ikke er særlig effektive inni hus. Måtte man ikke fjernet kommaet for å kunne tolke den dithen? All den tid det er komma før og, impliserer vel det at verbalet viser til subjektet Russiske styrker heller enn terroristene. Endret 19. januar 2005 av PelsJakob Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Det er vel "[...] der terroristene hadde forskanset seg med stridsvogn [...]" som skaper misforståelse. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Noen forlsag til hav jeg kan gjøre. BTW: forstår at dette ikke er no crazy modding så ikek svar på det. Ska ha no tøfft og enkelt noe og er ute etter forslag. Hva er det med folk og "ikek"? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Noen forlsag til hav jeg kan gjøre. BTW: forstår at dette ikke er no crazy modding så ikek svar på det. Ska ha no tøfft og enkelt noe og er ute etter forslag. Hva er det med folk og "ikek"? Lett å skrive om fingerene løper litt fort over tastaturet. AtW Endret 19. januar 2005 av ATWindsor Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Det er vel "[...] der terroristene hadde forskanset seg med stridsvogn [...]" som skaper misforståelse. Ja, du sier noe der ... Jeg rotet visst noe fælt. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 bil med intelegent forsvars system Lenke til kommentar
atrax Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 her har man en interisang historie med flere plott tvister og en spennende avsluttning Lenke til kommentar
svamp Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 HELE tråden i søppelforumet om læreropplevelser er en eneste kjempestor ansamling av skrivefeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå