Karmacom Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Noen andre som irriterer seg over utsagnet "prisen er dyr?" det finnes vel ikke dyre priser, bare dyre varer/objekter/ting-og-tang. pris og dyr blir som smør på flesk ikke sant? det er jo "prisen er høy?" er det ikke? Eller har jeg spist for mye bær nå igjen? Karma Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Innstallere Nvidia-dirver: Hvoran "exit X" Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Noen andre som irriterer seg over utsagnet "prisen er dyr?" Kanskje de snakker om snus? Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Aldrig er faktisk gammelt bokmål / gammelnorsk, så vidt jeg vet. "Aldri / Aldrig". Man skriver i alle fall aldrig både på dansk og svensk. Lenke til kommentar
mark Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Bilbrann i CD spillerEn bilfører på Tasta fikk brann i bilen mens han spilte en plate på CD spilleren i bilen ved 22 tiden, fredag kveld. Les mer han fikk en brann....på CD spilleren Endret 15. januar 2005 av mark Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 halv naken dame bruker toget som bad! Hadde vært bedre med ei hel dame. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Brannfarlig skilt på døra Hørtes farlig ut. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) to give people and idea of what we're working on. har hørt at mircoplex er ikke av snill eller lett plass før å få tilbud på etter les litt på forum her og hørt litt omkring Endret 16. januar 2005 av Saftis Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Derefter Utgått på dato? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Derefter Utgått på dato? Tydeligvis, men ordet er litt kult... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 så holder di di åra di er beregnet for og holde Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 så holder di di åra di er beregnet for og holde I'm a Scat Man! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 forskjellen mellom en dum mann og en smart mann, er at den smarte vet hvordan han skal sjule sin dumhet En anelse ironisk. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 forskjellen mellom en dum mann og en smart mann, er at den smarte vet hvordan han skal sjule sin dumhet En anelse ironisk. Fnis.... :!: Ikke fortell han om feilen. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Fnis.... :!: Ikke fortell han om feilen. Nå er jeg ikke sikker, men jeg tror det skulle vært "ham" der. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Fnis.... :!: Ikke fortell han om feilen. Nå er jeg ikke sikker, men jeg tror det skulle vært "ham" der. Hehe, faen, satt og lurte på det selv. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hei topic sier vel det meste. 1. Komma mangler. 2. Jeg irriterer meg grenseløst over "topic sier vel det meste", "emnet sier vel det meste", o.l. Noen her som kan fortelle meg hvorfor jeg ikke tåler slike tråder? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hei topic sier vel det meste. 1. Komma mangler. 2. Jeg irriterer meg grenseløst over "topic sier vel det meste", "emnet sier vel det meste", o.l. Noen her som kan fortelle meg hvorfor jeg ikke tåler slike tråder? Fordi du ikke liker det enkelt. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 2. Jeg irriterer meg grenseløst over "topic sier vel det meste", "emnet sier vel det meste", o.l. Noen her som kan fortelle meg hvorfor jeg ikke tåler slike tråder? Fordi du får ingen belønning for å ha trykket deg inn på den idiotiske tråden. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Negativ: Fort skraper i skjerm dekselet, av og til fryser den,Positive: Alle egenskapene, at du kan bruke minne kort, Lang strøm holdbarhet, lett og bruke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå