KimNK Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Berre gjer Det du haltan det blir bra det så klarer alle å lese det du Skriver uten å irritere seg over det eller anstrenge seg for åg lese Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 tegn setting er Rett og slett unødvendig tids bruk vi må kompensere for den Tiden vi taper på å dele alle Ordene Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 ellerberresluttemedmellomromitillegsåsleppviorddelingaisammeslengenproblemsolved Saftis: Det ser ikkje verre ut. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) kan jo også laste ned mye "morrogreier" visst dere spiller useriøst Moro når folk skriver "morro". Bah! Nei, skal man unslippe "visst-helvetet", må man nok flytte til et annet land og glemme dette språket. EDIT: Det vil si da en annen veirsjon av VB.Net som drev og dominerte. Vet noen hvilken verisjon av VB.Net jeg trenger da? Problemet med dette er at jeg ikke finner diverse knapper o.s.v Burde jeg bytte til gammlere verisjon eller ... Helt utrolig. Endret 14. januar 2005 av DevN Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) *slettet* Endret 14. januar 2005 av PelsJakob Lenke til kommentar
riktig Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Disclaimer: Jeg er ikke fast leser av denne tråden, så gjentakelser vil sannsynligvis forekomme. Aldrig: Hvordan klarer man å innbille seg en stum g i aldri? Fryktelig irriterende skrivefeil. Forøvrig er stumme bokstaver en uting, men det har blitt sånn av en eller annen grunn, så da får vi bare ta dem inn i varmen. Hvis. Hvordan. Gjerne. Why knot? Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Død over SMS-dialekten og dens aktive misbrukere, eller rettere sagt: d ovr smsdlk å dns aktv misbrke. ( ahh, det var deilig få ut litt frustrasjon :D ) Karmacom Endret 14. januar 2005 av Karmacom Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Hei, jeg avinstallerte brannmuren min:P og internett:P og etter det så ... Ja, du store min, pass på så du ikke blir misforstått. Husk å bruke NOK smilies slik at folk skjønner at du mener... hæ? Endret 14. januar 2005 av bfisk Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Jepp:p men ikke nok med å skrive:p usammenhengde:p smileyene var så nære teksten at de ikke funket:p digger:på skrive sånn:p her uten tegnsetting med:p tilfeldig plasserte:p smileyer. Endret 14. januar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
DevN Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 U:pf:pf:p! S:pkjerp :pdere:p. Det:p der:p er ba:pre irr:piterende. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Nope. bør ha mykje bedtre, efter et halt år løsner tastene, hadde denna æg å. elkjøp hevdar that dett vart mi skuld så dermed, fekk eæ ingon erstattning. ikkje køp nokon under 12000 that ær min arfaring. dessuten varte batteriet bare i an halt time. En fin blanding av norsk, engelsk og diverse dialekter eller noe i den duren? Endret 14. januar 2005 av Rikky Lenke til kommentar
DevN Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Haha, synes det er ganske morsomt å lese sånt. "That", så ufattelig morsomt. :!: Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 hater opsett f/eks. "passer dette opsettet sammen?" hater den skrivefeilen... førstogfremst fordi jeg gjør den så ofte selv... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Hva klokke begynner det? *skal selvfølgelig se* DET ER ELEMENTÆR NORSK! BLIR GÆREN AV ALLE DE "Hva klokke begynner det?", "Hvem harddisk" og "hva person spilte i den og den serien?". De skulle fått seg et nakkeskudd midt på Karl Johan. Hadde vært gratis underholdning. EDIT: Måtte "bolde" Hva klokke. Endret 14. januar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hahaha, "hva klokke begynner det" , det er vel ingen som sier det vel? Jeg mener, ..ett sted må jo grensen gå innenfor feltet språklig dumhet. *hører nøye etter grensen gå* Karma Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Disclaimer: Jeg er ikke fast leser av denne tråden, så gjentakelser vil sannsynligvis forekomme. Aldrig: Hvordan klarer man å innbille seg en stum g i aldri? Fryktelig irriterende skrivefeil. Forøvrig er stumme bokstaver en uting, men det har blitt sånn av en eller annen grunn, så da får vi bare ta dem inn i varmen. Hvis. Hvordan. Gjerne. Why knot? Aldrig er faktisk gammelt bokmål / gammelnorsk, så vidt jeg vet. "Aldri / Aldrig". Mulig jeg er på bærtur, *spiser litt bær*. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Da må det sannelig være gammelt, for i dag får man røde streker i boka hvis man prøver seg på den. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hahaha, "hva klokke begynner det" , det er vel ingen som sier det vel? Jeg mener, ..ett sted må jo grensen gå innenfor feltet språklig dumhet. *hører nøye etter grensen gå* Karma Vel det verste er vel når et skolelys (5-i-snitt-gutt) sier "hvem sjokolade skal jeg velge?" Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Noen andre som irriterer seg over utsagnet "prisen er dyr?" Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Da må det sannelig være gammelt, for i dag får man røde streker i boka hvis man prøver seg på den. *spiser litt flere bær* Jeg advarte deg at jeg var på bærtur Endret 15. januar 2005 av Karmacom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå