Jørgen Sørheim Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ok, I'm in. Kan dere småjenter gi faen? Lenke til kommentar
kag Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 kan fortelle meg vorfår den skårer så dårlig Fårdi du ike kan skrive nårsk... Det kan ikke du heller. Eh? HAHAHAHAHA! DAGENS! DAGENS, alle sammen! Dagens! Hahaha, gårsdagens!! QUOTE-PAAARTY Ok, I'm in. (... og der tok kag natta ...) Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ok, I'm in. Kan dere småjenter gi faen? *Host* Heller smågutt... Puberteten... Du vet vel hvordan den er bestefar? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ok, I'm in. Kan dere småjenter gi faen? Snakker om å ødelegge en kvalitetstråd Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 En del advarsler er gitt ut i forbindelse med forsøpling av denne tråden. De som fortsetter kan forvente seg midlertidig utestengelse. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 En del advarsler er gitt ut i forbindelse med forsøpling av denne tråden. De som fortsetter kan forvente seg midlertidig utestengelse. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Må bare si én ting: At noen skriver "utestengelse" der det skulle vært "utestengning", kan knapt regnes som en feil. Da krysser vi i så fall grensen til språknazi. Edit: Skriveleif, gitt! Endret 17. februar 2004 av gspr Lenke til kommentar
DevN Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ok, der var min første advarsel noen gang på dette "advameteret" eller hva man skal kalle det. Ikke verst... På tide å roe seg... *Respektere TST" Oss i mellom TST, 90 % til? Da er vel jeg første til 100 %? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Må bare si én ting: At noen skrive "utestengelse" der det skulle vært "utestengning", kan knapt regnes som en feil. Da krysser vi i så fall grensen til språknazi. Jeg så ikke noe feil i starten, men så tenkte jeg: Det MÅ være feil ett eller annet sted. Finner ikke jeg det så gjør Bill gates det. Og han gjorde det Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) For å få ut litt frustrasjon over alle skriveleifene i hverdagen: Hater når folk ikke fatter forskjellen på å/og!!! F. eks: jeg gikk i butikken å handlet: Det skal være "og", ikke "å"! Og andre ting, det heter ikke "hva/hvem skjermkort", men "hvilket"!!! Takk for at jeg fik ut litt frustrasjon. P.S: Hvis det er skrivefeil i denne posten, vær vennlig, og ikke påpek ironien!! Endret 17. februar 2004 av Stilus Lenke til kommentar
DevN Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Hater når folk ikke fatter forskjellen på å/og!!! Det er nok litt meg kanskje, eller? Prøver så godt jeg kan, men er noen ganger jeg er usikker eller ikke gidder å tenke når jeg skriver... Det jeg hater mest er skjekk, når det egentlig skal være sjekk. Forresten, det er vel INGENTING som heter skjekk, eller tar jeg feil? [EDIT] Leif. [EDIT2] Haha, totalt latter, skrev "det er vel INGENTING som heter sjekk." Endret 17. februar 2004 av zalo Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 [00:16] * dimiles testa nettopp ny oppløsning :O har hatt den samme i over ett år!! UVANT :O [00:16] <zed`> Hvem hadde du da? Dette må være den groveste jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) [00:16] * dimiles testa nettopp ny oppløsning :O har hatt den samme i over ett år!! UVANT :O[00:16] <zed`> Hvem hadde du da? Dette må være den groveste jeg har sett på lenge. Spænk ju velli møtsj for skrivefeilen DIN også da Jens EDIT: Vart du skræmt no? Neeida, bare tuller med deg pews. Endret 17. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Og andre ting, det heter ikke "hva/hvem skjermkort", men "hvilket"!!! Jeg skjønner godt at folk klundrer med og/å, men hva/hvem der det skal være hvilket? Dette skjønner jeg ikke i det hele tatt. Hvordan går det an å ta feil av det? Kan ikke huske å ha sett det noen plass. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Og andre ting, det heter ikke "hva/hvem skjermkort", men "hvilket"!!! Jeg skjønner godt at folk klundrer med og/å, men hva/hvem der det skal være hvilket? Dette skjønner jeg ikke i det hele tatt. Hvordan går det an å ta feil av det? Kan ikke huske å ha sett det noen plass. Å jo da, jeg ser det stadig... men forstår fortsatt ikke hvordan folk får til å blande spørreord. Lenke til kommentar
farke Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Arkitekt tegnet hus Jamen, det er da vel ikke så uvanlig? Det er jo tross alt yrket deres. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 De fleste av dere har vel sett denne, men pytt: Jeg skulle bare sette meg ned og se i pcen mens den var på så kom jeg borti hardisken den var varm etterpå fant jeg en vifte og festet den på hardisken nå er den kald og god er dette smart??? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Quote brukernavnet også, så vet vi hvilke innlegg vi IKKE skal lese. Nei, jeg hadde ikke sett den. Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) personli og "Hvor gammel hvar...." ARGH! Er også veldig lei av hvem/hvilken-feila..... Endret 22. februar 2004 av RottePostei Lenke til kommentar
DevN Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 personli og "Hvor gammel hvar...." ARGH! Er også veldig lei av hvem/hvilken-feila..... Ja helt enig. Alle må jo lære seg dette da. Riktig løsning: Pærsonlig Hvilken gammel hvordan du? Hvem datamaskin har du? Hvilken år er du født? Vennligst noter dette på et papir og ha det i lommen når du skal skrive noe på hw.no, du kan gjerne ha litt reklame for Zalo's Bokmålsklubb på papiret også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå