Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

pent burkt 6600 nokia selges med kivitering,lader og sinn veske føllemed

:D

Edit:

Pent burka-skin til Nokia 6600 selges. Medfølger kivitering (likvidering av en vinge- og haleløs struts, Kivi, som lever på New Zealand), lader og sint veske som sendes med føllet!

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
pent burkt 6600 nokia selges med kivitering,lader og sinn veske føllemed

:D

Edit:

Pent burka-skin til Nokia 6600 selges. Medfølger kivitering (likvidering av en vinge- og haleløs struts, Kivi, som lever på New Zealand), lader og sint veske som sendes med føllet!

Dagens! :lol:

Lenke til kommentar
Få rettsmedisinske obduksjoner blir utført av døde i Akershus til tross for at sykehusene i fylket melder fra om unaturlige dødsfall

Merkelig, de døde bør da få obdusere hverandre. :hmm:

Haha! :!:

noen hær som tror at big brother kommer til å være bra??? kunne vært fet hvis de lagde "unge big brother". dær tennåringer er deltakerne

Bekreftet vel et par fordommer jeg hadde mot seermassen...

Endret av Saftis
Lenke til kommentar

bra pc til salg eller bytte i pc2

Beskrivelse

eg selger eller bytter minn pc pc2. hoved korte heter motorbord bra hoved kort 1,2mhz prosesor 256ddr ramm g forse2 sjermkortog netverskort. w xp er istaler på pc 10 giga harddisk cd brenner og dvd brenner kjempe bra torn der sleper du skru inn no de er hurtig klips på tilomed hoved korte.de er kjempe torn å bygge pc i. de følger med mus og tastatur ikkje sjerm. for meir innfo ring meg på xxxxxxxx har du andre ting du vill bytte så meil meg eller ring alt av intresser

Tjaaa ! nå er jeg ikke den beste til å kritisere andre siden jeg kommer fra

Finland og har ikke de beste språkkunnskapene i norsk selv men likevel.....

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
Bare skrive linjene ut, ikke starte på en ny linje. Jeg vet hvordan du føler det, er litt redd hver gang jeg skriver her selv.

Takker og bukker, denne tråden har vært kanskje den mest nyttigaste for meg her i forum.

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
Nå er det snart bare seks timer til jeg må stå opp og batteriet i den trådløse-musa[/b[ er nesten tomt så da får vel jeg legge meg..

Håper alle får sove godt i natt da!! :)

Dobbelt så mye som jeg er glad for at det ikke er orddeling, er jeg trist på grunn av at det er ordsammenføying.

Lenke til kommentar
Bare skrive linjene ut, ikke starte på en ny linje. Jeg vet hvordan du føler det, er litt redd hver gang jeg skriver her selv.

Takker og bukker, denne tråden har vært kanskje den mest nyttigaste for meg her i forum.

Hehe, du lærer mye norsk med andre ord? Slipper å betale da ja :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...