Bandidos-Pelle Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) pent burkt 6600 nokia selges med kivitering,lader og sinn veske føllemed Edit: Pent burka-skin til Nokia 6600 selges. Medfølger kivitering (likvidering av en vinge- og haleløs struts, Kivi, som lever på New Zealand), lader og sint veske som sendes med føllet! Endret 11. januar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
guezz Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 pent burkt 6600 nokia selges med kivitering,lader og sinn veske føllemed Edit: Pent burka-skin til Nokia 6600 selges. Medfølger kivitering (likvidering av en vinge- og haleløs struts, Kivi, som lever på New Zealand), lader og sint veske som sendes med føllet! Dagens! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Få rettsmedisinske obduksjoner blir utført av døde i Akershus til tross for at sykehusene i fylket melder fra om unaturlige dødsfall Merkelig, de døde bør da få obdusere hverandre. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Få rettsmedisinske obduksjoner blir utført av døde i Akershus til tross for at sykehusene i fylket melder fra om unaturlige dødsfall Merkelig, de døde bør da få obdusere hverandre. Haha! :!: noen hær som tror at big brother kommer til å være bra??? kunne vært fet hvis de lagde "unge big brother". dær tennåringer er deltakerne Bekreftet vel et par fordommer jeg hadde mot seermassen... Endret 11. januar 2005 av Saftis Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 26 000 nordmenn toll-tatt Eller evt. tatt i tollen? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 ... eller kanskje tull-tatt? :!: Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Pent burka-skin til Nokia 6600 selges. Medfølger kivitering (likvidering av en vinge- og haleløs struts, Kivi, som lever på New Zealand), lader og sint veske som sendes med føllet! Vakker tolkning. :!: Lenke til kommentar
atrax Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Ingen skrivefeil, men formuleringen til Dagbladets journalist er en smule merkelig: Klokka 14.15 kom Tom Moen kjørende på vei fra Stavanger mot Sandnes for å trene. Da kom plutselig skiltmasta over E 39 flyvende mot ham. Med Moen kjørende rett mot. Dagbladet.no: - Jeg var en halv meter fra døden Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Er "Med Moen kjørende rett mot" egentlig en setning? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) "Hvem var denne mannen? Å hva gjorde han?" Endret 13. januar 2005 av JBlack Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) bra pc til salg eller bytte i pc2 Beskrivelse eg selger eller bytter minn pc pc2. hoved korte heter motorbord bra hoved kort 1,2mhz prosesor 256ddr ramm g forse2 sjermkortog netverskort. w xp er istaler på pc 10 giga harddisk cd brenner og dvd brenner kjempe bra torn der sleper du skru inn no de er hurtig klips på tilomed hoved korte.de er kjempe torn å bygge pc i. de følger med mus og tastatur ikkje sjerm. for meir innfo ring meg på xxxxxxxx har du andre ting du vill bytte så meil meg eller ring alt av intresser Tjaaa ! nå er jeg ikke den beste til å kritisere andre siden jeg kommer fra Finland og har ikke de beste språkkunnskapene i norsk selv men likevel..... Endret 14. januar 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Rart linjeskift du hadde der, jarmo. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Rart linjeskift du hadde der, jarmo. Ingen er perfekt her i livet, føler meg som en snøball i h*lvete i denne tråden Ps. hva ville være korrekt ? Endret 13. januar 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Bare skrive linjene ut, ikke starte på en ny linje. Jeg vet hvordan du føler det, er litt redd hver gang jeg skriver her selv. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Bare skrive linjene ut, ikke starte på en ny linje. Jeg vet hvordan du føler det, er litt redd hver gang jeg skriver her selv. Takker og bukker, denne tråden har vært kanskje den mest nyttigaste for meg her i forum. Endret 13. januar 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Nå er det snart bare seks timer til jeg må stå opp og batteriet i den trådløse-musa[/b[ er nesten tomt så da får vel jeg legge meg.. Håper alle får sove godt i natt da!! Dobbelt så mye som jeg er glad for at det ikke er orddeling, er jeg trist på grunn av at det er ordsammenføying. Lenke til kommentar
Dario Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Bare skrive linjene ut, ikke starte på en ny linje. Jeg vet hvordan du føler det, er litt redd hver gang jeg skriver her selv. Takker og bukker, denne tråden har vært kanskje den mest nyttigaste for meg her i forum. Hehe, du lærer mye norsk med andre ord? Slipper å betale da ja Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Send en meil til PCStyling og spør. De vet best hav de driver med "Meil"? Er feilen gjort med vilje? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg vil Mi ha 1 GB og den må ikke bli alt for dyr rundt 1500 har dere noen andre gode forslag så tar jeg gjerne i mot dem Jeg kan også skrive ufattelig lange og irriterende setninger det er kult hva synes dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå