cheeplix Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Traffik, as in bannan og mobbil. Tenk "mot i brystet." Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Finn én feil. Endret 6. januar 2005 av ahpadt Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 ikke skyld elektroniken Nei, ikke skyld på den. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) har di flere i bergens ommerådet Eh.. Sliter med å finne en syrlig kommentar, det er rett og slett for elendig skrevet Endret 6. januar 2005 av Xeenon_ Lenke til kommentar
guezz Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Vel om det viser seg å være tilfelle og gjerningsmannen blir tatt håper jeg han blir dratt ut og henrettet på stedet , ja vet det er hårdt sagt men slike personer finnst det ikke nåde for . Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Finn én feil. "Betale" er feilen. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Nyhet på HW igår: "AMDs Centrino utfordrer – Turion" ... og jeg som trodde det var Intel som hadde Centrino ... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Nyhet på HW igår: "AMDs Centrino utfordrer – Turion"... og jeg som trodde det var Intel som hadde Centrino ... Den setningen er vel riktig? Hadde du fjernet bindestreken, hadde det blitt "AMDs Centrino". Slik setningen er nå, blir det omtrent det samme som "AMDs Centrino utfordrer, Turion. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Det er uten tvil en orddelingsfeil. Skulle vært "AMDs Centrinoutfordrer/Centrino-utforder - Turion". Slik det originalt er så kan man tro at AMD har noe som heter Centrino og at det er noe som skal utfordre Turion, mens det i virkeligheten er motsatt. Edit: det var seint og jeg var trøtt Endret 8. januar 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det er uten tvil en orddelingsfeil. Skulle vært "AMDs Centrinoutfordrer/Centrino-utforder - Turion".Slik det orginalt er så kan man tro at AMD har noe som heter Centrion og at det er noe som skal utfordre Turion, mens det i virkeligheten er motsatt. Det er nok en orddelingsfeil, men jeg er uenig i at setningen kan misforståes Lenke til kommentar
atrax Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ernie.: "orginalt" og "Centrion"? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Heile denne Trance vs Metal diskusjonen går under topp 10 av dei dummaste diskusjonane eg har sett. Dette innlegget må være det dummeste EVER!! Det burde vel ha vært "det", og ikke "dette", der? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Ernie.:"orginalt" og "Centrion"? Skrev det 04:31. Hva forventer du? Det er uten tvil en orddelingsfeil. Skulle vært "AMDs Centrinoutfordrer/Centrino-utforder - Turion".Slik det orginalt er så kan man tro at AMD har noe som heter Centrion og at det er noe som skal utfordre Turion, mens det i virkeligheten er motsatt. Det er nok en orddelingsfeil, men jeg er uenig i at setningen kan misforståes Vel jeg måtte lese overskriften 2 ganger før jeg skjønte hva det faktisk var snakk om ... Endret 8. januar 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Sa noen i fra til han som la ut Turion-artikkelen? Han har i allefall rettet på tittelen nå. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Dette innlegget må være det dummeste EVER!! Det burde vel ha vært "det", og ikke "dette", der? Hmm, "dette" er jo objektsform, og burde jo derfor ikke brukes om subjekt, men jeg kan ikke forestille meg at det er feil. Er ikke helt i dus med reglene her. Endret 8. januar 2005 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Dette innlegget må være det dummeste EVER!! Det burde vel ha vært "det", og ikke "dette", der? Hmm, "dette" er jo objektsform, og burde jo derfor ikke brukes om subjekt, men jeg kan ikke forestille meg at det er feil. Er ikke helt i dus med reglene her. Synes det høres ut som om han refererer til sitt eget innlegg med "dette"... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Angående dette med mellomrom foran tre punktum, gjelder det ALLTID ved ufullstendige setninger? I så fall er det jo feil i (omtrent) ALLE filmtekster ("subtitles"), riktig? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Synes det høres ut som om han refererer til sitt eget innlegg med "dette"... Ja, der har du absolutt et poeng. Da er det i hvert fall dårlig norsk. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 VG hadde en fin en i forbindelse med flodbølgen i Asia "Skulle gifte seg, kona omkom" Enten så drev mannen med flerkoneri, eller så var det noen på VG som ikke var helt våkne Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Synes det høres ut som om han refererer til sitt eget innlegg med "dette"... Var det som var poenget mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå