DevN Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Slet med å finne et eksempel, skjønner du. Skriver ikke på den måten i noen sammenheng ellers... Dette er forresten morsomt. Hvor er mellomrommet etter "ellers"? Følger du ikke med, det ble jo nylig tatt opp. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 ... nærmere bestemt her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry3433497 Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Skal vi forresten få en moderator til å endre trådtittelen til noe mer generelt? (Vi beholder selvsagt delen med "Klagemuren") Endret 5. januar 2005 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
guezz Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Skal vi forresten få en moderator til å endre trådtittelen til noe mer generelt? (Vi beholder selvsagt delen med "Klagemuren") Ja, hvorfor ikke? "Klagemuren - møteplass for rettskrivnings-fascister" For å være litt mer seriøs: "Klagemuren - generelle språkfeil blant forumbrukerne" Her kommer det frem at tråden omhandler språkfeil (skrive-, grammatiske feil o.l.) blant brukerne her på forumet. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Men det er ikke alltid vi kommenterer feil som er fra forumet. "Klagemuren - språkfeil fra virkeligheten/Helvete" Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hm. Jeg prøvde å redigere det første innlegget, men det gikk ikke. Kanskje man må komme frem til en ny tittel og sende en PM til Ueland, så fikser han sånt. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg foreslår følgende: Klagemuren - ergrelse over dårlig norsk språkbruk Når vi er inne på det, er "ergring" egentlig et ordentlig ord? Er det ikke "ergelse"? (Nok en grunn til at tittelen bør endres) Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg ville foretrukket "Klagemuren - ergrelse over dårlig språkbruk". Er det forresten rett med anførselstegn der? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Hva med "Klagemuren - ergrelse over dårlig skriftlig språkbruk"? Endret 5. januar 2005 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Eller.. "ergrelse over mongoer som ikke klarer å skrive skikkelig"? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det innlegget gikk utover personer med Downs syndrom samt personer fra Mongolia, Psilocybe. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Personer fra Mongolia kalles vel mongoler? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ordet "mongo" kommer av at man syntes at personer med Downs syndrom så ut som mongoler. Ikke hyggelig for noen av partene ... Det er ikke det at jeg er en Downs syndrom-aktivist, men jeg ble meget overrasket over at Psilocybe presterte å skrive noe slikt. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Holger: Det skal vel stå "Mini-PC-uttrykk" i signaturen din? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Holger: Det skal vel stå "Mini-PC-uttrykk" i signaturen din? Oops, pinlig. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ok, ok. "Ergring over kjernekarer som ikke klarer å skrive skikkelig", da. Holger: psilocybe med liten p. Ikke stor. Rett skal være rett. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 KOTOR 2 - dette kommer enten til å bli en klassiker Håper det kommer en hoppefunksjon litt mere xploring! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 GUIDE: SFF, barebone, etc. Hva betyr utrykkene? Holger, skjerpings. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Herregud, andre enn meg som har lest VG i dag ? Det var tydeligvis orddelingskonkurranse blant de som lagde overskrifter, ingresser og bildetekster i går. Edit: Let sykkel lappen? Endret 5. januar 2005 av Saftis Lenke til kommentar
DevN Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 OBS: Når du slår på Databasestatistikk så kan det medføre stor traffik mellom webtjeneren og MySQL-tjeneren. Glad det ikke medfører stor trafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå