HolgerL Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Vi kan si at Faen er syk i hodet. Endret 2. januar 2005 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 ja men d e d jo fler somm skriv sånn foreks jmmk hun skriver du finner ikke punktum ser vi e d så vanskeli å læssa d nårr d itj e komma da d syns no itj æ entn får dæmm kjøp sæ brilla eller så får dæmm drit i å mas omm d da d ekke nå regla såmm sei att manj må bruk komma punktum osv??? Lenke til kommentar
moray Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 den ble jo ganske bra den da men når du køpte den fikk du med en sån extra klistre mære som du kune sette over X-Box mærket i mitten eller kjøpte du det løst? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 ja men d e d jo fler somm skriv sånn foreks jmmk hun skriver du finner ikke punktum ser vi e d så vanskeli å læssa d nårr d itj e komma da d syns no itj æ entn får dæmm kjøp sæ brilla eller så får dæmm drit i å mas omm d da d ekke nå regla såmm sei att manj må bruk komma punktum osv??? Slike mennesker har for min del ikke livets rett. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det der var vanskelig å lese. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Så skaff deg et par briller, da. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 drit i å mas omm d da d ekke nå regla såmm sei att manj må bruk komma punktum osv??? Nei, de har vi ikke sett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg hater Aftenpostens "Si ;D". Hadde jeg orket hadde jeg sendt en mail og klaget. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvorfor er det sånn at 90% av norges befolkning har fått det for seg at ordet "loser", altså det engelske ordet for taper, skal skriver med to o-er? Det irriterer meg noe grenseløst! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvorfor er det sånn at 90% av norges befolkning har fått det for seg at ordet "loser", altså det engelske ordet for taper, skal skriver med to o-er? Det irriterer meg noe grenseløst! Oi, høres riktigere ut med to O-er, får vel lære lære meg det, selv om jeg sjeldent bruker ordet. Hva er forresten "norges"? Aldri hørt noen si det i Norge. Og til slutt: Ingenting å skamme seg over, siden jeg også har problemer med å lære meg forskjellen på R og S. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 ok, så vis jeg trykker på edit her, så endrer jeg det forrige innleget? ja, da slipper du og poste et nytt inlegg EDIT: som nå, nå endret jeg inlett til inlegg, fordi jeg skrev feil Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Det der er bare tragisk: Quote 1: "innleget". Quote 2: "inlegg". Og verst av alt: V I S ! ! ! HVORFOR? HVORFOR? Absolutt ALLE skal skrive "vis", fatter det ikke. Snakk om å være vise ... EDIT: Omformulerte meg på siste linja, litt feil kanskje. Endret 4. januar 2005 av DevN Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 I tillegg er det fascinerende med alle versjonene av ordet "business". Buisness Bisness Busniess Greit nok, grunnen er jo at uttalelsen er ikke helt i dus med hvordan ordet skrives (i likhet med "lose" og "loser"). Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvorfor er det sånn at 90% av norges befolkning har fått det for seg at ordet "loser", altså det engelske ordet for taper, skal skriver med to o-er? Det irriterer meg noe grenseløst! Har påpekt det før i tråden. Er enig i at det er forferdelig irriterende. @Holger: For å ikke snakke om "bisniss". :!: Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 "Loose" er jo for øvrig det engelske ordet for "løs". Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) OMG. du er så løsere, lixom. Endret 4. januar 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Bare må få ut litt frustrasjon: Razer! ! RAZER! SIER JEG! Aldri i verden om det heter Razor. Det er engelsk for barberhøvel! Kan man faen ikke få det inn i hodet sitt? Om det er noen her som henger på "Annet om Hardware", så husk dette: RAZER FOR FUCKS SAK! RAZER! Ikke Razor! Takk. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Var ikke for å være "slemm" , prøver jo bare å hjelpe jeg også Hvorfor er det så mange som sliter med elementær grammatikk? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Var ikke for å være "slemm" , prøver jo bare å hjelpe jeg også Hvorfor er det så mange som sliter med elementær grammatikk? vannskelig og si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå