Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja men d e d jo fler somm skriv sånn foreks jmmk hun skriver du finner ikke punktum ser vi e d så vanskeli å læssa d nårr d itj e komma da d syns no itj æ entn får dæmm kjøp sæ brilla eller så får dæmm  drit i  å mas omm d da d ekke nå regla såmm sei att manj må bruk komma punktum osv???
Lenke til kommentar
ja men d e d jo fler somm skriv sånn foreks jmmk hun skriver du finner ikke punktum ser vi e d så vanskeli å læssa d nårr d itj e komma da d syns no itj æ entn får dæmm kjøp sæ brilla eller så får dæmm  drit i  å mas omm d da d ekke nå regla såmm sei att manj må bruk komma punktum osv???

Slike mennesker har for min del ikke livets rett.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det sånn at 90% av norges befolkning har fått det for seg at ordet "loser", altså det engelske ordet for taper, skal skriver med to o-er? Det irriterer meg noe grenseløst!

Oi, høres riktigere ut med to O-er, får vel lære lære meg det, selv om jeg sjeldent bruker ordet.

Hva er forresten "norges"?

Aldri hørt noen si det i Norge.

Og til slutt: Ingenting å skamme seg over, siden jeg også har problemer med å lære meg forskjellen på R og S.

Lenke til kommentar

Det der er bare tragisk:

Quote 1: "innleget".

Quote 2: "inlegg". :dribble:

Og verst av alt: V I S ! ! !

HVORFOR? HVORFOR?

Absolutt ALLE skal skrive "vis", fatter det ikke.

Snakk om å være vise ...

EDIT: Omformulerte meg på siste linja, litt feil kanskje. :blush:

Endret av DevN
Lenke til kommentar
Hvorfor er det sånn at 90% av norges befolkning har fått det for seg at ordet "loser", altså det engelske ordet for taper, skal skriver med to o-er? Det irriterer meg noe grenseløst!

Har påpekt det før i tråden. Er enig i at det er forferdelig irriterende.

@Holger: For å ikke snakke om "bisniss". :!:

Lenke til kommentar

Bare må få ut litt frustrasjon:

Razer! ! RAZER! SIER JEG! Aldri i verden om det heter Razor. Det er engelsk for barberhøvel! Kan man faen ikke få det inn i hodet sitt? Om det er noen her som henger på "Annet om Hardware", så husk dette:

RAZER FOR FUCKS SAK! RAZER! Ikke Razor!

Takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...