Jørgen Sørheim Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hvilken DVD brenner? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Den gode gammle "hvem skjermkort skal jeg velge" Skrives det gammle eller gamle Ble litt usikker. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 I natt kom jeg over et genialt skilt. "God Jul Velkommen" Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Dem rakker ned på utdannelse! Det der er vel svenskt, eller hva?! Typiske dagligdagse feil. Endret 1. januar 2005 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Web camera med quite clear high speed.Kameran har 6 cmos color farge sensorer som lyser når det er mørkt.Dettet er en av de mest etterspurt produkt.Vi har kun få av dem.Her er info: *Build inn mic *High resolution CMOS color sensors with light *Large window capture size 640X480 *Video mode:24Bit true color *Interface USB port *Transmission rate:320x240 or 640x480 *Noise signal ratio:Greater than 48dB *Image focus:5CM *Build in image compression *Manual focus Herregud. EDIT: Fikset Quote. Endret 1. januar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det er ikke nødvendigvis en skrivefeil, men det irriterer meg noe utrolig når folk skriver /me. Hvor kommer det fra? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det er ikke nødvendigvis en skrivefeil, men det irriterer meg noe utrolig når folk skriver /me. Hvor kommer det fra? Det kommer nok fra IRC. Når du skriver f.eks "/me kjeder seg", blir det til "jonpet55 kjeder seg". Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det er ikke nødvendigvis en skrivefeil, men det irriterer meg noe utrolig når folk skriver /me. Hvor kommer det fra? Det kommer nok fra IRC. Når du skriver f.eks "/me kjeder seg", blir det til "jonpet55 kjeder seg". Takk for den. Det har jeg lurt på lenge skjønner du... Jeg har alltid hatet IRC, og dermed er jeg ikke spesielt kjent med det heller. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 tviler på at hun dør med det første, kommer veldig ann på hva hun gjør hepatitt C, har i senere tid nesten bare dukket opp sprøte narkomane, hepatitt C kan føre til korniske betenelser i leveren og arr danelse, hepatitt C dreper skjeldent, og når den dreper er det ofte Hiv/aids, alkohol eller narkotika i bilde. det finnes ingen vaksiner eller direkte kur, og hepatitt c, smittede bruker bare medisiner når de blir syke(betenelse i leveren eller andre lever sykdommer) har man blitt smittet bør man drikke veldig moderate mangder alkohol, og andre ting som kan skade leveren(visse medikamenter) DJ HÆH and no friends - The "slitsomt å lese"-song Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Moro skriveleif hos TwinMos. 1. To reach average or even better performance, we suggest only 1 module (256MB/512MB) on motherboard since most of the motherboard design is not for such high speed overcooking purpose. Kanskje dem prøver å skrive "ikke beregnet for Prescott" på en vennlig måte? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Kanskje dem prøver å skrive (...) Kanskje dem?? Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Kanskje dem prøver å skrive (...) Kanskje dem?? Hehe... Det blir utrolig dumt når folk skriver feil i en tråd om skrivefeil! Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det er fryktelig mye tyrkerleifer her på forumet. Skulle vært en regel det der, at man må kunne norsk rettskrivning for å delta i tråder. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Skulle vært en regel det der, at man må kunne norsk rettskrivning for å delta i tråder. Må si meg helt uenig, egentlig. Klart det er en fordel å kunne norsk, men jeg synes ikke man skal ekskludere så mange pga. rettskrivning. Det er jo i hovedsak de menneskene som skriver feil det går ut over, da de kan ha problemer med å bli oppfattet seriøst. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) hva faan er det som feiler dere jeg har en nokia 6600 en kompis har k700i nokia er dobbelt så mye bedre k700ien har dritt kamera dritt skjerm osv anbefaler nokia 6600 det er jo tross alt en symbian telefon sier seg selv att den er my bedre en en sonyericsson og du finner ikke punktum ser vi ? gidder ike være så fin på punktum å sånn dritt Endret 2. januar 2005 av Rikky Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 hva faan er det som feiler dere jeg har en nokia 6600 en kompis har k700i nokia er dobbelt så mye bedre k700ien har dritt kamera dritt skjerm osv anbefaler nokia 6600 det er jo tross alt en symbian telefon sier seg selv att den er my bedre en en sonyericsson og du finner ikke punktum ser vi ? gidder ike være så fin på punktum å sånn dritt Den var god. Han burde stryke i norsk. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det er fryktelig mye tyrkerleifer her på forumet. Skulle vært en regel det der, at man må kunne norsk rettskrivning for å delta i tråder. Vel, det blir litt feil å kreve at alle som vil si noe i denne tråden skal skrive uten en eneste feil. Det som blir vist frem her er ofte ekstreme tilfeller av orddeling, grammatiske skrivefeil og slikt, ikke små feil. Skyt meg om jeg skrev feil nå. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Faen er syk... ikke noe gøy Når ble Faen syk? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Gamlingen har alltid vært syk. Man er ikke helt frisk når man er helt rød med horn, stor gaffel, og lever blant flammene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå