SupremeX Skrevet 31. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 Er en uber duber desperat jente.. Men noen må jo være det også.. Det er to persjoner som har kapret meg,,. haha(synn synn) Det er i grunnen ikke synn.. Forr de er de mest supre pepolne ewer!! Jeg bor litt sånn outsider.. TROMSDALEN,, dvs. Gammelgård.. wæææ§!! Jeg vil gjerne anmelde en voldtekt av det norske språk. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 Det der er 21 år bak lås og slå! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 bare c nor jeg smilr dah!! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Jeg vil gjerne anmelde en voldtekt av det norske språk. Hvordan er det i det hele tatt mulig å skrive sånn? "Pepolne" var en höydare forresten. Endret 31. desember 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 31. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Nå har jeg sittet og irritert med over følgende en del dager: "[personen] har jule ferie endelig" Ikke bare er det orddeling her, men 'endelig' var da plassert litt feil synes nå jeg. Enten den ellers så måtte vedkommende lagt inn en '...' før endelig. Edit: og hva er jule ferie egentlig? En ferie hvor man kan jule opp hvem som helst? Også nå da. Nå som jeg har juleferie og greier ... Endret 31. desember 2004 av Ernie. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 31. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 22.01.05 20:00 Ungdomens kulturmønstring29.01.05 18:00 Ungdommens Kultur Mønstring! Jeg fatter det ikke... hvordan klarer de det? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 31. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 22.01.05 20:00 Ungdomens kulturmønstring29.01.05 18:00 Ungdommens Kultur Mønstring! Jeg fatter det ikke... hvordan klarer de det? :!: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 Chefitec front dør Stakkars.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 31. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 Chefitec front dør Stakkars.. Er det rett med to punktum? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Hehe, det er teknisk sett feil. Jeg synes at vi ikke bør kommentere tydelig tilfelle av "casual" skriving her på forumet. Endret 1. januar 2005 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Hehe, det er teknisk sett feil. Men vi tillater oss å være litt "muntlige" her på forumet. Jeg vil da kalle det å skrive dialekt for å være "muntlige". Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Det skal være "muntlig" i entall, Fredrikrb. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Jeg er muntlig. *Mumle noe om Holger sine misforståelser av diverse avisartikler.* Endret 1. januar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Hihi Du glemte punktum. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Det var ikke en setning, bare bokstaver, altså intet krav om punktum. Det er samme prinsipp som med emnetitler og lignende. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Det var ikke en setning, bare bokstaver, altså intet krav om punktum. Det er samme prinsipp som med emnetitler og lignende. Faen. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Hvorfor skriver vi Godt Nytt år og God Jul med store forbokstaver ? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Hvorfor skriver vi Godt Nytt år og God Jul med store forbokstaver ? Gjør vi? Jeg tror ikke jeg gjør det. Men hvis tilfelle, sikkert for å utheve det, i likhet med sang og filmtitler, samt menyelementer i programmer. Diverse eksempler: "Ringenes Herre", "Styles and Formatting" (fra Word), osv. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Dette har garantert blitt tatt opp flere ganger tidligere, men noe som irriterer meg er når noen skriver "aldrig". ALDRIG? Hva er det? Skal det liksom være en stum g i alle ord som slutter på i? Jeg tror jeg går og tar meg en pepsig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå