HolgerL Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Forkortelser i ord skal alltid etterfølges av bindestrek. Ellers bruker vi helst ikke bindestrek i norsk. Eksempler: NATO-møte AGP-port Fjernsynsspill er forøvrig også helt riktig å bruke. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Fjernsynsspill er forøvrig også helt riktig å bruke. Ja, ok. Selv om det høres helt latterlig ut. Altså, det høres riktig ut, men også latterlig. Det samme gjelder vel f.eks. Internett? Internett-oppkobling er vel i så fall riktig? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Er det sånn at Norge har tatt forkortelsen TV uten å ta hele ordet (television)? Eller kan man si televisjonsspill? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Fjernsynsspill var et forbanna artig ord. EDIT: minhunters eller Hellboy, di er brae ((( Endret 26. desember 2004 av HalTan Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Det Sri Lanka, og ikke Siri Lanka. Siri Lanka, det er bikkja til nabo'n (kunne vært). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Det Sri Lanka, og ikke Siri Lanka. Siri Lanka, det er bikkja til nabo'n (kunne vært). Glemte du et ord? Er denne harddisken godt? Hei.Har noen efraringer med DENNE harddisken? Har alrede enn Seagate Barracuda 7200.7 160GB S-ATA 8MB cache EDIT: Skrive feil Fint at han rettet den feilen, ellers kunne han risikert at folk trodde at han ikke kunne skrive. Endret 26. desember 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Nok en dom thread.... Nok en dom thread.... Tsk tsk tsk Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Og kansje invistere i noen vifter som får ny luft inn i boksen og ut av boksen Kansje du skal invistere i en ordbok. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Nok en dom thread....Nok en dom thread.... Tsk tsk tsk Om noen vil diskutere XML-programmering må de vel få lov til det. Det er ikke alle som har tid til store bokstaver og bindestrek og greier. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det dyreste har gt fart pluss 16 piplines det billigste har 6800nu fart pluss 12 piplines gå får det som koster 200 kroner mer trro nokk det er vært det altsåps sjekk asus sin hjemme side 90% sikker pa at det dyreste der har 16 piplines Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 13 narko-tatt på ravefest i Kongeparken Overskrift på dagbladet.no. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Og kansje invistere i noen vifter som får ny luft inn i boksen og ut av boksen Kansje du skal invistere i en ordbok. Jeg ville aller helst sett han investere i en ny ordbok Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Og kansje invistere i noen vifter som får ny luft inn i boksen og ut av boksen Kansje du skal invistere i en ordbok. Jeg ville aller helst sett han investere i en ny ordbok Jeg ville sett ham investere i en ny ordbok. Og "invistere" var nok bare for å understreke feilen. EDIT: Jeg tror i det minste jeg helst vil se ham investere i den ordboka. Endret 27. desember 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
DevN Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Nr. 1. okei ch noh e du frækk!!! sjer du nå barta her liksom?? næi d va d æ truddj.... Nr. 2. vi spælle uno shønne du...å æ lede! Den øverste er jo bare HELT tragisk. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det Sri Lanka, og ikke Siri Lanka. Siri Lanka, det er bikkja til nabo'n (kunne vært). Glemte du et ord? Det er godt mulig , men jeg sier i hvertfall ikke Siri Lanka. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Det Sri Lanka, og ikke Siri Lanka. Siri Lanka, det er bikkja til nabo'n (kunne vært). Glemte du et ord? Det er godt mulig , men jeg sier i hvertfall ikke Siri Lanka. Siri Lanka - det er slikt som jeg kan finne på å skrive. Edit: det er vel Sri Lanka det skrivers? Endret 27. desember 2004 av Dasset Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 13 narko-tatt på ravefest i Kongeparken Overskrift på dagbladet.no. VM i "bindestreking". Lenke til kommentar
salif Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Skateman john- skateman skippidababa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå