DevN Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Hva er riktig måte å tolke det på? 1. Jeg hater deg, så hold deg unna denne tråden. 2. Jeg hater deg, så hold deg unna hele forumet. 3. Dette er en form for ironi, en spøk, eller lignende. 4. <Insert option here> Jeg lærte aldri å avslutte noe mens leken fortsatt var god, dessverre. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Vel, tråden er til for pirking, og grammatiske rettelser. Noen trives med det, andre ikke. Regner med at du er blandt de siste. Men kan du ikke respektere at andre syntes noe annet ? Det er det eneste jeg prøver å få fram, ikke noe annet. Jeg hater deg ikke. EDIT: få fram, ikke oppnå. Endret 20. desember 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Vel, jeg tenkte mer på at tråden var til for å "quote" innlegg med masse feiler. Jeg har ikke noen formening om pirking på innleggene i denne tråden. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Vel, jeg tenkte mer på at tråden var til for å "quote" innlegg med masse feiler. En feil, flere feil. "...mange feil" hadde vært bedre. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Vel, jeg tenkte mer på at tråden var til for å "quote" innlegg med masse feiler. Jeg har ikke noen formening om pirking på innleggene i denne tråden. Det er også tillatt med spørsmål om språk. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 ... og generell diskusjon rundt grammatikk/språk Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Vel, jeg tenkte mer på at tråden var til for å "quote" innlegg med masse feiler. En feil, flere feil. "...mange feil" hadde vært bedre. Har en uvane med bøye ord som ikke skal bøyes i den sammenhengen. "Feiler" brukes vel kun når man presiserer at en mislyktes på f.eks. oppdraget? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 "Feiler" er forsåvidt en presensform av verbet "å feile". Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 Hvem Hovedkort ? *Sukk* Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 bra artikkel fra dagbladet angåede pirat kopiering Huff. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 bra artikkel fra dagbladet angåede pirat kopiering Huff. Det siste vi trenger er flere pirater. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 Noen som vet hva de bildene som du må stirre lenge på for å se bilde hetter? Når slo vi sammen substantiver og verb ? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 Hvordan er reglene med deling av ord? På barneskolen lærte vi at ord kunne deles så lenge det var to hele ord. eksempel Skrive-feil Men jeg ser flere plasser at de deler opp ord akkurat der det passer for dem. I en av mine lærebøker står det Kommunika-sjon Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 Sikker på at det ikke bare er for at det ikke er plass på samme linje for hele ordet? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Sikker på at det ikke bare er for at det ikke er plass på samme linje for hele ordet? Joda, det var pga plassmangel. Finnes det da ingen regler på hvordan ord skal deles? EDIT: Endret 21. desember 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 plass mangel Unnskyld? Hva betyr det? btw:feil i emnet,_å_ ikke _og_ så emnet skal være: Har du tenkt å spille Counter Strike på julaften? mulig jeg tar feil nå,men mener det skal være sånn... Litt dumt må jeg bare si. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) plass mangel Unnskyld? Hva betyr det? Auda.. EDIT: Fant 230 kilo kokain etterflykrasj Endret 21. desember 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) btw: feil i emnet,_å_ ikke _og_ så emnet skal være: Har du tenkt å spille Counter Strike på julaften? mulig jeg tar feil nå,men mener det skal være sånn... Litt dumt må jeg bare si. Hva er "litt dumt" der egentlig? Don't see it. Endret 21. desember 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Hva er "litt dumt" der egentlig? Don't see it. At han retter en liten feil, mens hans eget innlegg har flere feil, bl.a. begynner han setninger med små bokstaver, ender ikke en setning med punktum, har ikke mellomrom etter komma, osv. Han skrev dessuten "Counter Strike" (store forbokstaver (med tanke på ellers i innlegget)), og han tok ikke med bindestreken ("Counter-Strike" er riktig). Forbehold på skrivefeil i dette innlegget. EDIT: Ok, den ble litt rar, komma inni komma. Er det lov? Endret 21. desember 2004 av DevN Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 EDIT: Ok, den ble litt rar, komma inni komma. Er det lov? Komma inni komma ? Det har jeg aldri hørt om før gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå