Dorian Gray Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 enig, det er irriterende. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Bann jævlene som skriver feil !! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 "Hei jeg har problem med pc min, den klikker og lager i spil. Hjelp!!" "Bruker utestengt fra forumet på grunn av skrivefeil!" Tror det ville blitt feil.. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Bann jævlene som skriver feil !! innitsialene Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Sinnssykt er vel ikke feil? Er bare Word som lurer meg nå? *Lete i ordboka* Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Sinnssykt er vel ikke feil? Det er ikke feil, nei. "Sinnsyk" er ikke et ord. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Bann jævlene som skriver feil !! innitsialene Ikke vær så pirkete a Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Dette er en pirke-tråd. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Dette er en pirke-tråd. Det vet jeg, men det er også lov å være humoristiske Jeg mente det selvfølgelig ikke seriøst at man skulle banne dem som skriver feil. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Bann jævlene som skriver feil !! innitsialene En smilie er ikke en fullstendig setning. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Han trengte ikke ord for å uttrykke det han ville. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) En smilie er ikke en fullstendig setning. One smiley - several smilies. Endret 20. desember 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 er strøm forsynnigen ødelagt? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det vet jeg, men det er også lov å være humoristiske Ohh, ohh... Kan jeg også være pirkete? PliZ? En smiley er ikke et punktum, T.F.T. Fy fy! *Stolt* Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ohh, ohh... Kan jeg også være pirkete? PliZ? En smiley er ikke et punktum, T.F.T. Fy fy! *Stolt* Feie for egen dør? Det skal være mellomrom før «...». Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det skal være mellomrom før «...». Har du referanser til regler om dette? (typografi) Egentlig skal "..." skrives (eller retter sagt trykkes) på en måte som vanskelig lar seg gjennomføre med vanlige tegn. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det skal være mellomrom før «...». Har du referanser til regler om dette? (typografi) PelsJakob har rett. Tre punktum markerer nøling eller uavsluttet periode eller ord Han er vel ikke …? (mellomrom foran første punktum når ord er utelatt) Hva f… gjør du her? (ikke mellomrom foran første punktum når bokstaver er utelatt) http://www.sprakrad.no/templates/Page.aspx?id=744 Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Egentlig skal "..." skrives (eller retter sagt trykkes) på en måte som vanskelig lar seg gjennomføre med vanlige tegn. La oss roe ned pirkingen nå, ok? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Egentlig skal "..." skrives (eller retter sagt trykkes) på en måte som vanskelig lar seg gjennomføre med vanlige tegn. La oss roe ned pirkingen nå, ok? Nei. Du kan heller bare holde deg vekk, det er ikke så vanskelig. Endret 20. desember 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå