SupremeX Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 På emballasjen til en melkesjokolade står det: Ingen over ingen ved siden Mangler det ikke et komma der? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) 6000 høyere nivå enn normalt Nydelig. De mente altså å si at dioksinnivået hos Jusjtsjenko er målt til å være 6000 ganger høyere enn normalt. Endret 15. desember 2004 av gspr Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) 6000 høyere nivå enn normalt Nydelig. De mente altså å si at dioksinnivået hos Jusjtsjenko er målt til å være 6000 ganger høyere enn normalt. Jeg la også merke til det ja.. hehe Offtopic: Jeg la også merke til at VG.no for noen dager siden hadde hvit skrift på sort bakgrunn med "EKSTRA" på. Dette pleier de å bruke når det skjer naturkatastrofer, terrorangrep og andre ting som fortjener oppmerksomhet men i dette tilfellet var det bare en fotballspiller som ville spille for Rosenborg. Endret 15. desember 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
gspr Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hei Jeg skal snart skaffe meg Fedora Linux på en paristasjon, men jeg har aldri vært så mye bort dette, så er det noe spesielt jeg bør huske på? Kan jeg kjøre Windows programmer på den andre partistasjonen, eller må jeg finne Linux greier? Og hva skjer hvis jeg ikke lenger vil ha partistasjonen? Kan jeg slette den og så blir det "en" disk igjen? Nei, jeg vet ikke hva en partistasjon er. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Kanskje det er en togstasjon som er beregnet for medlemmer av politiske partier? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Så venn bli hai-dreptVi vet alle at VG og Dagbladet er svært glade i å lage nye ord, men "hai-drept" var vel litt ekstremt? Hva er galt med "drept av hai"? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Overskriftene skal være kortest mulig, men jeg er enig i at den var litt unødvendig. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Det er snakk om tre tegn til Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Vel, slik den overskriften er plassert på forsiden nå, antar jeg det ikke er plass til de 3 tegnene. Uannsett, det er alt for dårlig norsk å skrive "hai-drept", men slik er dessverre VG Nett. Edit: Manglet et punktum. Endret 16. desember 2004 av Ernie. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Aldri velg Q-Tec! Være psu'ar som dei lagar skal du leite lenge etter... Ok, jeg er overbevist. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 sist jeg var forelsket var i 6kl og det var det verste som har skjedd meg, jeg har vært forelsket i 3 jenter og det var så dritt, og det vertste var at hun ene jeg likte likte meg også men jeg tørte ikke nesten å prate med hun jaja siden det har jeg ikke blitt forelsket, ,,,,,,......... Spre dere smådjevler. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Så venn bli hai-dreptVi vet alle at VG og Dagbladet er svært glade i å lage nye ord, men "hai-drept" var vel litt ekstremt? Hva er galt med "drept av hai"? NRK-nei Lenke til kommentar
KAS Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 det er smart.... dvs.. at man kanskje har oppgraderings mulig heter på mp3 spilleren fremover vettu! Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 det er smart.... dvs.. at man kanskje har oppgraderings mulig heter på mp3 spilleren fremover vettu! Latterlig! Alle vet jo at riktig skrivemåte hadde vært opp graderings mulig heter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 hahahaha, der fikk æ mæ en god latter. Er vel en av de beste tabbene som æ har lest.... Dialekt! Argh! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 En av tre idrettskvinner spiseforstyrret Spiseforstyrret?! Seriøst... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg rattet så mye å brukte så mye krefter på spaken at jeg fikk blodutredelser i håndflaten, sier Solberg. http://www.dagbladet.no/sport/2004/12/17/417902.html Lenke til kommentar
DevN Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Når jeg prøver å joine en hvilken som helst cs server så begynner cs å laste ned server etter en stund kommer det opp server verification failed jeg har installert steam på nytt men det funker fortsatt ikke er det noen som vet hva jeg skal gjøre? Sikkert morsommere å drukne! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Når jeg prøver å joine en hvilken som helst cs server så begynner cs å laste ned server etter en stund kommer det opp server verification failed jeg har installert steam på nytt men det funker fortsatt ikke er det noen som vet hva jeg skal gjøre? Sikkert morsommere å drukne! Han husket stor bokstav da Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 LOLHe jo TwinMos PC 3200 512 MB 400 MHz Koss får me 400 mhz? Hey yo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå