Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6000 høyere nivå enn normalt

Nydelig. De mente altså å si at dioksinnivået hos Jusjtsjenko er målt til å være 6000 ganger høyere enn normalt.

Jeg la også merke til det ja.. hehe :no:

Offtopic:

Jeg la også merke til at VG.no for noen dager siden hadde hvit skrift på sort bakgrunn med "EKSTRA" på. Dette pleier de å bruke når det skjer naturkatastrofer, terrorangrep og andre ting som fortjener oppmerksomhet :D men i dette tilfellet var det bare en fotballspiller som ville spille for Rosenborg.

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar
Hei

Jeg skal snart skaffe meg Fedora Linux på en paristasjon, men jeg har aldri vært så mye bort dette, så er det noe spesielt jeg bør huske på? Kan jeg kjøre Windows programmer på den andre partistasjonen, eller må jeg finne Linux greier? Og hva skjer hvis jeg ikke lenger vil ha partistasjonen? Kan jeg slette den og så blir det "en" disk igjen?

Nei, jeg vet ikke hva en partistasjon er.

Lenke til kommentar

Vel, slik den overskriften er plassert på forsiden nå, antar jeg det ikke er plass til de 3 tegnene. Uannsett, det er alt for dårlig norsk å skrive "hai-drept", men slik er dessverre VG Nett.

Edit: Manglet et punktum.

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar
sist jeg var forelsket var i 6kl og det var det verste som har skjedd meg, jeg har vært forelsket i 3 jenter og det var så dritt, og det vertste var at hun ene jeg likte likte meg også men jeg tørte ikke nesten å prate med hun jaja siden det har jeg ikke blitt forelsket,

,,,,,,......... Spre dere smådjevler. :D

Lenke til kommentar
Når jeg prøver å joine en hvilken som helst cs server så begynner cs å laste ned server etter en stund kommer det opp server verification failed jeg har installert steam på nytt men det funker fortsatt ikke er det noen som vet hva jeg skal gjøre?

Sikkert morsommere å drukne!

Lenke til kommentar
Når jeg prøver å joine en hvilken som helst cs server så begynner cs å laste ned server etter en stund kommer det opp server verification failed jeg har installert steam på nytt men det funker fortsatt ikke er det noen som vet hva jeg skal gjøre?

Sikkert morsommere å drukne!

Han husket stor bokstav da :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...