HolgerL Skrevet 12. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 Mens "et design, designet, etc" kan vi faktisk lese i aviser og lignende. Det må virkelig være en av de aller mest utbredte grammatiske feilene. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 12. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 180 sider med klaging så langt... Å/og irriterer mest her, særlig når jeg gjør det selv. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 har samma problemet... her og det er veldigg irriterende.... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 Til alle: Det heter "et banner" og ikke "en banner". Takk. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 12. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 eg har en server som e ikke beskytte mot virus og eg vil vete om eg kan bruke dei vanlige virus proggram på server Og høflig som jeg er ber jeg han utdype det han skriver litt: d kommr jo an på om d r winddows lr linuch du jørerhva slags erver er d? Dette er bare etter hukommelsen, da en moderator slettet innlegget mitt. Han syntes det var lite konstruktivt. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 http://www.finn.no/finn/bap/object;pdc=110...Td706720&pos=60 Vakkert. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 12. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 HAHA! Er det en ny oppfinnelse for CS-spillere? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Ah, feel the INTENSE irony! (Tips: Keiser Nero, brannen i Roma) Endret 12. desember 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 12. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 Virker ikke akkurat some en seriøs side dette her: Toppspill.com Lenke til kommentar
gspr Skrevet 12. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 Holger: Mmm... du er klar over at brenneprogrammet populært kalt Nero egentlig heter "Nero Burning Rom"? Jeg tror de bevisst valgte det navnet som en pun på Nero Burning Rome. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 12. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 Den "Nero Burning Rom"-saken begynner jo å bli en TG-klassiker da. Jeg kan huske å ha sett den ihvertfall de to siste gangene jeg var der. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 Eh, det viser seg at det er en liten misforståelse involvert i min siste post. Men nok om den saken. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 13. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2004 Det er mulig at dette bildet har funnet veien inn i denne tråden før, men det er likevel så bra at det kan gjentas: Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 13. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2004 Kommer d mer snart elns ? elns? Lenke til kommentar
guezz Skrevet 13. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2004 Kommer d mer snart elns ? elns? Eller noe sånt? Jeg er ikke helt stødig på den type skriftspråk. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 13. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2004 Kommer d mer snart elns ? elns? Eller noe sånt? Jeg er ikke helt stødig på den type skriftspråk. Ah, det burde jeg vel egentlig ha gjettet. --- meg og deg tenker svært forskjelling da. Det gjør vi nok helt sikkert. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 13. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2004 Hvem HD er dette da? Har noe liknende på min Hitatchi travelstart 80Gb 5400rpm. men hos meg kommer det kun noen ganger, har ikke klart og se noe samenheng enda. Hvem same henger? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 13. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2004 Det er mulig at dette bildet har funnet veien inn i denne tråden før, men det er likevel så bra at det kan gjentas: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2004 Er det neon som har tips på hva jeg kan gjøre?Jeg synes denne er morsom, jeg. Nei, det er ikke Neon som har tipsene... Sånne bilder finnes jo i hopetall på AMOs hjemmeside. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 13. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) noen som vet plasser jeg kan laste ned noe av de nyeste programmene???kan gjort bare være sånne prøve pakker....som du må registrere etter 14 dager f.eks:Dhehe.....bruker bare ***** til å finne serial nummert....hehe....helt genial den siden sier jeg bare....den må dere begynne å bruke:Dheheh aiaiai.. EDIT: kanskje lurt at jeg sensurerte den linken ja Endret 13. desember 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå