Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Interessant; fortkortelsen NN (nomen nescio, ikke navngitt person) eksisterer visst bare på nynorsk:

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...&alle_former=on

Jeg har sendt mail... :cool:

Etter et særdeles raskt svar kan jeg konkludere med at søk på "NN" gir treff i begge bøkene, men søk på "nn" (med små bokstaver) gir bare treff i den nynorske. Jeg sendte mail tilbake og spurte dem om systemet med søk og store/små bokstaver.

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hej på deg Salte aper!

Det er ikke rart at du stryker på alle tentamenene med den lille ape hjernen din, skift avatar til noe som ser intelligent ut da  :w00t:  Nejda bare tuller med deg..

Jeg har gått IKT-driftsfag og det var dritt kult! Med andre ord vi haxa heledagen på msn  :p Jeg tror at IKT passer for en ape sånn som deg, men du må ha ganske good snitt for å kom innpå IKT da (rundt 4)

And by the way, du klarer ikke å fullfør elektro dersom du har strøkke på alle tentz.. Slutt på skolen og gå IKT til neste år heller..At du gidder å fortsette, du trives ikke engang...

IKT IKT IKT IKT  :thumbup:

WE HAXE THE TEACHERS COMPUTER CUZ HE A NOOB, CAN NOTHING HAX!  :tease:

Pappa, hvor er hagla? Jeg skal ut og skyte "noe". :wallbash:

Endret av G2Petter
Lenke til kommentar
Jeg har gått IKT-driftsfag og det var dritt kult! Med andre ord vi haxa heledagen på msn  :p Jeg tror at IKT passer for en ape sånn som deg, men du må ha ganske good snitt for å kom innpå IKT da (rundt 4)

Hehe... "good snitt" det ja :p

Nå skal jeg "haxe" og drifte på MSN.

Endret av Saftis
Lenke til kommentar
ALLE SAMMEN! SJEKK HER: JEG ADVARER!!

FY FAAAAAAAAAEN!

http://home.no.net/baisning/index/03-12-04sindrevorse.jpg

Dette er helt innsides!!!!!

Dette er altså tatt fra et skiforum, og nei, jeg har ikke for vane å klikke inn på slike linker som kan inneholde støtende ting, men denne gangen gjorde jeg det (noe jeg helst kunne vært foruten). Måtte nesten paste inn quoten her, da det det var en skikkelig lei skrivefeil mtp bildet ovenfor, og assosiasjonene man da får.

Lenke til kommentar
Hej på deg Salte aper!

Det er ikke rart at du stryker på alle tentamenene med den lille ape hjernen din, skift avatar til noe som ser intelligent ut da  :w00t:  Nejda bare tuller med deg..

And by the way, du klarer ikke å fullfør elektro dersom du har strøkke på alle tentz.. Slutt på skolen og gå IKT til neste år heller..At du gidder å fortsette, du trives ikke engang...

IKT IKT IKT IKT  :thumbup:

WE HAXE THE TEACHERS COMPUTER CUZ HE A NOOB, CAN NOTHING HAX!  :tease:

Pappa, hvor er hagla? Jeg skal ut og skyte "noe". :wallbash:

I(K)T-verden er doomed!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...