gspr Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Angrep politiet med kampvåpen. Kampvåpen... as opposed to... kosevåpen? Fredsvåpen? Lenke til kommentar
guezz Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Ka våpen hater du mest., Og no er d ikke snakk om det ANDRE bruker som du hater. men det Du ikke liker, som du suger vilt med og sku ønske at Valve fjerna fra CS\CZ\CS:S UMP......Ka pokker gjør den i Cs??? Bortsett fra plass Endret 5. desember 2004 av guezz Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Svarer jeg på spørsmålet ditt hvis jeg sier - Ja, du må nok krype til korsett å handle hos en annen webshop?! Lenke til kommentar
guezz Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 irritert over jenters tempramang ? Det ordet er visst vanskelig for mange. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 For å ikke snakke om "resturang". Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 .. og "abonomang". Den er jo klassisk. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 leter etter rokkesanger ala alient ant farm Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 hvilken program bør jeg bruke til å lage skisser og slikt *grøss* Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 hvilken program bør jeg bruke til å lage skisser og slikt *grøss* Tja, det kunne jo også ha vært "hvem" eller "hva". Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 hvilken program bør jeg bruke til å lage skisser og slikt *grøss* Har startet på mitt første byggge prosjekt *Host* stein i glasshus *hark*. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) neeei hva er det du trur du driver med helle ut cola kan ikke gjøre sånn hedning sjuke mann du kan ikke sløse med cola på den måten gi den heller til meg sånnt gjør man bare ikke jeg som hadde så lyst på cola og greier hakke drekki det siden i går drikk minst en halvliter cola om dagen så orker du mer og får mindre vondt i hue og ikke slutt med det for det er bærre teit Må bare få sitere dette fantastiske innlegget. Synes virkelig at det mangler noe. Endret 6. desember 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
guezz Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) neeei hva er det du trur du driver med helle ut cola kan ikke gjøre sånn hedning sjuke mann du kan ikke sløse med cola på den måten gi den heller til meg sånnt gjør man bare ikke jeg som hadde så lyst på cola og greier hakke drekki det siden i går drikk minst en halvliter cola om dagen så orker du mer og får mindre vondt i hue og ikke slutt med det for det er bærre teit Må bare få sitere dette fantastiske innlegget. Synes virkelig at det mangler noe. Jeg vil faktisk gå så langt som å hevde at det mangler mer enn bare noe... :!: Endret 6. desember 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hva har vi sagt om å ta med brukernavn? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 I cant say everyone are idiots,but i will say that the majority of people people are. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 denne modden ser onklig kul ut,men det jeg lurer på er: er det et annet spill eller en film som denne modden er basert på eller har de folka gjort en helvetes bra jobb med story delen(spesielt dagbøkene)uansett dette er en av de moddene jeg ser fram til Jepp. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Side dør poå Chiftec? Triste greier. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Snadder fra Blink, denne gangen fra en ACAB-gruppe: de er mere til plage ern godt ska e si dere e liker de ikke har plage meg i lange tider selvom e blitt snill nå snuten ekke snille, de løper etter meg i byen.. bare fordi jeg drakk å banka en... satan....i kristiansand skal det komme flere snuter, pga all volden i byen.. hva faen r vitsen...... de kommer aldri til å få kontroll uansett.. helt unødvendig.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Ikke akkurat en grammatisk bommert. Men, men... I motsetning til andre forretningsområrder til NASA så kan vi hvertfall avkrefte at disse plakatene ikke blir sendt med rakettfart Endret 6. desember 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå