Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ka våpen hater du mest., Og no er d ikke snakk om det ANDRE bruker som du hater. men det Du ikke liker, som du suger vilt med og sku ønske at Valve fjerna fra CS\CZ\CS:S

UMP......Ka pokker gjør den i Cs??? Bortsett fra plass

:ermm:

Endret av guezz
Lenke til kommentar
neeei hva er det du trur du driver med helle ut cola kan ikke gjøre sånn hedning sjuke mann du kan ikke sløse med cola på den måten gi den heller til meg sånnt gjør man bare ikke jeg som hadde så lyst på cola og greier hakke drekki det siden i går drikk minst en halvliter cola om dagen så orker du mer og får mindre vondt i hue og ikke slutt med det for det er bærre teit

Må bare få sitere dette fantastiske innlegget. Synes virkelig at det mangler noe. :hmm:

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
neeei hva er det du trur du driver med helle ut cola kan ikke gjøre sånn hedning sjuke mann du kan ikke sløse med cola på den måten gi den heller til meg sånnt gjør man bare ikke jeg som hadde så lyst på cola og greier hakke drekki det siden i går drikk minst en halvliter cola om dagen så orker du mer og får mindre vondt i hue og ikke slutt med det for det er bærre teit

Må bare få sitere dette fantastiske innlegget. Synes virkelig at det mangler noe. :hmm:

Jeg vil faktisk gå så langt som å hevde at det mangler mer enn bare noe... :!:

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Snadder fra Blink, denne gangen fra en ACAB-gruppe:

de er mere til plage ern godt ska e si dere e liker de ikke har plage meg i lange tider selvom e blitt snill nå

snuten ekke snille, de løper etter meg i byen.. bare fordi jeg drakk å banka en...

satan....

i kristiansand skal det komme flere snuter, pga all volden i byen..

hva faen r vitsen...... de kommer aldri til å få kontroll uansett..

helt unødvendig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...