Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva sånne folk får som karakter i norsk, jeg.

Forresten så jeg nettopp følgende ark henge over de der standardeskene til Posten på et lokalt postkontor:

Posten's Flytte esker

Hva har skjedd med gode, gamle Posten Norge?

Edit: Omformulerte første linje.

Endret av gspr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns fortsatt det er et elendig forsøk på å skrive et review jeg men..

Du som testa musa... hvor lenge hadde du den til test? aktiv bruk?

Pointet er at denne musa kan overhode ikke sammenlignes med andre mus..

1. Den er trådløs,fleste gamere er anti-trådløs instillt, man merker overhode ikke noe forskell på en med ledning og mx1000

2.Den er tung og stor,noe som er flott,har store hender,så den passer meg perfekt,syns aldri at mx510 var noe serlig,for liten.. Dessuten,hva så om den er tung,man skal ikke løfte rundt på den.Somsakt,når man har brukt den en stund så er man vandt med det,da blir en mus på 90g for lett,så er dårlig å argumentere med det i testen..

3.Denne musa er mere responsiv en noen andre mus jeg har prøvd,extremt..

Til å begynne med i CS f.eks,så sleit jeg som bare det,for musa reagerer alt for fort i forhold til hva jeg var vandt med.. ,justerte om sense,fortsatt håpløst,men er nå vandt med det,og syns faktisk jeg klarer meg bedre i cs..

Så istede for å sammenligne denne musa med Razor saken,så burde man se på denne musa som noe helt nytt,og ikke sammenligne den med noen andre muser.

Å stemple musa som elendig fordi du ikke klarer å spille med den er vel litt feil å gjøre..

Somsakt,kansje ikke en mus for alle,men det vet man heller ikke før man har prøvd den en stund(1-3 uker).

Syns kansje gamer burde ta en test til av musa,denne gangen av en som ikke er så negativt instillt til trådløst og Logitech,som faktisk gidder å prøve å bruke den,så kommer vi nok til å få se forskjell i karakter..

chop.gif

Lenke til kommentar

Hmm.. Av en merkelig grunn så synes jeg navnet på denne tråden er dumt.

"Klagemuren - ergring over grammatiske skrivefeil"

Grammatiske? Hvorfor i hel.. ehm.. Hvorfor er det ordet med?

Finnes det skrivefeil som ikke er "grammatiske" ?

Blir like dumt som dette spør du meg:

"Klagemuren - ergring over grammatiske forsinkelser"

"Klagemuren - ergring over grammatiske mennesker"

Det er nå bare hva jeg tror.

Lenke til kommentar
Hmm.. Av en merkelig grunn så synes jeg navnet på denne tråden er dumt.

"Klagemuren - ergring over grammatiske skrivefeil"

Grammatiske? Hvorfor i hel.. ehm.. Hvorfor er det ordet med?

Finnes det skrivefeil som ikke er "grammatiske" ?

Blir like dumt som dette spør du meg:

"Klagemuren - ergring over grammatiske forsinkelser"

"Klagemuren - ergring over grammatiske mennesker"

Det er nå bare hva jeg tror.

En grammatisk skrivefeil er for eksempel å bytte ut alle spørreordene i det norske språket med "hvem". Mange steder spør folk etter hvem telefon de skal kjøpe.

Orddeling er også en grammatisk skrivefeil.

Andre skrivefeil kan være en enkel trykkfeil, eller andre stavefeil.

EDIT: Oisann, eksempel er du ikke!

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar

Mer "snadder" fra diskuter.sol.no.

neida, syns ikke d jør ondt! æ har 10 hull opp i gjennom hele det høyre øret mitt, og i venstre har æ 8. dom som æ va tok æ alle de æ har i brusken sjøl. men æ har aldri hatt probb me dæm, æ e flenk å rense d å stelle d osv, så..ja..syns nu ik d jor vondt!=P

å gud, 2 år? vent nu et par år tel da! d e ik fint på "småjente". ikkje frekt meint, men æ vet om mange som syns d ser billig ut, hvis 11-12-13 åringer har piercinga. spesiellt i navlen..!
Lenke til kommentar

Ææææææææ!

Si det ikke er sant!?

Språket forfaller for faen. :no:

verken -et (lty werken, adj av werk 'opptrevlet tauverk') (hjemmevevd) stoff med renning av bomull og veft av ull . <-- kan umulig sies å være det samme som hverken...

:mad:

Endret av Goophy
Lenke til kommentar

nei, men "verken konj (fra da. hverken, gda hwærki(n), jf norr hvár(t)ki 'ikke noe av to') bare i uttr verken - eller sideordnende konj som uttrykker en nektelse som sammenfatter to (el. flere) ledd hun kan v- lese eller skrive / være v- for eller imot / jeg kan ikke komme v- i dag eller i morgen ." kan vet du ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...