Dorian Gray Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Noen som er interessert i å lage en The Best of.. greie? Noa ala bash.org med de absolutt verste skrivefeilene? Jeg foreslår at den i sigg og den som var for noen sider siden (be læreren din lære deg og/å regelen) er to sterke kandidater til gullmedalje. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Hva skulle det være godt for? Situasjonen er deprimerende nok som det er. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 LOL EL-KJØP SUCKS. . . SYKT DUM I HODET HAN SOM EIER EL-KJØP!!!!!! Ja, han griner nok hele veien til banken. "Hahaha, for en idiot." Hva er adressen til reggisøren av dette inlegget? Vedkommende må berikes med en sjokoladenisse i postkassen. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 LOL EL-KJØP SUCKS. . . SYKT DUM I HODET HAN SOM EIER EL-KJØP!!!!!! Ja, han griner nok hele veien til banken. "Hahaha, for en idiot." Hva er adressen til reggisøren av dette inlegget? Vedkommende må berikes med en sjokoladenisse i postkassen. Heh, faktisk var det ingen ringere enn Torgeir Bjarmann (tidligere Lillestrømspiller) som eide det før, men nå er det solgt til en engelsk kjede. Tror han solgte det for 200-250 millioner (Så vidt jeg vet eies også Lefdal av denne gruppen, de har bl.a. like spørreautomater ved utgangen). Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 LOL EL-KJØP SUCKS. . . SYKT DUM I HODET HAN SOM EIER EL-KJØP!!!!!! Ja, han griner nok hele veien til banken. "Hahaha, for en idiot." Hva er adressen til reggisøren av dette inlegget? Vedkommende må berikes med en sjokoladenisse i postkassen. Kan jeg ikke si. Noe med uthengning av brukere. Men les tråden "elkjøp gjør det igjen", og du vil kanskje finne det Lenke til kommentar
alexf Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Kan jeg ikke si. Noe med uthengning av brukere. Men les tråden "elkjøp gjør det igjen", og du vil kanskje finne det Jeg så tråden i ettertid, og ser sammenhengen nå. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Kan jeg ikke si. Noe med uthengning av brukere. Men les tråden "elkjøp gjør det igjen", og du vil kanskje finne det Jeg så tråden i ettertid, og ser sammenhengen nå. Ta tre etterfølgende ord fra en setning i innlegget, putt AND mellom de og søk (begrens søket til de siste 7 dager). Men ikke hets de i tråden da. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 ikke kjør uten eksoanlegg da vil motoren bli ødelagt den skal ha litt motstand i eksosen fjerner du lyddemperen så vil den kunn bråke mer du vil ikke merke noe effektøkning, kjede skal ha ca 1 cm vandring ikke mer. er det for stramt så vil det strekke seg og ryke er det for slakt vil dreva ryke Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Hvilket forum synes dere har de verste innleggene ? Etter min erfaring er det ca. slik: 1. Mobil og PDA 2. Bil og motor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 De verste? Det må være spilldelen, uten tvil. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Gamer, amotor og amobil, i den rekkefølgen. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Ikke overraskende de fora der de høyt intelligente samfunnsgruppene hhv. CS-spillere, rånere og fjortisser vanker. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Etter en rask gjennomgang rykker spillforumet rett opp til første plass, og amotor forbi amobil. Endret 26. november 2004 av Saftis Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Jeg tør ikke gå inn i de foraene, jeg. Jeg stoler ikke på psyken min. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Ipod Mini burde du ta, tror den passer deg bra En venn av meg har den og han er fordøyd Mahahahaha! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Ipod Mini burde du ta, tror den passer deg bra En venn av meg har den og han er fordøyd Mahahahaha! Dett i desa! Endret 26. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. november 2004 Rapporter Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Æ e litt før gla i mc...bi vældi fort gla i menneska..vænnan mine e d bæste æ har..elrs så e æ bli å gla heile tia(såfall d di sej)..Men æ har et såvehjærte såm få....Åsså jobba på Ica faktisk,pæng a d! Å d trængs vel nu når æ bi 18...Helle på å kjøre opp te bil..Å ska strax bynn på mc-teorien..Å når nu d e åver så e æ vel lykkeli å fatti Ka meir kajn æ sej? Ka meir kajn æ sej? Vel, du kan jo holde kjeft. Endret 27. november 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 27. november 2004 Rapporter Del Skrevet 27. november 2004 For en lidelse å lese. Lenke til kommentar
simes Skrevet 27. november 2004 Rapporter Del Skrevet 27. november 2004 Direkte horribelt. Dialekt er det verste som finnes. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 27. november 2004 Rapporter Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Æ e litt før gla i mc...bi vældi fort gla i menneska..vænnan mine e d bæste æ har..elrs så e æ bli å gla heile tia(såfall d di sej)..Men æ har et såvehjærte såm få....Åsså jobba på Ica faktisk,pæng a d! Å d trængs vel nu når æ bi 18...Helle på å kjøre opp te bil..Å ska strax bynn på mc-teorien..Å når nu d e åver så e æ vel lykkeli å fatti Ka meir kajn æ sej? wæææ, herregud.. Endret 27. november 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå