Dorian Gray Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 @Goophy: Takk! @Holger: I know! Bezzvimte! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Ka i hælvette æ gale mæ dialækt? :!: jeg skriver bokmål, snakker dialekt..(og JA, jeg banner som en nord-lending også) edit: per var innom Lenke til kommentar
alexf Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hvordan er annen/annet-regelen? Gjerne en kjapp forklaring på da/når òg. En annen - Et annet - da jeg var ung - når jeg blir gammel. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 En feil mange i denne tråden også tar, er hvordan man skriver "idé". Mange (så og si alle) skriver "idè", men det er feil, meg bekjent. Skal ikke nevne navnene til de petimeterne som har begått feilen, de vet det nok utmerket selv. For øvrig heter det "idé", om det ikke kom klart nok frem. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Mange som hacker msnen min hva skall jeg gjøre for å beskyte meg? En pistol eller et annet valgfritt skytevåpen burde funke fint. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg skriver ikke dette mye, men; lol! Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Der var en "lol" på sin plass, ja! Skarpt observert, Rikky. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Mange som hacker msnen min hva skall jeg gjøre for å beskyte meg? En pistol eller et annet valgfritt skytevåpen burde funke fint. LOL indeed :!: LOL EL-KJØP SUCKS. . . SYKT DUM I HODET HAN SOM EIER EL-KJØP!!!!!! Jo, kan hende.. edit: ITavisen har heller ikke forstått at det heter HL, ikke HF: På forumet vanker det nå mange gode råd om hvordan man skal takle det som etter hvert har blitt døpt «HF2 sickness». Endret 25. november 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Bok vi har hjemme: Arbeider bevegelsens historie i Norge Om bevegelsens historie arbeider i Norge? Jo, godt mulig... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 En feil mange i denne tråden også tar, er hvordan man skriver "idé". Blir det samme kafé. Mange kaféer som skriver det feil i navnet sitt. Forresten tror jeg at jeg snart vil ta en kjøretime hos "Per's Trafikkskole". Jeg for min del tror ikke Per er engelsk... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Jeg for min del tror ikke Per er engelsk... Er han vel, jeg ble nylig reset by peer. Endret 25. november 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Kom til å tenke på at det var en kiosk her hjemme for noen år siden, jeg tror dere kommer til å like navnet: "Gåtte'jørne" eller noe i den duren. Vakkert, ikke sant? De var heldigvis ikke i bransjen så lenge. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hm, hvorfor står det "grammatiske" i emnet ? Vi disser da vitterlig alle skrivefeil her ? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Hm, hvorfor står det "grammatiske" i emnet ?Vi disser da vitterlig alle skrivefeil her ? Nå er jeg ikke helt med.. Edit: Var bare treig. Tråden ble vel startet i ergrelse over grammatiske skrivefeil, og har utviklet seg derfra.. Endret 25. november 2004 av likferd Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 mac tester på hw.no eller Barbara.no? Hvem er mac? og hvorfor skal han/hun/det teste hw.no eller Barbara.no? Nei, folk gir seg vist ikke med orddeling Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Vel, vi skal i utgangspunktet ikke kommentere tyrkfeil og lignende. Det er vel det tittelen hinter til. Og selv om "disse" er et norsk ord, så betyr det nok ikke det du mente. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Én ting må jeg si, pirkingen på "feil" forfatteren åpenbart selv er klar over (som f.eks. ditt navn, Holger, og din pirking på "disse" (ja, jeg vet det stammer fra disrespect)), og de ekstremt tørre spøkene her har jeg gått litt lei av. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 og de ekstremt tørre spøkene her har jeg gått litt lei av. :!: Ingenting slår en syrlig og sarkastisk grammatikkmann. Neida, jeg kan si meg enig når det gjelder de evinnelige orddelingsvitsene, men det finnes selvsagt en del unntak. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Se sigg for unntak som gjør denne tråden verdt å beholde. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Se sigg for unntak som gjør denne tråden verdt å beholde. Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå