Jarmo Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 "Jeg skal bytte minn ram brykke på 128 mb ram sd pc 133 ka ska æ kjøp merke eller ikke 512 1028 kan noen finn nokko bra til meg" Vel Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 grøss.. http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&...dpost&p=1653654 Hehe Radeon 9700 pro dobbelt så raskt som 4600... vell, stemmer vell ikke akuratt.... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 grøss.. http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&...dpost&p=1653654 Hehe Radeon 9700 pro dobbelt så raskt som 4600... vell, stemmer vell ikke akuratt.... Ikke skriv dobbeltkonsenanter i det hele tatt, hvis du ikke er sikker hvor de skal være. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 grøss.. http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&...dpost&p=1653654 Hehe Radeon 9700 pro dobbelt så raskt som 4600... vell, stemmer vell ikke akuratt.... Ikke skriv dobbeltkonsenanter i det hele tatt, hvis du ikke er sikker hvor de skal være. Så du synes at dete er ok? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) grøss.. http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&...dpost&p=1653654 Hehe Radeon 9700 pro dobbelt så raskt som 4600... vell, stemmer vell ikke akuratt.... Ikke skriv dobbeltkonsenanter i det hele tatt, hvis du ikke er sikker hvor de skal være. Så du synes at dete er ok? Er du usikerr elerr? Alee vet vel hvor det skal være der, elerr? [EDIT] Leif @ "riktig plassering av dobbeltkonsenant". Endret 20. januar 2004 av zalo Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jo a!!!!!!!!!!!! kan ikke sun tven haha men det er et møkka problem å virker det codec programet å er BSPlayer et avagsert program Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Jo a!!!!!!!!!!!! kan ikke sun tven haha men det er et møkka problem å virker det codec programet å er BSPlayer et avagsert program Norsk? :| @Zalo: det heter KONSONANT. Endret 21. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jo a!!!!!!!!!!!! kan ikke sun tven haha men det er et møkka problem å virker det codec programet å er BSPlayer et avagsert program Norsk? :| @Zalo: det heter KONSONANT. Unnskyld meg. Feier for andre sin dør først, og så min. Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Rart... Har alltid mislikt norsk faget. Men jeg blir provosert når noen sier sjino, sjøttkaker o.s.v NOE fra norsktimene har tydeligvis trengt seg inn i pappskallen min, selv om jeg ikke ville det. Tror det kalles for hjernevasking... Lenke til kommentar
farke Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jo a!!!!!!!!!!!! kan ikke sun tven haha men det er et møkka problem å virker det codec programet å er BSPlayer et avagsert program Der fikk jeg slag, gitt. Sett slikt. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jo a!!!!!!!!!!!! kan ikke sun tven haha men det er et møkka problem å virker det codec programet å er BSPlayer et avagsert program Der fikk jeg slag, gitt. Sett slikt. En kort oversettelse? "kan ikke sun tven" - hva i all verden??? ...men det er et "irriterende" problem, virker codec? Er BSPlayer er avansert program? Er jeg på riktig vei? Hadde vært lettere hvis jeg så hele sammehengen, med mindre tråden startet sånn...? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Lenge siden noen har blitt irritert nå... Positivt det, da, men er dere blitt slurvete? Gidder ikke henge dere opp i skrivefeil? Jeg må bare få si at jeg er fascinert av bruken av ordet "anbefalle", fremfor "anbefale". Det forekommer til stadighet! Og hvorfor? Er det noen som engang uttaler det med dobbel "l"? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Sånne "forkortelser" irriterer meg! Har fullt av jenter i MSN som driver på sånn: "m" = "med" Får ikke "m" til å bety noe, her uttaler vi det vel "æmm", så hvordan kan "æmm" erstatte "med"? [EDIT] Leif. PS. Har aldri skrevet "anbefalle", dessuten var norsk et av favorittfagene mine. Endret 31. januar 2004 av zalo Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Det eneste jeg har irritert meg over i det siste, er den overstadige bruken av 'hvem gjenstand', spesielt i mobiltelefon-delen av forumet. Nesten så jeg får lyst til å opprette "Folkeaksjonen mot hvem". Lenke til kommentar
DevN Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Det eneste jeg har irritert meg over i det siste, er den overstadige bruken av 'hvem gjenstand', spesielt i mobiltelefon-delen av forumet. Nesten så jeg får lyst til å opprette "Folkeaksjonen mot hvem". Da er altså "hvilken" erstattet med "hvem", eller noe sånt? Dialekt irriterer meg, altså når man skriver det. (EDIT: LEIF) Endret 31. januar 2004 av zalo Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) "Hvem" er "hvilken", ja. Men, herregud, hvorfor ikke? "Hvorfor av disse fjortisbertene skal vi hive på sjøen?" høres jo helt kurant ut.. la oss bare bytte om hvem/hva/hvilken/hvorfor helt villkårlig, alle skjønner jo hva vi mener. Forøvrig: Har noen lagge problemer med pcen min! Edit: så også tråden "hvor mus?" rett etter jeg skrev dette. Heldigvis var det en fyr som lurte på hvor han kunne prøve ut assorterte mus. Endret 31. januar 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Det eneste jeg har irritert meg over i det siste, er den overstadige bruken av 'hvem gjenstand', spesielt i mobiltelefon-delen av forumet. Nesten så jeg får lyst til å opprette "Folkeaksjonen mot hvem". Som en underorganisasjon til AMO? Jeg er med... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 På dataforretningen: Kunde: Hvilken er du og hvem skjerm anbefaler du? Jaja, irriterer meg, men forstår det nok uansett, med mindre det kan gi flere meninger... :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå